Podcast BB Offtopic 1

Alles over onze uitzendingen en komende afleveringen.

Podcast BB Offtopic 1

Berichtdoor Apenheul » 19 jul 2019, 11:35

Helaas moest Steef op het laatste moment afzeggen voor Button Bashers Podcastaflevering 96 en daarom besloten Michael en Niels om een hele aflevering te wijden aan wat dan ook ter tafel kwam. Sinds 2013 praten de mannen regelmatig over games maar er is ook een leven naast de games en naast podcasting, deze offtopic aflevering geeft ruimte aan dit soort verhalen. Ook kijken Michael en Niels terug op Club Button Bashers tot dusver en naar welke games ze dit jaar nog naar uitkijken.

SoundCloud
https://soundcloud.com/button-bashers-podcast/bb-offtopic-1

BB Offtopic 1

Info
Host: Michael
Duur: 2:21:46
Datum: 19 juli 2019

Podcast Timetable:

00:00:20 - Introductie

00:03:36 - Game Talk
Een game talk vol dungeon crawlers zoals Labyrinth of Refrain Coven of Dusk (03:54), Cadence of Hyrule Crypt of the Necrodancer (24:14), en Mana Clash (36:54), en Michael ontdekt dankzij Crash Team Racing Nitro Fueled en Mortal Kombat XI dat zogenaamde potjesgames zijn ding niet meer zijn (44:56).

00:54:19 - Offtopic
Sinds 2013 praten de mannen regelmatig over games maar er is ook een leven naast de games en naast podcasting, deze offtopic aflevering geeft ruimte aan dit soort verhalen. Ook vertelt Michael over hoe zijn gamingpatronen zijn veranderd sinds hij geen reviews meer schrijft, wordt gereflecteerd op Club Button Bashers en uitgekeken naar games die dit jaar nog uitkomen.

02:18:54 - Afsluiting

Muziek:
Spoiler: weergeven
- Hotel Mario (intro)
- Torna the Golden Country
- Gauntlet IV

Een directe link naar de MP3 vindt je hier.

.
Apenheul
Beheerder

Re: Podcast BB Offtopic 1

Berichtdoor Ok Impala! » 19 jul 2019, 14:00

Tof! Ga ik snel downloaden! :-)
Ok Impala!

Berichtdoor marxkemp » 19 jul 2019, 15:45

Geweldig. Zin an. Ik ga meteen luisteren.
Ik mag aannemen dat alles ok is met Steef? Just checking.
marxkemp

Berichtdoor Dynamike » 19 jul 2019, 15:46

marxkemp schreef:Geweldig. Zin an. Ik ga meteen luisteren.
Ik mag aannemen dat alles ok is met Steef? Just checking.

Zeker, was gewoon een tijdsding dat in de weg zat en daarom liep de planning mis.

Afbeelding
Dynamike
Beheerder

Berichtdoor marxkemp » 19 jul 2019, 17:54

Happens to the best. Mooi! Blijft toch de beste podcast. En ik heb er iets van 13 in mn app staan. Praatje podcast wordt ook goed, hè. Dolle boel als jij daar gaat zitten. Ik hoop dat je van chocolade houdt..
marxkemp

Berichtdoor seffen99 » 20 jul 2019, 08:49

marxkemp schreef:Happens to the best. Mooi! Blijft toch de beste podcast. En ik heb er iets van 13 in mn app staan. Praatje podcast wordt ook goed, hè. Dolle boel als jij daar gaat zitten. Ik hoop dat je van chocolade houdt..

In mijn ogen ook de beste (inhoudelijke) podcast. Ik zit nog in de gametalk en kan niet wachten hoe soepel Mike en Niels off topic kunnen gaan.

Ik heb grote hoeveelheden chocola ingeslagen, meerdere bunders houtstammen klaarliggen, PSVR klaarstaan en de patties in de vriezer gezet. We gaan het beleven!
seffen99

Berichtdoor Dynamike » 20 jul 2019, 11:25

marxkemp schreef:Happens to the best. Mooi! Blijft toch de beste podcast. En ik heb er iets van 13 in mn app staan. Praatje podcast wordt ook goed, hè. Dolle boel als jij daar gaat zitten. Ik hoop dat je van chocolade houdt..

Dat is een mooi compliment, merci! Ik heb geen idee hoe het wordt als ik daar ga zitten, maar ik denk wel (gezien het dagprogramma) dat het met lachen en gieren wordt. En chocolade is zeker een ding. Daarom ben ik nu ook aan het lijnen en sporten. Anders overleef ik die dag niet.

Afbeelding
Dynamike
Beheerder

Berichtdoor marxkemp » 21 jul 2019, 16:43

Prima podcastje, wellicht niet tijdloos, maar zeker informatief en actueel. Gelijkgestemden over backlog, tijd en de overvloed aan games.
marxkemp

Berichtdoor Ok Impala! » 22 jul 2019, 11:00

Voor mij voor herhaling vatbaar deze Offtopic. Leuk om meer te horen over het werk van Niels in Zuid-Korea. Was interessant om meer te horen over hoe zo'n GameJam verloopt. @Mike: Mooi dat je je persoonlijke worsteling deelde over het afscheid nemen van reviews. Zelf heb ik ook een paar jaar reviews geschreven voor een website inclusief de bijbehorende bezoekjes aan E3 en dergelijke. Dus je verhaal is zeker herkenbaar.

Een fors Backlog opbouwen is in deze tijden van overvloed een makkie. Maar ik heb 'm bijna weggewerkt! Nog 2 games te gaan en ik heb een backlog van 0! Wellicht ook iets voor jullie om mee te doen aan de BB Backlog Challenge? Heeft mij zeker geholpen! :smile:
Ok Impala!

Berichtdoor Dynamike » 22 jul 2019, 18:16

Ok Impala! schreef:Voor mij voor herhaling vatbaar deze Offtopic. Leuk om meer te horen over het werk van Niels in Zuid-Korea. Was interessant om meer te horen over hoe zo'n GameJam verloopt. @Mike: Mooi dat je je persoonlijke worsteling deelde over het afscheid nemen van reviews. Zelf heb ik ook een paar jaar reviews geschreven voor een website inclusief de bijbehorende bezoekjes aan E3 en dergelijke. Dus je verhaal is zeker herkenbaar.

Een fors Backlog opbouwen is in deze tijden van overvloed een makkie. Maar ik heb 'm bijna weggewerkt! Nog 2 games te gaan en ik heb een backlog van 0! Wellicht ook iets voor jullie om mee te doen aan de BB Backlog Challenge? Heeft mij zeker geholpen! :smile:

Thanks! Nu ben ik toch wel nieuwsgierig voor welke website dat was :)

Afbeelding
Dynamike
Beheerder

Berichtdoor Ok Impala! » 23 jul 2019, 09:43

Ik heb enkele jaren geschreven voor N1ntendo.nl :smile:
Ok Impala!

Berichtdoor seffen99 » 24 jul 2019, 08:23

Ik heb de aflevering helemaal beluisterd. Heerlijk frisse en toch herkenbare aflevering. Ik had het Mike al gemeld, ik vond deze aflevering niet echt off topic (want 99% gaat alsnog over games en gaming) maar meer unscripted. En dat is het frisse eraan. Minder vanaf lijstjes of aantekeningen en meer uit het hart. Ik vind de chemie tussen Niels en Mike altijd goed werken.

Het grootste compliment dat ik kan geven is dat de Button Bashers Podcast voor het eerst echt aanvoelde als een gesprek tussen twee vrienden waar ik als een soort vlieg op de muur stiekem naar aan het luisteren was.

Wat mij betreft minder script en meer van dit mannen
seffen99

Berichtdoor Dynamike » 25 jul 2019, 13:45

Ok Impala! schreef:Ik heb enkele jaren geschreven voor N1ntendo.nl :smile:

Aaah die ken ik wel ja. Weleens mensen van tegengekomen bij Nintendo na de E3 enzo.

Afbeelding
Dynamike
Beheerder

Berichtdoor Dynamike » 25 jul 2019, 13:46

seffen99 schreef:Ik heb de aflevering helemaal beluisterd. Heerlijk frisse en toch herkenbare aflevering. Ik had het Mike al gemeld, ik vond deze aflevering niet echt off topic (want 99% gaat alsnog over games en gaming) maar meer unscripted. En dat is het frisse eraan. Minder vanaf lijstjes of aantekeningen en meer uit het hart. Ik vind de chemie tussen Niels en Mike altijd goed werken.

Het grootste compliment dat ik kan geven is dat de Button Bashers Podcast voor het eerst echt aanvoelde als een gesprek tussen twee vrienden waar ik als een soort vlieg op de muur stiekem naar aan het luisteren was.

Wat mij betreft minder script en meer van dit mannen

Hartje <3

Afbeelding
Dynamike
Beheerder

Berichtdoor Apenheul » 25 jul 2019, 16:40

Ik denk dat we BB offtopic wel ooit weer een keer uit de kast halen wanneer we niet voltallig op kunnen nemen (daarom is het ook ontstaan). Ik moet zeggen dat ik het wel leuk vond om het een keer uitvoeriger over mijn werk te hebben.
Apenheul
Beheerder

Berichtdoor Fing3r » 26 jul 2019, 11:00

Zal hem binnenkort ook even opzetten. Wat betreft mijn backlog, die raakt nooit uitgeput. Als ik een paar jaar geen games zou mogen kopen dan nog red ik het denk ik niet :(

Verstuurd vanaf mijn G8341 met Tapatalk

Afbeelding
Fing3r

Berichtdoor dlbyvisual » 10 aug 2019, 21:20

Superleuke aflevering mannen! Heel tof om te horen hoe Niels zijn reizen beleefd en er überhaupt een mooi gesprek plaats vindt. BB is echt nog steeds een leuke podcast die ik vrijwel altijd helemaal luister

dlbyvisual

Berichtdoor Dynamike » 11 aug 2019, 09:59

dlbyvisual schreef:Superleuke aflevering mannen! Heel tof om te horen hoe Niels zijn reizen beleefd en er überhaupt een mooi gesprek plaats vindt. BB is echt nog steeds een leuke podcast die ik vrijwel altijd helemaal luister

Vrijwel, altijd, helemaal... daar zijn we blij mee!

Afbeelding
Dynamike
Beheerder

Berichtdoor Apenheul » 11 aug 2019, 12:43

Doe ik het voor :)
Apenheul
Beheerder

Berichtdoor Galious » 11 aug 2019, 18:21

Erg leuke aflevering. Wat mij betreft mogen jullie ook gerust een keer voltallig lekker off-topic gaan :)

nmkl pjkl ftmch
Galious
Moderator