Club Button Bashers 007 - Gears (of War) 5
- Dynamike
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Even geen stoffige games voor de volgende Club Button Bashers. Even geen retrobliepjes. Geen textures uit 2001. Nee, voor de volgende Club Button Bashers gaan we keihard op Gears of War 5. Of Gears 5 zoals men de game officieel noemt. De reviews zijn er inmiddels (8,4 gemiddeld) en als je Game Pass Ultimate hebt kun je morgen al beginnen met spelen. De houders van de normale Game Pass zijn 10 september aan de beurt.
Wij, Niels en ik, zullen de game het weekend van 13 september gaan overwinnen. In de beste setting die er is. Twee schermen, twee PC's (of 1 PC en een Xbox One), controller en hangen op de bank. De game zullen wij compleet in co-op gaan uitspelen dat weekend en we vertellen er daarna graag over. Maar wellicht ga jij deze game ook spelen. Dan horen we ook graag jouw mening en nemen die altijd mee in een uitzending van Club Button Bashers.
Club Button Bashers 007 - Gears (of War) 5
Even geen stoffige games voor de volgende Club Button Bashers. Even geen retrobliepjes. Geen textures uit 2001. Nee, voor de volgende Club Button Bashers gaan we keihard op Gears of War 5. Of Gears 5 zoals men de game officieel noemt. De reviews zijn er inmiddels (8,4 gemiddeld) en als je Game Pass Ultimate hebt kun je morgen al beginnen met spelen. De houders van de normale Game Pass zijn 10 september aan de beurt.
Wij, Niels en ik, zullen de game het weekend van 13 september gaan overwinnen. In de beste setting die er is. Twee schermen, twee PC's (of 1 PC en een Xbox One), controller en hangen op de bank. De game zullen wij compleet in co-op gaan uitspelen dat weekend en we vertellen er daarna graag over. Maar wellicht ga jij deze game ook spelen. Dan horen we ook graag jouw mening en nemen die altijd mee in een uitzending van Club Button Bashers.
- Apenheul
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Re: Club Button Bashers 007 - Gears (of War) 5
Ik heb hier ontzettend veel zin in. De eerste Gears of War staat nog altijd in mijn geheugen gegrift als een van de gaafste co-op campaign-ervaringen en bijna alle Gears games heb ik meerdere keren helemaal doorgespeeld op de hoogste moeilijkheidsgraad. Ik neem aan dat we Gears 5 ook op Insane gaan spelen!
- Fing3r
Bericht
Ben al begonnen aan Gears 4, ik hoop dat ik beide games kan uitspelen binnen de gestelde tijd. Ik vond deel 1 en 2 erg goed en deel drie viel een beetje tegen. Tot nu toe vind ik Gears 4 wel leuk en ben benieuwd hoe het verhaal zich verder gaat ontvouwen.
Als er trouwens nog mensen zijn die de games met mij in coop willen spelen lijkt me dat wel leuk.
Als er trouwens nog mensen zijn die de games met mij in coop willen spelen lijkt me dat wel leuk.
- Dynamike
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Uiteraard! Als we het niet op Insane spelen dan moeten we zonder eten naar bedApenheul schreef:Ik heb hier ontzettend veel zin in. De eerste Gears of War staat nog altijd in mijn geheugen gegrift als een van de gaafste co-op campaign-ervaringen en bijna alle Gears games heb ik meerdere keren helemaal doorgespeeld op de hoogste moeilijkheidsgraad. Ik neem aan dat we Gears 5 ook op Insane gaan spelen!
- MrSirius
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Kain is deified. The Clans tell tales of Him. Few know the truth. He was mortal once, as were we all.
Deel 5 schijnt echt heel goed te zijn. Ik ben vet jaloers!
Kain is deified. The Clans tell tales of Him. Few know the truth. He was mortal once, as were we all.
- Dynamike
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
We zijn begonnen! We spelen nu een slordige 3 uur op insane en zijn pas in act 1 - chapter 3. Terwijl chapter 2 eigenlijk alleen maar lopen was. Dus het is echt fucking pittig. Maar man, wat een game!
- toejam
Bericht
Ik begrijp dat ze in deze scene constateert dat ze zwanger is?
Professional dabbler
- Apenheul
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
We zijn los, en na tot 2:30 in de nacht gespeeld te hebben zijn we nog steeds Act 1 niet door
Gears 5 op Insane is lastiger dan alle andere Gears of War titels.
Gears 5 op Insane is lastiger dan alle andere Gears of War titels.
- Fing3r
Bericht
Dus dat wordt nog een weekend plannen
Ik heb de boot amp alleen nog gespeeld, kijken of ik dit weekend echt kan beginnen.
Verstuurd vanaf mijn G8341 met Tapatalk
Ik heb de boot amp alleen nog gespeeld, kijken of ik dit weekend echt kan beginnen.
- Dynamike
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Afgelopen weekend zijn we tot Act 3 - Chapter 3 gekomen. Insane was wel van de baan op zaterdag, want het was met 2 hits maximaal heel erg lastig te doen. Vanavond staat de volgende sessie op de planning. Niet zo gezellig als die van afgelopen weekend met een hapje en een drankje op de bank, maar gewoon met Discord en rammen.
- Apenheul
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Insane was moeilijker in Gears 5 dan in andere Gears of War games inderdaad, we bleven ruim 2 uur op een baas hangen en toen vonden we het wel even goed
- Fing3r
Bericht
Ik ben net door Chapter 1 heen, maar ik kan inderdaad merken dat het al wel een stuk lastiger is. Wat ikzelf in ieder geval al wel heel positief vind is dat de game op technisch vlak al een stuk beter draait dan het vorige deel.
- Dynamike
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
We zijn er bijna doorheen, deze week zullen we hopelijk de game uitspelen en daarna gaan we opnemen. Dus mocht je nog een duid in het zakje willen doen, drop it, soldier.
- Apenheul
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
We zijn in ieder geval in het laatste chapter aanbeland, of we het deze week ook daadwerkelijk uit kunnen spelen valt nog te bezien. Weet je nog waar we de vorige keer zoveel moeite mee hadden Mike? Met die ongelukkige save point net voor de Brumark.
- Dynamike
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Zeker, maar ditmaal gaan we er in 1 keer doorheen. Als een warm mes door een pakje boter.Apenheul schreef:We zijn in ieder geval in het laatste chapter aanbeland, of we het deze week ook daadwerkelijk uit kunnen spelen valt nog te bezien. Weet je nog waar we de vorige keer zoveel moeite mee hadden Mike? Met die ongelukkige save point net voor de Brumark.
- Fing3r
Bericht
Ik hoop dat ik deze week nog een flink stuk kan spelen, maar al die games op dit moment...
- Dynamike
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Inmiddels hebben Niels en ik de campaign uitgespeeld. Dat duurde nog 45 minuten en toen was het klaar. Eigenlijk wilde we stoppen en uitloggen en toen zei ik: "Zullen we even een potje horde mode doen?" Dat was goed, en toen waren we 2,5 uur verder. Maar vermakelijk was het zeker. Ik gok dat we volgende week zullen opnemen, dus als jullie nog input willen leveren dan heb je nog even.
- Dynamike
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Dit weekend gaan we de aflevering opnemen, dus als iemand toevallig nog een toevoeging heeft, drop it like it hots!
- Fing3r
Bericht
Ik zal vanavond nog even een mening droppen.
- Fing3r
Bericht
Ik heb de game helaas nog niet uit kunnen spelen, ik zit vast de game voelt ook moeilijker. Ik vind het wel één van de betere in de serie. Zeker op technisch vlak hebben ze de zaken een stuk beter op orde in vergelijking met het vorige deel. Het verhaal tot nu toe is ook interessanter dan ik had verwacht.
- Dynamike
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Tot waar ben je ongeveer gekomen? Waar zit je op dit moment vast?Fing3r schreef:Ik heb de game helaas nog niet uit kunnen spelen, ik zit vast de game voelt ook moeilijker. Ik vind het wel één van de betere in de serie. Zeker op technisch vlak hebben ze de zaken een stuk beter op orde in vergelijking met het vorige deel. Het verhaal tot nu toe is ook interessanter dan ik had verwacht.
- Fing3r
Bericht
Bij een gevecht bij een bevroren meer, met 3 van die Scyons met shields. Old mine heet dat gebied geloof ik.
- toejam
Bericht
Ik heb act 1 uitgespeeld. Had in het begin een nogal meh-gevoel dat ik zag dat ik twee keer exact dezelfde configuratie aan kabels door aan het zagen was. Maar gelukkig is dat bij die twee keer gebleven. Verder blijft het Gears. Mooie omgevingen, weinig interactie. Kan nog niet eens een wc deur open. Heel veel geforceerde momenten waar je ergens door heen kruipt of af springt zodat je weet dat je in het volgende gevecht terecht komt. Maar de gevechten zijn gaaf om te spelen en er zit echt wel een lekkere bult uitdaging in.
Professional dabbler
- Dynamike
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
De opname is gemaakt! Voor iedereen die mee speelde, thanks voor de input!
- Apenheul
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Podcast 96-B ging even voor maar dit weekend verschijnt dan eindelijk de Gears 5 Club Button Bashers aflevering. Qua editing zit ik op de helft maar we spreken ook maar over een aflevering van ongeveer een uur.