Met pijn in het hart, maar ik kan de ruimte goed gebruiken.
Wat:
Een tering goede B&O CRT televisie, ergens jaren 90. Je moet hem wel ophangen, neerzetten kan niet. Het beeld is top, het geluid is top, je kan hem met de afstandsbediening laten draaien (!). Al met al een topper. Afstandsbediening zit erbij, ook al heb ik die nooit echt lekker begrepen. Type weet ik ff niet.
Waarom:
Zoals gezegd, ik heb wat ruimtegebrek. Hij wordt zo eens per jaar gebruikt (heb nog een andere CRT staan die ik als main CRT gebruik), als er een vriend komt en we samen SotN gaan uitspelen. Die ene keer per jaar vind ik te weinig voor de ruimte die hij in gebruik neemt.
Voor wie:
Voor coole leden. Hier kan ik nog wel een leuk bedrag voor krijgen natuurlijk, maar als er nou een forumlid is dat ik hier blij mee kan maken doe ik dat liever. Niet voor leden die ik niet ken (10 posts enzo) en die gozer uit Den Haag die altijd alles gratis wil hebben maar dan zeurt dat hij geen rijbewijs heeft: nee man.
Mocht er iemand interesse hebben hoor ik het wel. Wel zelf ff ophalen. Als er geen interesse is gaat hij marktplaats op.