Deze doos was goed bepakt met papier en een shitload aan plakband. Na wat trek en snijwerk met een gasbrander had ik.... nog een doos!

En toen dacht ik, tijdens het openmaken van deze doos dat er wellicht nog een doos in zou zitten. Dat ik een matroesjka-Santa zou hebben. Maar nee, want wat er uit deze doos kwam..... wow! Hier heeft iemand heel hard, lang en met veel passie aan zitten knutselen.

Een flipperkast! Werkende en wel! Echt zo enorm gaaf, niet normaal! De hints in de tekst geven aan dat ik met die persoon heb geflipperd tijdens de Button Bashers Dag, maar 100% weet ik niet wie mij had. Maar ik denk dat ik het wel een beetje weet. Maar goed. Ik ben dus aan het flipperen gegaan want de cadeautjes mocht ik openen als ik in Easy, Medium en Hard had geschoten. Easy was inderdaad goed te doen. De knikker afvuren met de elastiekjes en met de verfroerstokjes gaan flipperen. Easy zat, de eerste game in:

Een game die ik absoluut niet ken. De cover alleen al is erg gaaf, maar ik heb deze nog nooit gespeeld, dus dat gaat zeker gebeuren. Door flipperen, want ik wilde het natuurlijk wel op de manier doen zoals Santa dat had bedoeld. En ja! Medium ook gehaald.

Een game die ik zeker wel ken, maar nog niet had! Dus dat is sowieso klasse. Een GunCon game die ik nog nooit gespeeld heb, en dat deze vakantie zeker ga doen. Want ik ben wel erg benieuwd. Hard? Dat was echt heel hard en is me dus tot op heden nog niet gelukt. Maar ik heb hem wel open gemaakt!

En deze kende ik ook, maar heb ik ook nog nooit gespeeld. En daar kijk ik wel naar uit!
Al met al ben ik heel erg goed verwend en ben ik super blij met de cadeau's die ik heb gehad. En zeker ook met de flipperkast! Enorm goed gemaakt en echt bizar tof. Dank je wel, Santa!