https://link.marktplaats.nl/m2389370144 ... nt=app_ios
Mooie Nintendo M82 demo unit te koop. Ik vind het wat te duur voor mijn collectie. Maar wellicht iemand hier?
Nintendo M82 demo unit
- Arnold
- OldSchool
- Contacteer:
Bericht
Re: Nintendo M82 demo unit
Ik heb er geen verstand van, maar ik vind dat bedrag redelijk absurd.
Bericht
ook niet echt verstand van, en indien wel, deze zijn standaard al VEEL te duur om te proberen te kopen.
meestal 5000+ euro, nee dank je..... voor die bedragen zijn er wel mooiere NES dingen te koop.
meestal 5000+ euro, nee dank je..... voor die bedragen zijn er wel mooiere NES dingen te koop.
- Arnold
Bericht
Ik denk er net zo over. Maar je weet het hier maar nooit. 
Dedicated gameroom:
Playstation
Nintendo
Atari
Sega
Arcadekast.
Playstation
Nintendo
Atari
Sega
Arcadekast.
- peter81
Bericht
het is maar net wat en gek er voor geeftsomebody28 schreef: ↑03 mei 2026, 23:45ook niet echt verstand van, en indien wel, deze zijn standaard al VEEL te duur om te proberen te kopen.
Nintendo Nes CIB Verzamelaar
Nintendo Now You,re Playing With Power.
- OldSchool
- Contacteer:
Bericht
Ben jij zo’n gek Peter?peter81 schreef: ↑28 jun 2026, 10:24het is maar net wat en gek er voor geeftsomebody28 schreef: ↑03 mei 2026, 23:45ook niet echt verstand van, en indien wel, deze zijn standaard al VEEL te duur om te proberen te kopen.
meestal 5000+ euro, nee dank je..... voor die bedragen zijn er wel mooiere NES dingen te koop.![]()
![]()
![]()
- peter81
Bericht
ik niet OldSchoolOldSchool schreef: ↑28 jun 2026, 11:28Ben jij zo’n gek Peter?peter81 schreef: ↑28 jun 2026, 10:24het is maar net wat en gek er voor geeftsomebody28 schreef: ↑03 mei 2026, 23:45ook niet echt verstand van, en indien wel, deze zijn standaard al VEEL te duur om te proberen te kopen.
meestal 5000+ euro, nee dank je..... voor die bedragen zijn er wel mooiere NES dingen te koop.![]()
![]()
![]()
![]()
Nintendo Nes CIB Verzamelaar