Podcast 92: RetroGameFreak - het verhaal

Alles over onze uitzendingen en komende afleveringen.
toejam

Re: Podcast 92: RetroGameFreak - het verhaal

13 dec 2018, 08:13

Vind het een heel interessant verhaal, nog steeds niet alles gehoord maar ben inmiddels bij het koningsdagverhaal. Meest geinige vond ik dat Jeroen op enig moment zei wie koopt er nou Harry Potter, en dat mijn vrouw meteen zei dat als ze een kernartikel van vandaag mag benoemen het wel Harry Potter is. Geeft aan hoe de ook de gamesmarkt verandert, en dat stilstand ook hier achteruitgang is.
Professional dabbler
Swey

13 dec 2018, 08:50

Heb het hele verhaal geluisterd, eerste podcast voor mij ook. Heel interessant om het vanuit de handel te horen. Vanuit een zakelijk perspectief heel slim gedaan en ook uitermate goed aan verdient als ik het hoor, wat dat betreft alleen maar applaus. Gelukkig geeft hij zelf toe dat het voor de NL markt heel erg duur was. Zelf was het voor mij vooral eenrichtings verkeer. Zoals hij al zei, hij gaf echt goeie prijzen voor games die ik verkocht aan hem, maar ik heb dan ook nooit games gekocht bij hem. Super podcast mannen!
arjen1981
Animal Crossing Tour 2020

15 dec 2018, 09:21

toejam schreef:Vind het een heel interessant verhaal, nog steeds niet alles gehoord maar ben inmiddels bij het koningsdagverhaal. Meest geinige vond ik dat Jeroen op enig moment zei wie koopt er nou Harry Potter, en dat mijn vrouw meteen zei dat als ze een kernartikel van vandaag mag benoemen het wel Harry Potter is. Geeft aan hoe de ook de gamesmarkt verandert, en dat stilstand ook hier achteruitgang is.
Wow. Bijzonder.
peter81

15 dec 2018, 09:54

het was zeker en mooie Podcast heren :thumbup:
Nintendo Nes CIB Verzamelaar

Nintendo Now You,re Playing With Power.
toejam

15 dec 2018, 09:57

arjen1981 schreef:
toejam schreef:Vind het een heel interessant verhaal, nog steeds niet alles gehoord maar ben inmiddels bij het koningsdagverhaal. Meest geinige vond ik dat Jeroen op enig moment zei wie koopt er nou Harry Potter, en dat mijn vrouw meteen zei dat als ze een kernartikel van vandaag mag benoemen het wel Harry Potter is. Geeft aan hoe de ook de gamesmarkt verandert, en dat stilstand ook hier achteruitgang is.
Wow. Bijzonder.
De demografie van de mensen die op vrijdagavond bij elkaar zitten en zeggen 'goh ken je dat spel van vroeger nog, dat was vet' verandert. Waar de NES-generatie nu net de luiers door is, komt de SNES generatie daar nu in. Maar daar achter zit wel een grote groep die met disc based systems is opgegroeid. Die alle Harry Potter films in de bios hebben gezien en met elke game release naar de winkel renden om die te halen. Die hebben nu een baan, een eigen huis en wat blijkt, hun moeder heeft die ps2 vorig jaar toch echt maar een keer opgeruimd want daar deed al 10 jaar niemand meer wat mee. Het gevoel van die generatie is exact hetzelfde, alleen waar ze het mee hebben is anders.
Professional dabbler
marxkemp
Contacteer:

19 jan 2019, 21:08

Ik kende button bashers van naam (google ziet alles!). Podcasts waren mij tot voorkort onbekend terrein. Dit was de eerste die ik luisterde en was aangenaam verrast. Super nice! Het eerste deel van de terugblik op 2018 inmiddels ook beluisterd. Thanks.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Dynamike
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

19 jan 2019, 22:01

marxkemp schreef:Ik kende button bashers van naam (google ziet alles!). Podcasts waren mij tot voorkort onbekend terrein. Dit was de eerste die ik luisterde en was aangenaam verrast. Super nice! Het eerste deel van de terugblik op 2018 inmiddels ook beluisterd. Thanks.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Cool! Mooi dat het bevalt. Er is nog een behoorlijk backlog van meer dan 5 jaar, dus mocht je tijd hebben :lol: :lol:
Afbeelding
marxkemp
Contacteer:

19 jan 2019, 22:33

Weet dat je nu een uur per dag in mn oor zit tijdens mijn treinreis...
Dynamike
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

20 jan 2019, 01:42

marxkemp schreef:Weet dat je nu een uur per dag in mn oor zit tijdens mijn treinreis...
Haha dat idee is best vreemd, zelfs na al die tijd.
Afbeelding
arjen1981

29 jan 2019, 19:35

Ed heeft ook nog een mooi verslag gedaan van de beurs:
Apenheul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

29 jan 2019, 22:27

Jaaroverzicht 2018 deel 2 is voor ongeveer 1/3e geëdit maar werk vraagt (ook in het weekend) deze periode mijn aandacht, ik ga zaterdag nog een grote slag maken en hopelijk komt ie dan het weekend daarna uit.
beatsbycronos

03 mar 2019, 22:08

Een tijdje geleden de podcast geluisterd. Erg interessant. Bedankt!
Tamerlane

20 mei 2019, 20:48

Door een paar lange autoritjes heb ik deze kunnen luisteren. Erg bijzonder verhaal en ik heb vaak goed kunnen lachen om de sterke verhalen uit de oude doos :)

Ik wist niet dat Gameshop Play-it zo'n slechte reputatie heeft.. ik woon sinds 3 jaar in de buurt van emmen en heb er sporadisch wat gehaald, vond het wel een prima winkel, prijzen zijn wel wat hoog
reactor

19 feb 2024, 14:52

Deze nog maar een keer beluisterd vandaag.
Echt een epische aflevering !!Afbeelding

collectie

I wonder what my life would be
Without the other world in my TV
Because it helps me
To escape this fucked up society

:party: collectie :party:

Terug naar “Afleveringen en discussie”