Beter! Dat zal wel balen geweest zijn dat je er niet bij kon.RobertKR schreef: ↑02 dec 2024, 16:36Het is na jaren gelukt om mijn PS3 US account te recoveren. Uiteindelijk liep ik stuk op date of birth (of gehacked en verandert, of nooit de juiste ingevuld). Maar de chatbot heeft alleen je email nodig (die had ik al een tijdje weer terug) en je user id (die wist ik toevallig nog).
Van deze waren Chrono Cross en Parasite Eve destijds ook de enige manier om die hier te spelen, ja, want die stonden niet op de europese store. Ik heb die twee toen ook allebei via een amerikaans account gekocht.
Ook mooi.
De originele? Klassiekertje hoor!OldSchool schreef:Ik heb (weer) Total Annihilation herontdekt. Ik had hem op steam, maar ik heb de Commander Pack op gog gekocht. (Samen met TA: Kingdoms in een bundel). Deels omdat je dan geen last hebt van drm als je mods wil toevoegen, deels omdat je hem natuurlijk altijd mag houden.
Ik ben dus van plan om er ook mods voor te installeren, dus dan is DRM vrij ook wel prettig. Het blijft toch wel mijn favoriete rts. Al is de movement van de units soms wel crappy. Maar één van de mods die ik wil installeren schijnt nou juist daar ook wat aan gedaan hebben. Er zijn meerdere mods, maar enkele er van worden vandaag de dag nog ondersteund. Terwijl het spel toch al meer dan 25 jaar oud is.
Vandaag begonnen aan de Battle Tactics campaign. Dat zijn interessante levels met een specifieke oplossing. Dus vernietig alle units door ze binnen het bereik van je speciale gebouwen (met wapens) te krijgen. Of de tweede: mega veel afweer geschut, zie daar maar door heen te komen. Erg tof tot nu toe.
Ja zeker! Vroeger via een Twilight CD kennis meegemaakt. Toen vele jaren later gespeeld via Steam. Staat als het goed is nog één van de uitspeeltopics op het forum. En nu wéér een revival!Pius schreef: ↑06 dec 2024, 23:29De originele? Klassiekertje hoor!OldSchool schreef:Ik heb (weer) Total Annihilation herontdekt. Ik had hem op steam, maar ik heb de Commander Pack op gog gekocht. (Samen met TA: Kingdoms in een bundel). Deels omdat je dan geen last hebt van drm als je mods wil toevoegen, deels omdat je hem natuurlijk altijd mag houden.
Ik ben dus van plan om er ook mods voor te installeren, dus dan is DRM vrij ook wel prettig. Het blijft toch wel mijn favoriete rts. Al is de movement van de units soms wel crappy. Maar één van de mods die ik wil installeren schijnt nou juist daar ook wat aan gedaan hebben. Er zijn meerdere mods, maar enkele er van worden vandaag de dag nog ondersteund. Terwijl het spel toch al meer dan 25 jaar oud is.
Vandaag begonnen aan de Battle Tactics campaign. Dat zijn interessante levels met een specifieke oplossing. Dus vernietig alle units door ze binnen het bereik van je speciale gebouwen (met wapens) te krijgen. Of de tweede: mega veel afweer geschut, zie daar maar door heen te komen. Erg tof tot nu toe.
Verstuurd vanaf mijn Pixel 6a met Tapatalk
Zeg maar gerust... oldschool! Badum-tssss!!!
Ik heb Saga Rally tot het eind gedaan op de PS3 de afgelopen jarenRobertKR schreef: ↑20 dec 2024, 22:00Ik heb Sega Rally in de console gehad, heerlijke no frills arcade racer die al snel erg moeilijk wordt om te winnen. En hij ziet er trouwens nog steeds goed uit ook. Echt zo'n game die ik toen veel te weinig tijd gaf omdat het niet leek op de SR1 en 2 coin ops. Virtua Tennis 3 idem, ziet er geweldig uit als native 1080p/60 game, die world tour mode is super leuk. Outrun 2 SP nog eventjes uitgespeeld terwijl de timer al op 0 stond haha.
De waarheid ligt ergens in het midden. Ja, hij is vrij lastig, zeker vergeleken met de eerste SMB. Maar het is echt niet zo dat het een onmogelijke game is. Het is inderdaad vooral elkaar weer lekker napraten, zonder dat men weet waar Abraham de mosterd haalt.Ok Impala! schreef: ↑23 dec 2024, 09:04Dat het internet elkaar na zit te papegaaien, maar dat de game in werkelijkheid eigenlijk wel te doen is.
Goeie!KillingRaptor schreef:Ik ben vandaag begonnen met Robocop: Rogue City op PS5. Twee uurtjes gespeeld en dit smaakt zeker naar meer!