Welke versie je ook voor handen hebt van Grim Fandango, alles mag en telt. Zo zijn we, bij Club Button Bashers. De game die we gaan spelen om de volgende aflevering op te nemen van de podcast gaat over deze veel geprezen LucasArts Adventure. Zowel Niels als ik hebben de game nog nooit gespeeld. En dat is best vreemd. Voor mijzelf kan ik zeggen dat ik een groot fan was en ben van de adventures van LucasArts, maar waarom deze game nooit echt gespeeld is, is een raadsel.
Daarom een mooi moment om daar verandering in te brengen. En wellicht hebben jullie zin om de game ook op te pakken. Of hebben jullie dat al eens gedaan en willen jullie je daar je ei over kwijt. Omdat er misschien wat mensen zijn die de game nog nooit gespeeld hebben is de spoilertag wel handig hier en daar. Maar dat komt vast goed. DOSBox? Remastered? PS4? PSP? iPad? Alles en iedereen kan meepraten over dit grimmige avontuur. Over ongeveer een maand nemen we de nieuwe aflevering op, dus jullie hebben de tijd als jullie mee willen doen.