YS X moet ik zelfs nog aan beginnen en de nieuwe maand start al weer!
En deze maand wordt het voor mij opnieuw een RPG in een klassiek jasje. Maar het is fijn dat het er maar eentje is.
En hebben jullie nog wat om naar uit te kijken deze maand?
En dan zit het jaar er ook al bijna op. Nog maar één maandje te gaan!
Interessante releases voor november 2024
- KillingRaptor
Bericht
Re: Interessante releases voor november 2024
Dragon Quest ook voor mij maar daarnaast ook de nieuwe Mario & Luigi op Switch! Verder weet ik niet zo meteen wat er nog verschijnt deze maand.
Edit:
Oh Lego Horizon lijkt me ook wel tof. Weet alleen niet of ik die in november al ga halen.
Edit:
Oh Lego Horizon lijkt me ook wel tof. Weet alleen niet of ik die in november al ga halen.
- Mark
Bericht
Dragon Quest III ziet er wel gaaf uit. Ik vind die 2DHD dingen sowieso wel erg vet, vet stijltje. Heb me ook heel erg goed vermaakt met Octopath Traveler en Triangle Strategy. Octopath Traveler II moet er hier ook nog eens komen.
Waarom beginnen ze niet met DQ 1 en 2? Ik ga nog wel even wachten tot 'ie wat goedkoper is, ik blijf een Hollander.
Waarom beginnen ze niet met DQ 1 en 2? Ik ga nog wel even wachten tot 'ie wat goedkoper is, ik blijf een Hollander.
- Apenheul
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Dragon Quest 3 is eigenljik een prequel van Dragon Quest 1 en 2, dus chronologisch gezien klopt hetMark schreef: ↑30 okt 2024, 22:28Dragon Quest III ziet er wel gaaf uit. Ik vind die 2DHD dingen sowieso wel erg vet, vet stijltje. Heb me ook heel erg goed vermaakt met Octopath Traveler en Triangle Strategy. Octopath Traveler II moet er hier ook nog eens komen.
- Apenheul
- Beheerder
- Contacteer:
- arjen1981
- Animal Crossing Tour 2020
Bericht
En 1 en 2 komen er ook aan.Apenheul schreef: ↑30 okt 2024, 23:01Dragon Quest 3 is eigenljik een prequel van Dragon Quest 1 en 2, dus chronologisch gezien klopt hetMark schreef: ↑30 okt 2024, 22:28Dragon Quest III ziet er wel gaaf uit. Ik vind die 2DHD dingen sowieso wel erg vet, vet stijltje. Heb me ook heel erg goed vermaakt met Octopath Traveler en Triangle Strategy. Octopath Traveler II moet er hier ook nog eens komen.
- arjen1981
Bericht
Tactics, dat is ook een goede. Ziet er prachtig uit die pixel art. Daar ben ik ook benieuwd naar.
- ikk
- Contacteer:
- Dynamike
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Vandaag besteld op de website van Nintendo vanwege het Steelbook dat erbij zit. Gisteren kon dat alleen met een digitale versie, maar vandaag kon het ook met de fysieke. Dus daar kijk ik naar uit en natuurlijk naar S.T.A.L.K.E.R. 2, maar die hoef ik niet te kopen ivm Game Pass.
Vandaag besteld op de website van Nintendo vanwege het Steelbook dat erbij zit. Gisteren kon dat alleen met een digitale versie, maar vandaag kon het ook met de fysieke. Dus daar kijk ik naar uit en natuurlijk naar S.T.A.L.K.E.R. 2, maar die hoef ik niet te kopen ivm Game Pass.
- Apenheul
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Ai ik heb hem ook maar op de website van Nintendo gepre-ordered, de extra deluxe versie met sleutelhanger, stempels, reisetiket er ook ong eens bij.. want voor die 8 Euro extra... ach dan heb ik weer wat om aan mijn nichtje te geven die enorm fan is van MarioDynamike schreef: ↑31 okt 2024, 20:01
- Dynamike
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Ja, met dat in het achterhoofd snap ik het. Ik heb me ingehouden want ik zag mezelf er niks mee doen. En stempels en Dean samen... dan kan ik de keuken weer gaan schoonmakenApenheul schreef: ↑31 okt 2024, 22:28Ai ik heb hem ook maar op de website van Nintendo gepre-ordered, de extra deluxe versie met sleutelhanger, stempels, reisetiket er ook ong eens bij.. want voor die 8 Euro extra... ach dan heb ik weer wat om aan mijn nichtje te geven die enorm fan is van MarioDynamike schreef: ↑31 okt 2024, 20:01
- kingoftherain
Bericht
Wooloo = love, Wooloo = life
Lekker rustig maandje voor me, want voorlopig heb ik alleen interesse in Dragon Quest III en dan weet ik nog niet eens zeker of ik die op dag één ga halen.
Wooloo = love, Wooloo = life
- Apenheul
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
De reviews van Metal Slug Tactics zijn prima, ik had alleen nog niet goed op mijn netvlies dat het roguelite elementen had. Dat zette mij wel even aan het nadenken, maar van de andere kant had Into the Breach wel bewezen dat die combinatie goed werkt.
- arjen1981
Bericht
tjonge als je nu gaat vergelijken met Into the Breach krijg ik er helemaal wel zin in
- arjen1981
Bericht
Slitherhead gaat nog niet zo goed in de reviews. Toch houd ik die ook vast op de wishlist. Alleen zo jammer dat we in europa geen fysieke release hebben. Dat maakt het nog meer dat ik nog wel even wacht.