Hoeveel games kunnen we uitspelen in 2024?

Daag jezelf uit in onze competities of zet juist zelf een uitdaging op.
KillingRaptor

Re: Hoeveel games kunnen we uitspelen in 2024?

08 nov 2024, 12:15

Sonic Generations (PS5)
De eerste van de twee games op Sonic X Shadow Generations uitgespeeld. Deze had ik vroeger op Xbox 360 en vond die toen echt heel tof. Ik moet eerlijk bekennen dat ik hem wel wat minder vond nu, man wat zijn die controls en vooral de physics soms wonky. Ik wou eerst alle challenge levels doen ook maar bij de laatste drie stages heb ik het opgegeven met die, ze kwamen me echt te frustrerend door de controls. En de final boss is echt gewoon saai. Als ik nog één keer 'Sonic, it's a homing attack' hoor word ik gek. :lol: Maar toch heb ik mij nog wel weten te vermaken ermee, vooral in de modern Sonic levels dan. Op naar Shadow Generations nu, van die heb ik echt al veel goede dingen gehoord. Net als Sonic Generations zal het wel meer een tussendoortje worden, paar leveltjes per speelbeurt.

Afbeelding
Joey
Veteraan
Veteraan

08 nov 2024, 16:26

Jammer dat Sonic Generations zo te horen de tand des tijds niet goed heeft doorstaan!
Afbeelding
KillingRaptor

08 nov 2024, 20:00

Joey schreef:
08 nov 2024, 16:26
Jammer dat Sonic Generations zo te horen de tand des tijds niet goed heeft doorstaan!
Hij had wel nog steeds tof hoor! Maar was beter in mijn herinneringen aan de game. Ben nu met Shadow Generations begonnen en die speelt echt tig keer beter. Als dat de toekomst is van Sonic games ben ik wel tevreden.
Shenglong83
Contacteer:

10 nov 2024, 09:11

Ys IX: Monstrum Nox - Nintendo :switch:

Afbeelding

Vette game. Net ietsje minder dan Ys VIII, maar nog steeds top.
Draait helaas verre van goed op Switch, mijn advies is proberen op een ander platform.
Backlog Overwinnaar 2023: You must defeat Sheng Long to stand a chance!
Afbeelding
Fing3r

10 nov 2024, 13:57

Immortals of Aveum (PC)
Na The Callisto Protocol nog een game die niet de aandacht heeft gekregen die het eigenlijk verdient, de game speelt lekker heeft een paar leuke gameplay mechanics en genoeg content om je een behoorlijke poos bezig te houden ook nadat je de story mode hebt doorgespeeld.

Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding
kingoftherain

10 nov 2024, 14:29

Fing3r schreef:
Immortals of Aveum (PC)
Na The Callisto Protocol nog een game die niet de aandacht heeft gekregen die het eigenlijk verdient, de game speelt lekker heeft een paar leuke gameplay mechanics en genoeg content om je een behoorlijke poos bezig te houden ook nadat je de story mode hebt doorgespeeld.
Nice! Ik had hier een demo van gespeeld en die vond ik geeneens zo verkeerd.
Afbeelding

Wooloo = love, Wooloo = life
Fing3r

10 nov 2024, 22:58

kingoftherain schreef:
10 nov 2024, 14:29
Fing3r schreef:
Immortals of Aveum (PC)
Nice! Ik had hier een demo van gespeeld en die vond ik geeneens zo verkeerd.
De game kwam geloof ik uit tussen BG3 en Starfield en de negatieve buzz rondom de game omdat hij woke zou zijn hebben het de das omgedaan.
AfbeeldingAfbeelding
KillingRaptor

11 nov 2024, 09:34

Shadow Generations (PS5)
Tweede deel van Sonic X Shadow Generations. Ik ben blij dat ik deze als laatste heb genomen, als ik eerst deze had gespeeld en daarna Sonic Generations ging ik mij waarschijnlijk nog meer irriteren aan de physics van Sonic. Shadow Generations is wat korter maar voelt echt zoveel keer beter aan. Hij speelt gewoon enorm lekker weg en de levels zijn ook heel tof om doorheen te gaan. Dit is wel de topper uit dit pakket en ik hoop dat dit ook de toekomst van Sonic word.

Afbeelding
Apenheul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

11 nov 2024, 10:35

South Park: The Stick of Truth voor Nintendo Switch.
Afbeelding

Het werd eens tijd dat ik deze game zou spelen. Na Skyrim was ik ook wel toe aan een wat kortere ervaring en wat dat betreft was The Stick of Truth een mooie afwisseling. De game wordt echter wel behoorlijk door de humor gedragen, want het heeft zeer weinig uitdaging.

⭐⭐⭐
arjen1981
Animal Crossing Tour 2020

11 nov 2024, 11:41

Ook altijd interessant gevonden maar nooit van gekomen. Ik heb nog een versie op de XBOX ONE bewaard. Die bevat beide delen. Misshcien eerst gewoon eens een uurtje geven.
arjen1981

11 nov 2024, 11:48

Dead or Alive 2
Gespeeld op:  Dreamcast
Jaar uitgave: 2000
Credits screen: Link naar credits / ending screen

Afbeelding

Wat vond ik er zelf van:
Een andere perfecte port naar de Dreamcast.

⭐⭐⭐⭐
Pius

11 nov 2024, 20:40

Castlevania - Portrait of Ruin (Switch)

Blijft een ongekend goede game. Een van mijn favoriete games van dat tijdperk. En houdt zich nog steeds zeer goed staande! Als ik wist hoe die sterren werkten zou ik er 5/5 geven!Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn Pixel 6a met Tapatalk

"Come back when you can put up a fight."
KillingRaptor

11 nov 2024, 21:02

Je eerste entry op de site van uitgespeelde games, netjes! Staat nu bij de games die al eerder waren uitgespeeld. Deze collecties reken ik namelijk onder de originele platformen, in dit geval dus de DS. Op de homepagina van de site sta je nu in de onderste tabel en als je op je naam klikt zie je gelijk je overzicht (1 game dus momenteel maar daar zullen er vast nog wel bijkomen).
Pius

11 nov 2024, 22:41

KillingRaptor schreef:Je eerste entry op de site van uitgespeelde games, netjes! Staat nu bij de games die al eerder waren uitgespeeld. Deze collecties reken ik namelijk onder de originele platformen, in dit geval dus de DS. Op de homepagina van de site sta je nu in de onderste tabel en als je op je naam klikt zie je gelijk je overzicht (1 game dus momenteel maar daar zullen er vast nog wel bijkomen).
Top! Komen er zeker meer bij. Ben van plan binnenkort de Wii weer af te stoffen haha.

Pius

12 nov 2024, 16:04

Castlevania Portrait of Ruin ; Sisters Mode (Switch)

Geen idee of dit telt. Al ben je er wel gewoon een paar uur zoet mee. Erg leuke extra modus al speelt hij op de Switch wel ontzettend veel slechter dan op de DS. Dit komt doordat je met 1 hand op het touchscreen aanvallen moet doen en met de andere hand je personages bestuurt. De Switch is gewoon te zwaar voor deze controlstijl helaas. Zeker een aanrader, maar dan wel op de DS!Afbeelding

KillingRaptor

12 nov 2024, 16:10

Phoe best een twijfelgeval of ik die moet laten meetellen. Het is volgens mij gewoon een extra mode in de game zeker? Dan zou ik hem eerder niet laten meetellen. Bij een game als Sonic X Shadow Generations tel ik ze nu wel beide omdat het echt twee aparte games zijn. Maar bij deze twijfel ik wel wat. Zo zou je de Richter mode in Symphony of the Night ook kunnen meetellen. Is deze Sisters Mode dan ook dezelfde game maar met andere speelbare personages?
Pius

12 nov 2024, 16:13

KillingRaptor schreef:Phoe best een twijfelgeval of ik die moet laten meetellen. Het is volgens mij gewoon een extra mode in de game zeker? Dan zou ik hem eerder niet laten meetellen. Bij een game als Sonic X Shadow Generations tel ik ze nu wel beide omdat het echt twee aparte games zijn. Maar bij deze twijfel ik wel wat. Zo zou je de Richter mode in Symphony of the Night ook kunnen meetellen. Is deze Sisters Mode dan ook dezelfde game maar met andere speelbare personages?
Lastig ja. Je speelt bijna dezelfde game uit met andere personages, maar ook de speelstijl is geheel anders. Het voelt wel als een totaal andere game daardoor, maar alle begrip om deze niet mee te rekenen.

KillingRaptor

12 nov 2024, 16:22

Pius schreef:
12 nov 2024, 16:13
Lastig ja. Je speelt bijna dezelfde game uit met andere personages, maar ook de speelstijl is geheel anders. Het voelt wel als een totaal andere game daardoor, maar alle begrip om deze niet mee te rekenen.

Meestal kijk ik ook even op IGDB (als je op de titels op de site van de uitgespeelde games klikt linkt het naar IGDB toe). Titels als Shadow Generations en Bowser's Fury staan erop als hun eigen games, deze mode in Portrait of Ruin niet. Denk dat ik hem ook daardoor niet zal meetellen. Straks moeten we nog een subsectie maken voor aparte modes. :biggrin:
KillingRaptor

12 nov 2024, 16:51

Ik wil dit nog even zeggen aan iedereen maar vooral voor de mensen die het nog niet wisten. Als je een accountje maakt op de site van uitgespeelde games kan je achtergronden kiezen voor de site. Je kan er vrijspelen door te groeien in level (dit doe je door games uit te spelen, iedere 10 games die je uitspeelt groei je een level en dit geld ook voor games die al eerder zijn uitgespeeld door een andere persoon) maar er zijn er ook al een heleboel die je zo kan selecteren. Deze zijn om grote verjaardagen te vieren games en franchises. Je moet wel telkens opnieuw inloggen als je naar de site gaat maar je gekozen achtergrond onthoud hij wel. Moest dit na een bepaalde periode niet meer zo zijn moet je gewoon even opnieuw inloggen en dan zit je weer goed voor even. Weet nu niet meer welke tijd ik erop heb gezet maar ik dacht toch zeker enkele maanden.

Het aantal uitgespeelde games op de homepagina is nog steeds de unieke games en die teller gaat omhoog als er een game bijkomt die nog niet in de lijst staat. Hetzelfde geld voor de aantallen op de statistiekenpagina, deze tellers gaan enkel omhoog als die persoon de eerste is die een game uitspeelt.
Pius

12 nov 2024, 17:26

KillingRaptor schreef:Ik wil dit nog even zeggen aan iedereen maar vooral voor de mensen die het nog niet wisten. Als je een accountje maakt op de site van uitgespeelde games kan je achtergronden kiezen voor de site. Je kan er vrijspelen door te groeien in level (dit doe je door games uit te spelen, iedere 10 games die je uitspeelt groei je een level en dit geld ook voor games die al eerder zijn uitgespeeld door een andere persoon) maar er zijn er ook al een heleboel die je zo kan selecteren. Deze zijn om grote verjaardagen te vieren games en franchises. Je moet wel telkens opnieuw inloggen als je naar de site gaat maar je gekozen achtergrond onthoud hij wel. Moest dit na een bepaalde periode niet meer zo zijn moet je gewoon even opnieuw inloggen en dan zit je weer goed voor even. Weet nu niet meer welke tijd ik erop heb gezet maar ik dacht toch zeker enkele maanden.

Het aantal uitgespeelde games op de homepagina is nog steeds de unieke games en die teller gaat omhoog als er een game bijkomt die nog niet in de lijst staat. Hetzelfde geld voor de aantallen op de statistiekenpagina, deze tellers gaan enkel omhoog als die persoon de eerste is die een game uitspeelt.
Welke site is dat ?

KillingRaptor

12 nov 2024, 17:39

Pius schreef:
12 nov 2024, 17:26
Welke site is dat ?

Staat een linkje ernaartoe linksbovenaan het forum!
Dit is de link: https://www.mitchherreman.be/ButtonBashers/index.php

Ik heb dit enkele jaren terug gebouwd voor dit topic. Ik hou alles daarop bij nu!
arjen1981

13 nov 2024, 11:45

super site. en deze staat ook hier bovenin de header van het forum: Uitgespeelde games.

ik maak er nog vaak gebruik van om te zien wanneer ik iets speelde
Shenglong83
Contacteer:

14 nov 2024, 20:14

Call of Cthulhu - Nintendo :switch:

Afbeelding
Backlog Overwinnaar 2023: You must defeat Sheng Long to stand a chance!
Afbeelding
Joey
Veteraan
Veteraan

15 nov 2024, 07:32

Crash Bandicoot 4: It's About Time voor de PS4.

Afbeelding
Afbeelding
Pius

15 nov 2024, 16:56

Ghost Squad - Nintendo Wii

Heerlijke arcade lightgun on-rail shooter. 100% thuis op de Wii. Ga deze ook zeker co-op proberen te spelen met iemand. Heerlijk cheesy voice-acting ook. Afbeelding

Terug naar “Highscores, competities en uitdagingen”