Technisch gezien is dit een game, maar heel erg veel gameplay heeft het niet. Het is eigenlijk een film, waarbij je af en toe moet kiezen uit twee opties. Ik noem het daarom maar een Choose Your Own Adventure Horror FMV B-Movie Videogame.
De plot draait om Cole, die gedwongen wordt een operatie uit te voeren en verder ga ik er lekker niks over zeggen.
Ondanks dat je zelf weinig hoeft te doen, behalve een beetje op te letten en af en toe een een keuze te maken, vond ik dit wel vermakelijk. Ik had er al een keer een demo van gespeeld en dat smaakte naar meer. Het heeft vier verschillende eindes en ik wil het nog wel eens een keertje spelen, maar dat zal pas later dit jaar worden.
Het acteerwerk vond ik nog wel aardig, ook al komt het wat over zoals je van een FMV game uit de jaren '90 gewend bent. Soms kun je aan de wielen van de deuren zien dat het niet zulk stevig materiaal is als het over moet komen. Ergens vind ik dat alleen maar bijdragen aan de ervaring. Het zal niet voor iedereen zijn, maar ik vond het wel leuk.