Button Bashers Top 25 Draft: Nintendo 3DS

Nostalgie! Alles vanaf de Atari 2600 t/m de Nintendo GameCube.
Flozem

Re: Button Bashers Top 25 Draft: Nintendo 3DS

04 apr 2024, 19:33

Metroid: Samus Returns

Afbeelding

Release date: september 2017
Ontwikkelaar: MercurySteam
Genre: Metroidvania

Het is Kerst 1992, en jonge puberale Flozem heeft één game op de verlanglijst staan die hij moet hebben: Metroid 2 voor de Gameboy! Zijn ouders zijn de beroerdsten niet en de game ligt weken vóór Kerst onverpakt in vaders' kast verborgen. Resultaat: in aanloop naar de Kerst heb ik al een flinke deuk in deze geweldige game geslagen, en de rest van de komende puberjaren zal ik deze game meerdere malen met veel plezier uitspelen. Een genot op de Gameboy, met één gigantische open wereld die geheel in Metroidvania stijl uitgebreid ontdekt kan worden (en zoals ik later ontdekte een schone jongedame onthult bij de credits als je dit snel genoeg doet).

Fast forward naar 2017: we zijn inmiddels wat generaties handhelds verder en aanbeland bij de 3DS. En waar vorige handhelds goed voorzien waren in het metroidvania genre, is er een gigantisch gat in de 3DS library. Maar met Metroid Samus Returns komt daar verandering in.

In eerste instantie was ik wat teleurgesteld dat dit een remake zou zijn van een game die ik vele keren op de Gameboy heb uitgespeeld. Maar mijn verzameling zou niet compleet zijn zonder deze vroege jeugdliefde, dus toch maar aangeschaft en gespeeld.

En eigenlijk is dit gewoon een heel goede re-imagining met genoeg nieuwigheden om het een nieuwe Metroid game te doen lijken... je zou ze achter elkaar kunnen spelen en op wat overeenkomsten qua verhaal na spoilert de ene game niets voor de andere.

Wederom wordt Samus Aran uitgezonden om op planeet SR388 alle Metroids uit te roeien zodat de ruimtepiraten deze niet voor hun eigen snode plannen kunnen inzetten. Maar graphics zijn geheel in 2.5D stijl opgepoetst door MercurySteam (één van de betere studio's als het ports of remakes betreft). Er is continu wat te zien, en de animaties zijn een streling voor het oog - 3DS waardig zonder slowdown.

AfbeeldingAfbeelding

De dungeons zijn aangepast en zelfs veel groter dan Metroid 2. Dat is maar goed ook, want je hebt ook nieuwe vaardigheden op de 3DS en die wil je kunnen inzetten:
- Melee Counter
- Free Aim
- kaart
- Aeion - Scan Pulse
- Aeion - Lightning Armor
- Aeion - Beam Burst
- Aeion - Phase Drift

AfbeeldingAfbeelding

De eerste twee mag je negeren op de verdwaalde en verplichte counter tijdens een nieuwe boss battle na (ik vergat tijdens het spelen dat ze er zijn). Maar voor enkele vijanden kan het handig zijn, omdat ze niet zo lineair bewegen als op de Gameboy.

De scan pulse en kaart zijn echte quality-of-life verbeteringen: je hoeft niet meer random te schieten of bommen te leggen om geheime ruimtes te ontdekken. Dat was leuk om de lengte van Gameboy games te rekken, maar anno 2017 trekken we dat niet meer. De overige vaardigheden geven Samus een wat gevariëerder arsenaal aan mogelijkheden om schade te absorberen of vijanden neer te maaien naast de bekende Metroid upgrades.

Ik zeg: als je hem nog niet hebt kopen... en spelen! :thumbup:

KillingRaptor

05 apr 2024, 00:11

Ja goede entry dit! Heb me ook enorm vermaakt met deze, toppertje.
OldSchool
Contacteer:

05 apr 2024, 11:17

Nog nooit gespeeld deze, maar dat zou ik zeker wel moeten doen! Mooie toevoeging in ieder geval.
Apenheul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

05 apr 2024, 11:25

Goede game, deze had ik ook op de shortlist staan. In het begin deed deze remake mij niet veel maar verderop in de game wordt het meer open en klikte het ineens, en je hebt zo'n gave boss fight (met een drill of iets) die mij adrenaline gaf. Dat ze de formule niet alleen kunnen reproduceren maar ook beheersen liet MercurySteam daarna ook met Metroid Dread zien.
Ok Impala!
Contacteer:

05 apr 2024, 11:33

Supermooie game! Eén van de absolute pareltjes op de 3DS. Ik vond 'm persoonlijk ook nog beter klikken dan Dread.
Flozem

05 apr 2024, 17:54

Ok Impala! schreef:
05 apr 2024, 11:33
Supermooie game! Eén van de absolute pareltjes op de 3DS. Ik vond 'm persoonlijk ook nog beter klikken dan Dread.
Idem. Dread vond ik qua layout erg onlogisch. En om iedere vijf minuten op te zoeken waar ik heen moet… nou nee.
Zach

06 apr 2024, 09:48

Ik kon er eerst niet echt inkomen, maar later klikte het meer. Samus Returns en Dread vond ik beide wel goed. Wel wat gimmicky met die parry-techniek.
OldSchool
Contacteer:

06 apr 2024, 18:44

WarioWare Gold

Afbeelding

Release date: Juli 2018
Ontwikkelaar: Intelligent Systems
Genre: Micro games

Dit was mijn eerste kennismaking met WarioWare en het principe van micro games. Mini games heb ik meer dan genoeg gespeeld in mijn leven, maar micro games is dan wel de overtreffende trap. Hoewel de meeste van de 300+ micro games uit eerdere edities komen, was voor mij alles nieuw.

Het verhaal is flinter dun. Iets met Wario, een toernooi en een te stelen prijzenpot. Maar je speelt deze game niet voor het verhaal. Wat de micro games zo tof maakt, is dat je vrijwel direct door moet hebben wat je moet doen. De games zijn kort, erg kort. Als je niet direct ziet wat je moet doen, wordt de kans dat je het haalt meteen vele malen kleiner. Dus dat snelle denken, daar draait het om. Want de games zijn van zichzelf niet heel ingewikkeld. Meestal is het button bashen, of een kwestie van even goed mikken. Maar de snelheid waarmee de games zich opvolgen en de snelheid waarmee een game niet doorzien, dat maakt dat je tijdens het spelen ongemerkt op het puntje van je stoel komt te zitten.

Afbeelding

Met meer dan 300 micro games, kom je niet vaak dezelfde games tegen. Een dikke plus. De games variëren sterk. In je neus peuteren, mensen buiten de deur houden, er komen zelfs Super Mario-achtige levels in voor. Je hebt diverse skills nodig. Een goede aim, timing, tempo, er komt van alles aan bod. Je moet een reeks games achter elkaar goed uitvoeren, dan krijg je ter afsluiting nog een boss fight er achter aan. Maar een boss fight is eigenlijk gewoon meer micro games!

Ik vind dit echt een typische Nintendo game. Laagdrempelig en geschikt voor alle leeftijden. En niet alleen geschikt voor alle leeftijden, maar het wordt ook leuk gevonden door alle leeftijden. Daardoor mag je deze game met recht een familie game noemen. En voor degenen die nog meer WarioWare willen, komen wel aan hun trekken met de game modes die je extra kunt unlocken. Gezien de korte speel bursts, de ideale game voor onderweg en tussendoor!
arjen1981
Animal Crossing Tour 2020
Animal Crossing Tour 2020

07 apr 2024, 10:06

Ik kan me voorstellen dat dit een mooie instap is. Er zitten ok missers in de serie maar deze behoort voor mij echt tot de best of.

De Rhythm Tengoku serie is ook echt geweldig. Grote kans dat fie megamix ook nog lamgskomt.
KillingRaptor

07 apr 2024, 11:24

Ik heb nooit echt helemaal in de WarioWare serie kunnen komen. Ik heb er een paar gespeeld maar als ze een nieuw deel aankondigen heb ik meestal gewoon een "meh" gevoel erbij. Denk dat het principe van microgames gewoon niet echt aan mij is besteed.
Apenheul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

07 apr 2024, 11:39

Ik weet niet zeker of ik deze WarioWare heb gespeeld (ik denk het niet want de microgame in de onderste screenshot komt mij niet bekend voor), het oorspronkelijke deel op GBA vond ik iig erg leuk en zoals Arjen al zei is Rhythm Tengoku een aanverwante serie maar dan met meer nadruk op muziek / ritme. Sommige WarioWaee games werden mij iets te gimmicky, bijvoorbeeld de Wii U game, maar die heb ik eigenlijk nooit gespeeld en voor hetzelfde geld is die best bijzonder. Mooie keuze Oldschool en gezien je party games topic ook wel een keuze die ik echt bij je vind passen!
Flozem

08 apr 2024, 06:47

De kinderen vonden hem leuk. Ik moet Warioware ooit nog eens opstarten.
Ribbelchips

09 apr 2024, 13:35

Wario Ware Gold is nu trouwens voor €12 nieuw te koop bij Nedgame!
Afbeelding
OldSchool
Contacteer:

09 apr 2024, 14:05

Ribbelchips schreef:
09 apr 2024, 13:35
Wario Ware Gold is nu trouwens voor €12 nieuw te koop bij Nedgame!
Dat is wel een hele nette prijs voor nieuw! En wat mij betreft de moeite waard.
KillingRaptor

13 apr 2024, 16:04

Star Fox 64 3D

Afbeelding

Release date: 14 juli 2011
Ontwikkelaar: Nintendo EAD
Genre: On-rail shooter

De remake van één van de (in mijn opinie toch) beste Nintendo 64 games! En deze is zelfs nog beter dan het origineel.

Ah Star Fox, één van mijn favoriete franchises maar helaas wat vergeten door Nintendo de laatste tijd. Het begon allemaal op de SNES met Starwing, de game die revolutionair was door zijn graphics op consoles met behulp van de Super FX chip. Maar het hoogtepunt van de franchise zal voor mij altijd Star Fox 64, hier beter bekend als Lylat Wars, zijn op de Nintendo 64. Een geweldige on-rail shooter waarin Fox McCloud en zijn team het opnemen tegen Andross. En deze game kreeg een remake op de 3DS die echt fantastisch was.

Afbeelding

Het principe van Star Fox 64 3D is eigenlijk heel simpel, jij speelt als Fox McCloud in zijn Arwing en je moet je een weg banen door verschillende on-rail levels. Onderweg schiet je allerlei vijanden neer en het eindigt met een boss battle. Maar wat deze game voor mij zo goed maakt is dat alles gewoon perfect werkt, hij speelt simpelweg enorm lekker. Dat was al zo op de Nintendo 64 maar deze 3DS versie speelt nog beter. Alles voelt gewoon heel soepel aan. Je kan je schip bewegen met behulp van de circle pad (ook met de gyro sensor van de 3DS maar hier ben ik zelf geen fan van), schieten, bommen afvuren, boosten en ook remmen. Al deze manoeuvres zul je nodig hebben tijdens de levels. Ook kan je enkele unieke moves doen zoals de welbekende barrel roll en een looping om vijanden die achter je spawnen te ontwijken. Het klinkt inderdaad allemaal als simpele gameplay maar als iets goed werkt, waarom zou je het dan onnodig moeilijk maken? Wat er wel voor zorgt dat deze game mooie replay value heeft is dat je door bepaalde acties uit te voeren in levels een andere weg kan opgaan dan normaal. Er is een map met verschillende planeten en je zal ze nooit allemaal zien in éénzelfde playthrough. Als je bijvoorbeeld je teammate Falco volgt in een bepaald stukje in het eerste level zul je daar een andere eindbaas krijgen en een ander tweede level dan dat je normaal zou gaan spelen. Zo zijn er wel meerdere dingen die je kan doen om het lekker gevarieerd te houden.

Afbeelding

Wat het ook variërend houd is dat niet alle levels zich in de lucht afspelen in je Arwing. Op één bepaalde planeet ga je onderwater met duikboot de Blue Marine, deze heeft een oneindig aantal torpedo's maar je kan je standaars lasers niet opladen. Dat opladen is dus ook een dingetje, als je dit doet lock je op vijanden en kan je er zelfs meerdere met één schot neerhalen. Ook heb je nog de missies op land met de Landmaster Tank, deze kan dan weer hoveren door de lucht en dat verbruikt je boost bar. Normaal gebruik je deze bar om dus te boosten en als die op is laad hij zichzelf weer op na een korte tijd. Sommige boss battles gaan ook in all-range mode, deze zijn niet meer on-rail maar je kan dan vrij rondvliegen in het gebied waar dit gevecht zich plaatsvind. Eén van de populairdere battles die deze mode gebruiken zijn de dog fights tegen je rivalen, het Star Wolf team. In deze 3DS versie kan je ook lokaal tegen anderen spelen die de game hebben, dit zijn dog fights tegen je vrienden. Zelf heb ik dit vroeger enkele keren kunnen doen, het is zeker wel tof maar de singleplayer blijft mijn favoriete deel van deze game. De game ziet er ook echt goed uit, een enorme upgrade vergeleken met de Nintendo 64 versie. Wat mij steeds weer opvalt is bijvoorbeeld hoe goed het water eruit ziet in deze en al helemaal met 3D aan. Deze game gebruikt die 3D mode overigens erg goed, een enorm gevoel van diepte. De soundtrack heeft dezelfde deuntjes als het origineel en dat is alleen maar goed want die klonk toen al fantastisch.

Iedere gamer die ook maar een beetje interesse heeft in on-rail shooters of die een fan was van het origineel op de Nintendo 64 zou deze eigenlijk in zijn collectie moeten hebben. Het is niet de langste game ooit maar dat hoeft ook niet, er is heel wat replay value en het is gewoon supertof om deze af en toe nog eens door te spelen. Nog steeds de beste Star Fox game wat mij betreft en ik hoop dat Nintendo deze franchise ooit nog eens eer doet door een goed nieuw deel uit te brengen.
Apenheul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

13 apr 2024, 21:57

Hele goede remake van een legendarische game inderdaad. Het 3D effect was hierbij erg immersief voor mij.
OldSchool
Contacteer:

20 apr 2024, 10:13

Ik zag dat deze game bij Nedgame nu ook nieuw 12€ was!
koekiemonster
Contacteer:
eBay gebruikersnaam: Ruud_Luiten

22 apr 2024, 20:57

Professor Layton en het Masker der Wonderen

Afbeelding

Release date: 26 februari 2011
Ontwikkelaar: Level-5
Genre: Puzzelgame/visual novel

Layton!

Afbeelding
Eigenlijk wilde ik na dit woord stoppen. Layton heeft op de Nintendo DS bewezen dat het een must have is voor puzzelfans. Wat een sfeer, wat een fijne setting, karakters, leuke verhaallijnen en gekke puzzels. Aan het woord Layton heb je gewoon genoeg. Het staat voor kwaliteit en is een graadmeter voor verhalende puzzelgames. Na vier titels op de Nintendo DS kon de 3DS echter niet achterblijven. En gezien je hem hier in de top 25 vindt zegt wederom genoeg of men de kwaliteit ook de 3DS staande heeft weten te houden.

In deze episode wordt een stadje (Monte d’Or) geteisterd door een man met een masker. Toeristen en inwoners veranderen in standbeelden en dat is natuurlijk niet de bedoeling. Al snel ga je de gehele stad door op zoek naar aanwijzingen.

Afbeelding
De professor en Luke. Zijn ze niet schitterend?

Dit spel speel je uiteraard niet alleen voor de toffe puzzels (het zijn er meer dan 150), maar vooral om het plot, de uiteindelijke twist en de schitterende karakters. Ook deze keer word je meegenomen in een wereld van emoties en twijfelachtigheden. In dit deel lopen het heden en het verleden door elkaar en leer je ook de jonge professor Layton kennen. Het blijft een gentleman. Gedurende het spel blijf je overigens gissen naar oplossingen van het mysterie en dat is mooi.
Die puzzels zijn gelukkig ook logischer dan het eerdere deel. Ze passen beter en vraagstukken zijn vaak ook niet ver gezocht, wat in eerdere delen nog wel eens gebeurde. En als je een puzzel oplost geeft Layton je vertrouwd een compliment en zijn vinger wijst deze keer wel echt lekker 3D ‘uit het scherm’.

Afbeelding
Vertrouwde puzzels, yay!

Over 3D gesproken, maakt deze game goed gebruik van de functionaliteiten van de 3DS?
Zeker, alle karakters zijn 3D geanimeerd en uiteraard is het 3D van de 3DS ook beschikbaar en toont fantastisch. De introductie van de game is overigens briljant en echt opgesteld om je omver te blazen met het 3D. Het eerste kwartier spat van je beeldscherm.

Afbeelding

Nadeeltje hierbij is wel dat het onderste scherm (touchscreen) natuurlijk geen 3D scherm is, dus je ogen zullen zich vaak weer moeten aanpassen aan het 3D als zij zich weer focussen op het verhaal. Die afwisseling kan helaas niet anders, maar is wel wat onhandig.

Oja, naast het grafisch geweld heeft Level-5 ook een poging gedaan om wat gameplay wijzigingen door te voeren. Zo zijn er minigames zoals een paardenrace minigame die niet zo geslaagd is en een soort Nintendogs waar ik ook mijn twijfels bij heb, maar daar tegenover staat dan ook een ‘echte’ dungeoncrawler start na dik 10 uur gameplay en die is echt wel weer geslaagd.

Klinkt als een oneindig lange game koekie!
Dat valt wel mee. Het verhaal is meeslepend, het aantal puzzels is indrukwekkend, maar een snelle speler kan er in 15 uur volledig klaar mee zijn. Speel je onderzoekend zoals ik, dan ben je makkelijk 35 uur zoet. En wil je alle extra’s, dan kan je gerust 50 uur aantikken. Waar voor je geld dus!

Laatste compliment dan
Tenslotte heb ik de Nederlandse versie en die is goed te pruimen. Slechts een enkele keer heb ik online moeten zoeken wat men nu met een puzzel of vraagstuk bedoelde omdat de vertaling net niet de juiste toon aansloeg. Voor de rest niets dan complimenten wat betreft vertaling en voice-over. Ik ken een ander extreem groot IP op Nintendo devices die dit nog steeds niet voor elkaar heeft **kuch Pokemon kuch**.

- portable-games.nl
OldSchool
Contacteer:

23 apr 2024, 08:00

Mooie toevoeging! Ben al heel lang benieuwd naar de Layton games. Ik heb er wel wat van op voorraad (niet deze helaas), maar nog nooit aan begonnen.
Apenheul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

23 apr 2024, 08:41

Met deze Layton game ben ik nog niet bekend. De laatste die ik gespeeld heb was Last Specter op de DS (ik herinner me die game niet goed maar ik weet dat ik de Amerikaanse versie had geïmporteerd voor London Life mode en die heb ik gespeeld). Maar ik krijg wel weer zin om een Layton game te spelen van deze nominatie. Volgens mij heb nog zo'n 4 games in de serie liggen op de 3DS als ik de Ace Attorney crossover meereken.
koekiemonster
Contacteer:
eBay gebruikersnaam: Ruud_Luiten

24 apr 2024, 17:56

Het is een mooie instapper. Hoewel het verhaal aansluit op de Last Specter mis je niet perse iets. Er is nog een andere Layton op de 3DS buiten de ene met Katrielle en dus niet Luke en Layton, maar die is onbetaalbaar dus heb ik nog nooit gespeeld. Mogelijk is die dus beter, maar deze is beter vindbaar en fantastisch.

Moet zeggen dat de andere keuzes tot dusver erg goed zijn. Het wordt een afwisselend lijstje zo!
- portable-games.nl
Apenheul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

24 apr 2024, 18:07

Oh ik ben weer :innocent:
Ok Impala!
Contacteer:

25 apr 2024, 15:13

koekiemonster schreef:
24 apr 2024, 17:56
Het is een mooie instapper. Hoewel het verhaal aansluit op de Last Specter mis je niet perse iets. Er is nog een andere Layton op de 3DS buiten de ene met Katrielle en dus niet Luke en Layton, maar die is onbetaalbaar dus heb ik nog nooit gespeeld. Mogelijk is die dus beter, maar deze is beter vindbaar en fantastisch.

Moet zeggen dat de andere keuzes tot dusver erg goed zijn. Het wordt een afwisselend lijstje zo!
Als je doelt op Azran Legacy, dan valt de prijs voor de Europese versie wel mee (https://www.pricecharting.com/game/pal- ... ran-legacy). Ik heb die zelf ook gespeeld, is ook zeker een aanrader! :love:
Apenheul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

27 apr 2024, 15:43

Fire Emblem Fates: Conquest

Afbeelding

Release date: 2015
Ontwikkelaar: Intelligent Systems
Genre: Tactical RPG

Binnen de Fire Emblem serie heeft Fates Conquest een speciaal plekje in mijn hart. Ik weet het, de Fates games hebben binnen de Fire Emblem community veelal een slechte naam, en ik begrijp dat wel op basis van Fates Birthright en Fates Revelation - twee games die zich zwaar beroepen op anime-patronen die niet goed aansluiten bij de serieuze toon van de rest van de serie - maar Conquest doet 1 ding wel heel erg goed, en dat is: gameplay.

Conquest behelst de verhaallijn wanneer Corrin kiest voor zijn/haar pleeggezin; in de wetenschap dat stiefvader en koning Garon iets overkomen is waardoor hij zichzelf niet meer is hoopt Corrin de Nohr familie van binnen uit tot bedaren te brengen. De levelprogressie spiegelt min of meer die van Fire Emblem Fates Birthright; in plaats van dat je richting Nohr beweegt beweeg je nu richting Hoshido en Corrin en company zal ook een aantal van de lokaties die in Birthright bezocht worden opnieuw bezoeken naar dan vanaf de andere kant van de map beginnen. Gevoelsmatig heeft Conquest 60% dezelfde maps als Birthright en 40% andere maps, maar ook dezelfde maps worden vanaf een andere kant benaderd met hele andere uitdagingen dan in Birthright. Sowieso kenmerkt Conquest zich doordat er een grote variatie in uitdagingen in zitten; waar je in Birthright voornamelijk probeerde alle vijanden of een eindbaas te verslaan wisselt het doel in Conquest bijna elk chapter en komen er ook (voor de serie) hele nieuwe level design gimmicks bij kijken. Het woord gimmick is vaak geladen met negatieve connotaties maar bij Conquest gebruik ik het woord in positieve zin. In de ene missie moet je rekening houden met harde wind die je units doet wegblazen en die steeds van richting verandert, in de andere missie staan overal vazen met medicijnen en gif waar je tactisch gebruik van kan maken, dit soort elementen geven Conquest een hele unieke spelbeleving. Daarbij speelt Conquest meer als de GBA en GameCube delen dan Awakening en de andere Fates delen; je kan geen XP grinden en moet dus vanaf het begin af aan de units die je in de end-game wilt gebruiken trainen en van de juiste skills en wapens voorzien. Dit geeft Conquest meer strategische diepgang dan Awakening en Birthright maar door de pair-up mechanic en verschillende soorten seals heb je nog steeds genoeg tactische keuzes tijdens een chapter dat het niet als een 'fixed solution puzzle' aanvoelt.

Afbeelding

Over het algemeen wordt Conquest wel bekritiseerd om het verhaal en daar kan ik wel inkomen, het is geen verhaal wat je aan het denken zet over de motivaties van de 'slechterikken' waar sommige andere Fire Emblem games heel goed in waren. De karakters gedragen zich voorspelbaar en de reden waarom ze zijn als ze zijn geeft weinig ruimte tot interpretatie, maar tegelijk zit de cast wel vol leuke archetypische karakters waar je in de soms knotsgekke dialogen langzaamaan een betere band me krijgt, hoe afstotelijk sommigen in eerste instantie ook leken.

Als ik anno 2024 terugblik op deze game dan blijft Conquest voor mij het hoogtepunt in de serie waar het om gameplay gaat. Op de eerste plaats heeft Conquest de beste maps in de serie en ik houd zelf wel van tinkeren met classes en abilities en daarvoor moet je dus ook bij Fire Emblem Fates of Fire Emblem Awakening zijn. De karakter herinner ik me nauwelijks nog en het verhaal is me echt alleen maar bijgebleven omdat ik de game drie keer heb gespeeld, maarja.. toch blijft het een van mijn favoriete Fire Emblem games en voor mij persoonlijk ook de beste Fire Emblem op de Nintendo 3DS.
Dynamike
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

27 apr 2024, 16:16

Geen Nintendo handheld topic zonder Fire Emblem natuurlijk! Deze zag ik wel aankomen. Maar weet nog wel uit de podcast dat dit een geliefde was dus had hem wel verwacht,
Afbeelding

Terug naar “Retro gaming”