Enquête Retro Challenge 2025

Nieuws over het forum en een plek voor jullie feedback.
OldSchool
Contacteer:

Enquête Retro Challenge 2025

06 dec 2025, 12:35

Beste Button Bashers!

Afgelopen jaar was de tweede jaargang van de ‘nieuwe’ retro challenges. Ik ben van plan er een derde jaargang aan toe te voegen en om dit zo goed mogelijk te doen, ga ik jullie weer om input vragen. Het lijkt Praatje Podcast wel! Alleen zal er in dit geval geen podcast komen die jullie input zal behandelen.

Wederom heb ik een aantal vragen voor jullie. Als eerste de vraag of jullie deze willen invullen? Je mag ze in een pb sturen, je mag ze ook in dit topic beantwoorden. Wat dan ook je voorkeur heeft. Ook dit keer geldt dat je geen deelnemer hoeft te zijn geweest. Alle informatie is namelijk welkom en verschillende invalshoeken zijn alleen maar helpend.

Alvast bedankt voor de tijd!

De vragen:

1. Wat vind je van de games in de challenges van 2025? Vond je het over het algeheel beter of minder dan 2024?

2. Wat vind je goed aan de challenge?

3. Wat kan er beter aan de challenge?

4. Welke games zou je volgend jaar graag (terug) zien?

5. Wat vind je van de jaarprijzen? Motiveren de prijzen je om mee te doen?

6. Wat zou er voor nodig zijn om je (vaker) mee te laten doen?

7. Vind je de speciale retro challenge discord van toegevoegde waarde?

8. Is er nog iets anders wat je zou willen toevoegen? Nog andere suggesties?
KillingRaptor

Re: Enquête Retro Challenge 2025

06 dec 2025, 12:48

1. Wat vind je van de games in de challenges van 2025? Vond je het over het algeheel beter of minder dan 2024?

Er zit zeker veel variatie in, alleen voor mij persoonlijk te veel puzzelgames en te weinig fighters enzo.

Ik heb zelf heel weinig meegedaan deze keer maar volgde het wel wat op het forum. Klein groepje deelnemers maar wel erg dedicated. En als ik er dan eens voor ging met Tekken 3 helemaal geen tegenstand. :lol: Maar de variatie is wel tof om te zien.

Voor mij persoonlijk minder puzzelgames, ik heb daar namelijk echt niets mee.

Games als Tony Hawk's Pro Skater 2 lijken me ideaal hiervoor, altijd sessies van 2 minuten. En ook meer fighters met survival mode en misschien zelfs beat 'em ups als dat een optie zou zijn

Ik wist niet eens wat ze waren deze keer dus daar ligt de motivatie zeker niet voor mij.

Minder puzzelgames, ja ik val in herhaling. :innocent: Gewoon nog meer variatie in het algemeen.

Ik doe zo goed als niets meer met Discord dus nee.

Doe zo verder!
Dynamike
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

07 dec 2025, 20:05

- Ik vind het sowieso al tof dat je het doet. De games bevatten voor mij variatie genoeg eigenlijk. Ik kan lastig inschatten of het beter of minder is dan 2024. Ik kijk naar dit jaar en dan is het prima.

- Het is goed dat het er is en dat de instap laag is. Zeker nu je emulatie toelaat.

- Weinig, het is gewoon goed en leuk zoals het is. Het is voor mij vaak door tijdgebrek lastig om elke maand mee te doen of soms zelfs een score in te leveren (ook als ik die wel heb). Dus wat er beter aan kan is dat ik meedoe!

- Ik laat me verassen

- Nee, ik vind het gewoon tof dat iemand het organiseert en er mensen aan meedoen. Prijzen boeien mij totaal niet.

- Elke dag een appje: Hey, droppie! Vergeet de challenge niet he!

- Voor mij alleen op het moment dat ik echt meedoe, maar die zou wat mij betreft samen gevoegd mogen worden met de BB Discord.

- Zet eens een hoedje op. Volgens mij heb jij een hoofd voor een hoed.
Afbeelding
Pius

07 dec 2025, 22:23

Geen idee. Ik heb in 2024 maar een paar maanden meegedaan. Daarvoor was ik van de BB-aardbodem verdwenen.

Ik vind het leuk om op deze manier nieuwe games te ontdekken, ook qua genre. Wie wist bijvoorbeeld dat ik pinball games zo tof zou vinden. En ik vind het deelnemersveld ook leuk. Klein clubje maar wel heel tof.

Sorry dat ik Mitch bij moet vallen, maar die puzzlers vind ik echt ongekend matig haha.

Crazy Taxi

Tof! Motiveren me verder niet, maar wel leuk dat het ergens in gaat.

Niks. Ik doe zo vaak mogelijk mee.

Enorm!

Ik wil vooral jou bedanken. Ontzettend tof dat je dit zo trouw blijft organiseren! Ik geniet er echt van. Dank Dennis!

"If it's not fun, why bother?"

Terug naar “Mededelingen, FAQ & feedback”