Podcast 116: mid-gen console upgrades

Alles over onze uitzendingen en komende afleveringen.
Apenheul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Podcast 116: mid-gen console upgrades

26 apr 2024, 10:20

Er verschijnt steeds meer nieuws over een PS5 Pro en de button bashers grijpen dit aan om het te hebben over mid-gen console upgrades. Ook introduceert Michael de nieuwe podcast Magere Hein die hij samen met zijn vrouw Kim produceert, is Niels weer iets aan het maken voor de Gameboy Advance, en is er natuurlijk weer e.e.a. gespeeld in de game talk.

SoundCloud

Aflevering 116: mid-gen console upgrades

Info
Host: Michael
Duur: 3:00:33
Datum: 24 april 2024

Podcast Timetable:

00:00:11 - Introductie
Michael en Niels zijn allebei creatief bezig. Niels is wee iets aan het programmeren voor Gameboy Advance en Michael heeft Fast Tracker 2 opnieuw geinstalleerd. Michael heeft weer iets gekocht en eindelijk werkt zijn nieuwe PC (maar daar was veel voor nodig). Ook vertelt Michael over zijn nieuwe podcast met Kim: Magere Hein. En gaan we third party stores op de Xbox zien?

00:59:02 - Game Talk
Niels speelt veel Unicorn Overlord (00:59:20) en heeft een begin gemaakt aan Super Mario Bros Wonder (01:19:10). Michael speelde veel en heeft o.a. The Legend of Zelda a Link Between Worlds (01:22:40) uitgespeeld, is afgehaakt met Lost Odyssey, en begon kort aan Zelda Spirit Tracks (01:33:13).

01:46:04 - Mid Gen Console Updates
Telt de Gameboy Advance SP eigenlijk ook als mid-gen console upgrade? Wat is er voor Michael en Niels nodig om een mid-gen upgrade de moeite waard te maken?

Muziek:
Spoiler: weergeven
- Raiden III x Mikado Maniax
- Commandos

Een directe link naar de MP3 vind je hier.
Apenheul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Re: Podcast 116: mid-gen console upgrades

26 apr 2024, 10:22

Mijn microfoonvoorversterker doet af en toe iets vreemds met mijn audiokanaal, gelukkig is het beperkt tot een paar fragmentjes. Excuses voor het ongemak ^_^
Fing3r

01 mei 2024, 17:13

Leuke podcast weer, was wel wat saai volgens mijn vrouw. Maar ik heb mij prima vermaakt onderweg naar België.
Persoonlijk is de GBA SP ook nog steeds de heilige graal voor wat betreft mid gen upgrades. Verder heb ik bijna nooit een mid gen upgrade gehad. Alleen de New 3DS XL was dankzij de eye tracking voor mij een no brainer. En de Majora's Mask versie is tegenwoordig ook al het dubbele waard, al ga ik hem waarschijnlijk nooit verkopen

Sent from my Pixel 7a using Tapatalk

AfbeeldingAfbeelding
Dynamike
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

01 mei 2024, 20:26

Fing3r schreef:
01 mei 2024, 17:13
Leuke podcast weer, was wel wat saai volgens mijn vrouw. Maar ik heb mij prima vermaakt onderweg naar België.
Persoonlijk is de GBA SP ook nog steeds de heilige graal voor wat betreft mid gen upgrades. Verder heb ik bijna nooit een mid gen upgrade gehad. Alleen de New 3DS XL was dankzij de eye tracking voor mij een no brainer. En de Majora's Mask versie is tegenwoordig ook al het dubbele waard, al ga ik hem waarschijnlijk nooit verkopen Afbeelding

Welkom hobbies heeft je vrouw? Dan doen we in de volgende podcast daar een stuk aan wijden!
Afbeelding
Apenheul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

01 mei 2024, 22:34

Thanks Fing3r!
Fing3r

02 mei 2024, 23:40

Mijn vrouw doet aan hardlopen en een beetje tuinieren. Maar kijkt ook wel wat series, al is haar smaak echt all over the place geen touw aan vast te knopen.

AfbeeldingAfbeelding

Terug naar “Afleveringen en discussie”