Stripboeken
- Fing3r
Bericht
Re: Stripboeken
Oooh, Eddings verslond ik vroeger. Die wil ik nog wel een keer gaan lezen/luisteren, al vraag ik mij af of ze nog steeds zo leuk zijn als dat ik ze toen vond.
- Arnold
Bericht
Uitspraak van Mark:” Vond ik prachtig, dus heb ze snel maar verkocht. Daar heb ik gelukkig heel snel een nieuwe verzameling weten te voorkomen.”
Fantastische constatering en herkenbaar.
Fantastische constatering en herkenbaar.
Dedicated gameroom:
Playstation
Nintendo
Atari
Sega
Arcadekast.
Playstation
Nintendo
Atari
Sega
Arcadekast.
- kingoftherain
Bericht

Wooloo = love, Wooloo = life
Ik kan me daar dan weer totaal niet in vinden. Meer. Meer! MEERRR!!!
Wooloo = love, Wooloo = life
- arjen1981
- Animal Crossing Tour 2020

Bericht
Netjes Mitch. Daar zitten veel mooie boeken tussen. En ik zie ook al een paar die ik nog zelf op mijn wishlist of in mijn collectie heb. Goede smaak :PKillingRaptor schreef: ↑20 jun 2026, 00:06Dit is het enige wat ik nog heb van strips eigenlijk. En alles rechts van Nausicaä op de onderste plank zijn dan zelfs geen strips.
Oh wacht, heb wel nog alle Dragon Ball manga liggen ook maar die staan in een andere kast. De Nederlandstalige versies van toen indertijd.![]()
- arjen1981

- Dynamike
- Beheerder

- Contacteer:
Bericht
Net als velen hier had ik vroeger een abonnement op de Donald Duck. Heerlijk vertoeven met die gekke eend. Ook die wat dikkere Mickey Mouse strips had ik. Die kreeg ik door van mijn oudere neef. Suske en Wiske ook heel veel gelezen. Daarbij was Asterix, Sjors en Sjimmie en Lucky Luke ook altijd leuk. Toen ik 40+ was heb ik nog eens een abonnement genomen op de Duck. En dat las ik met plezier, maar maakte gewoon te weinig tijd om elke week even 20 minuutjes te lezen. Dus stapelde het op en heb ik het maar afgezegd.
Ook die volwassen Suske en Wiske heb ik destijds gekocht; zouden er volgens mij zes worden, maar na de eerste vergat ik gewoon om de rest te kopen. Ik vind ze nog steeds heel tof om te lezen, want ik waardoor ook heel erg de kunst van het tekenen. Al is er nu wel een hoop verandert. Ik zag onlangs tekeningen van de nieuwe Suske en Wiske, en die herkende ik gewoon niet meer. Misschien was het nep, misschien een opzetje, misschien een spinoff, maar goed, het trok niet meer.
Op rommelmarkten zie je ze genoeg liggen en soms heb ik weleens de neiging om ze mee te nemen. Net als de Pinkeltje-boeken. Maar het is beter dat ik ze laat liggen
Ook die volwassen Suske en Wiske heb ik destijds gekocht; zouden er volgens mij zes worden, maar na de eerste vergat ik gewoon om de rest te kopen. Ik vind ze nog steeds heel tof om te lezen, want ik waardoor ook heel erg de kunst van het tekenen. Al is er nu wel een hoop verandert. Ik zag onlangs tekeningen van de nieuwe Suske en Wiske, en die herkende ik gewoon niet meer. Misschien was het nep, misschien een opzetje, misschien een spinoff, maar goed, het trok niet meer.
Op rommelmarkten zie je ze genoeg liggen en soms heb ik weleens de neiging om ze mee te nemen. Net als de Pinkeltje-boeken. Maar het is beter dat ik ze laat liggen
- OldSchool
- Contacteer:
Bericht
Pinkeltje… die hebben we hier ook compleet gehad. Onze dochter had een periode dat ze die leuk vond. Maar die heb je zo bij elkaar, voor weinig. Ondertussen allemaal weer weg gedaan.
- Flozem
- Flozem
Bericht
Maar de schrijver is tegenwoordig wat uit de gratie, want niet erg woke.
Tja. Ik vond de serie vroeger wel leuk. Meerdere keren gelezen en vooral de eerste delen geven wel wat karakter ontwikkeling en huiselijkheid.
Maar de schrijver is tegenwoordig wat uit de gratie, want niet erg woke.
- arjen1981

Bericht
Ik heb ook foto's gemaakt.
Mijn euopese stripboeken is maar klein setje. Kuifje en Astix met name:

En dan hebben we in de woonkamer ook nog deze kast staan. In de laden zitten ook nog wat manga. Het restaurant heeft mij vrouw in elkaar geknutselt:

En eerder dit jaar heb ik ook zelf geknutseld, deze muur op zolder:

Mijn euopese stripboeken is maar klein setje. Kuifje en Astix met name:
En dan hebben we in de woonkamer ook nog deze kast staan. In de laden zitten ook nog wat manga. Het restaurant heeft mij vrouw in elkaar geknutselt:
En eerder dit jaar heb ik ook zelf geknutseld, deze muur op zolder:
- KillingRaptor
- arjen1981

Bericht
Ja ik zag het al, en eens. Net als akira is er een hele tweede helft na de film.