Damnnnnn, wat een game! Ik houd het kort: Veel dichter bij 10/10 zul je ze wat mij betreft niet snel vinden.

Binnen een uur of 3 uitgespeeld. Op zich wel mee vermaakt. Hij is nu iets van 3 euro op Steam, kan je je geen buil aan vallen.

Oe de Jaguar!KillingRaptor schreef: ↑01 feb 2026, 15:03En gelijk een nieuw systeem toegevoegd ook met de Jaguar!
Oh en Arjen, House of the Dead staat er al tussen onder jouw naam. Dacht ik laat het even weten zodat je je niet afvraagt waarom ik hem niet heb toegevoegd.

Is dat die game van een paar van de devs van Hello Games, van No Man's Sky?
Yes. Klopt helemaal!kingoftherain schreef:
Is dat die game van een paar van de devs van Hello Games, van No Man's Sky?

Klinkt goed. Ik ben hier aan begonnen toen het uitkwam, maar toen was ik ziek, en ik denk dat ik er daarom niet goed in kon komen. Dit jaar nog maar eens opnieuw aanslingeren.Shenglong83 schreef: ↑04 feb 2026, 13:25Visions of Mana -Series X
Zeer vermakelijke action RPG met flink wat callbacks naar eerdere games in de Mana serie.
Het is wel aan te raden om zodra je kan van character te wisselen en niet met het main character Val te spelen. Dat is het tank character en maakt combat veel trager en saaier. Switch naar Morley zodra het kan en het spel wordt X keer leuker.
8/10