Gratis voor coole leden: B&O CRT televisie

Alle games, consoles en merchandise die je graag wilt verkopen of ruilen.
Mark

Gratis voor coole leden: B&O CRT televisie

06 jul 2026, 12:52

Afbeelding

Met pijn in het hart, maar ik kan de ruimte goed gebruiken.

Wat:
Een tering goede B&O CRT televisie, ergens jaren 90. Je moet hem wel ophangen, neerzetten kan niet. Het beeld is top, het geluid is top, je kan hem met de afstandsbediening laten draaien (!). Al met al een topper. Afstandsbediening zit erbij, ook al heb ik die nooit echt lekker begrepen. Type weet ik ff niet.

Waarom:
Zoals gezegd, ik heb wat ruimtegebrek. Hij wordt zo eens per jaar gebruikt (heb nog een andere CRT staan die ik als main CRT gebruik), als er een vriend komt en we samen SotN gaan uitspelen. Die ene keer per jaar vind ik te weinig voor de ruimte die hij in gebruik neemt.

Voor wie:
Voor coole leden. Hier kan ik nog wel een leuk bedrag voor krijgen natuurlijk, maar als er nou een forumlid is dat ik hier blij mee kan maken doe ik dat liever. Niet voor leden die ik niet ken (10 posts enzo) en die gozer uit Den Haag die altijd alles gratis wil hebben maar dan zeurt dat hij geen rijbewijs heeft: nee man.

Mocht er iemand interesse hebben hoor ik het wel. Wel zelf ff ophalen. Als er geen interesse is gaat hij marktplaats op.
OldSchool
Contacteer:

Re: Gratis voor coole leden: B&O CRT televisie

06 jul 2026, 13:08

Jammer dat je afscheid moet nemen! Ik heb er op het moment ook geen ruimte meer voor, maar zou wel tof zijn als hij binnen de BB familie blijft.

Heel tof dat je het hier eerst aanbiedt!
Mark

09 jul 2026, 19:54

Eenmaal, andermaal... ik weet dat het op de foto lijkt alsof ik in een of ander crackpand woon maar ben gewoon een normale Nederlandse gast van 33 met een fatsoenlijke baan en normale normen en waarden. De foto is gewoon van de rommelkamer. Na dit weekend gaat 'ie op marktplaats.
Dynamike
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

10 jul 2026, 13:10

Hangende is het helaas niet iets voor mij. Maar ik heb zo'n model staan, de 8000 en het is idd een tering goede tv.
Afbeelding
marxkemp
Contacteer:

10 jul 2026, 15:48

Dynamike schreef:Hangende is het helaas niet iets voor mij. Maar ik heb zo'n model staan, de 8000 en het is idd een tering goede tv.
Eens. Teringmooi. #jaloers
Pius

12 jul 2026, 08:07

Gaaf ding Mark. Mag ik vragen hoe jij hangt? Ik heb mogelijk wel interesse maar ik vrees dat hij te zwaar is voor de ongekend povere gipswandjes hier in huis.

Sent from my Pixel 9a using Tapatalk

"If it's not fun, why bother?"
Mark

12 jul 2026, 10:11

Pius schreef:
12 jul 2026, 08:07
Gaaf ding Mark. Mag ik vragen hoe jij hangt? Ik heb mogelijk wel interesse maar ik vrees dat hij te zwaar is voor de ongekend povere gipswandjes hier in huis.

Ja, met een beugel die op z'n plek wordt gehouden door 4 dikke schroeven in de muur. Daar 'schuif' je de televisie dan op. Hij is wel loeizwaar inderdaad. Je mag hem op komen halen natuurlijk maar geen idee of een gipswand hem kan houden.
Pius

12 jul 2026, 14:02

Ik ga straks even proberen of ik 1 van de "buitenmuren" van de kamer vrij kan spelen om hem op te hangen. Dat zou het sowieso moeten houden. Heb je de beugel er toevallig ook bij zitten?

Ik laat het iig zsm weten. Ben al een tijdje op zoek naar zo'n ding en heb er ook 2 keer eentje gekocht en allebei de keren waren ze kaduuk.

Mark

12 jul 2026, 18:46

Pius schreef:
12 jul 2026, 14:02
Ik ga straks even proberen of ik 1 van de "buitenmuren" van de kamer vrij kan spelen om hem op te hangen. Dat zou het sowieso moeten houden. Heb je de beugel er toevallig ook bij zitten?

Ik laat het iig zsm weten. Ben al een tijdje op zoek naar zo'n ding en heb er ook 2 keer eentje gekocht en allebei de keren waren ze kaduuk.

Jazeker, daar hangt 'ie nu ook gewoon aan (er is geen andere manier volgens mij). Deze werkt nog perfect. Ik wacht je reactie rustig af, heeft geen haast. Als je ergens aankomende week uitsluitsel geeft is dat helemaal goed.
Pius

12 jul 2026, 22:02

Ja ik ga morgen even wat schuiven met kasten. Dan stuur ik je wel even een bericht. Aanbod wordt sowieso erg gewaardeerd.

Pius

13 jul 2026, 14:18

Helaas kan ik hem niet hangend kwijt op de enige muur in mijn gameroom die hem zou kunnen dragen. Ik kan de kasten die daar nu staan namelijk nergens anders kwijt. Heel jammer. Erg bedankt voor het aanbod Mark!

Terug naar “Aangeboden”