Button Bashers Jaaroverzicht 2015

Nieuws over het forum en een plek voor jullie feedback.
Dynamike
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Button Bashers Jaaroverzicht 2015

30 dec 2015, 12:01

Beste bezoekers, leden en soms zelfs vrienden en vriendinnen!

Het jaar 2015 is bijna ten einde en het grote terugkijken is begonnen. Ook achter de schermen van ons mooie forum kijken wij terug om te zien hoe 2015 uitgepakt heeft. Natuurlijk doen wij dat vaker, sowieso maken wij elke maand de balans op, maar zeker aan het einde van het jaar zijn de cijfertjes en feitjes leuk om te bekijken. Aangezien dit forum van ons allemaal is, zo voelen wij dan tenminste, is het ook wel leuk om een tipje van de sluier op te lichten. Zo dat jullie een beetje een idee hebben wat er allemaal gaan is, en vooral waar en hoe. Daarom het Button Bashers Jaaroverzicht 2015.

Om te beginnen de grote getallen. Want die zijn er. Zeker. Het forum wordt enorm goed bezocht. Niet alleen de leden zoals jullie die er op posten, maar er zijn ook mensen die via Google bij ons langskomen om wat zaken te lezen. Niet alles staat uiteraard open, zoals jullie weten worden jullie collecties etc niet zichtbaar voor een toevallige passant, maar al met al zijn er dit jaar bijna 2 miljoen pagina's aan bezoekers getoond. Nog één keer... bijna 2.000.000 paginabezoeken zijn er geweest in 2015. Damn, wat een hoop. Een gemiddeld bezoek op het forum duurt, omdat er zo veel te lezen en te bekijken is, dan ook meer dan 10 minuten.

Het beste bezochte forum is dat van de Nieuwe Aanwinsten. Mensen vinden het leuk om te zien wat anderen kopen en daarom doet dat forum het altijd goed. De meeste bezoekers komen uit Nederland (88%) met België uiteraard op een tweede plaats (6,5%) en op de derde plek staat de USA (1,5%). In Nederland is Amsterdam de plaats die ons het meest bezoekt met daarna Rotterdam en Utrecht op de hielen. In België is Brussel de place to be, Roeselare staat op de tweede plaats en Izegem als derde. In de USA kijken mensen vanuit New York, Cambridge en Boston het meest naar het forum.

Wat bezoeken betreft is de vast PC nog het meest populair. Ongeveer 51% van de bezoekers gebruiken een desktop/laptop om het forum te benaderen maar via de mobiel is dat 31% en de tabletgebruikers brengen 11% van de bezoeken op. Het enige wat natuurlijk jammer is, is dat Apple bij de mobiel en tablet gebruikers het meest populair is. Gelukkig snappen de PC gebruikers het wel, daarvan bezoekt meer dan de helft van jullie ons met Chrome en FireFox op een sterke tweede plaats.

Al deze cijfers en informatie geeft dus aan dat elke letter die getikt wordt op het forum ook echt gelezen wordt. Het afgelopen jaar zijn er veel dingen op het forum gebeurd die bij gedragen hebben aan een ongelooflijk goed jaar voor Button Bashers. Wij hopen dat we dit, met z'n allen, in 2016 voor kunnen stuwen en tot een nog grotere hoogte kunnen brengen. Wij als crew hebben er zin in, en wij hopen jullie ook.
Afbeelding
Pius

Re: Button Bashers Jaaroverzicht 2015

30 dec 2015, 12:09

Geweldig dit!

Izegem is 100% toe te schrijven aan @Killingraptor denk ik :P
"Come back when you can put up a fight."
JokerJur
Veteraan
Veteraan
eBay gebruikersnaam: Collector_jur

30 dec 2015, 12:19

Ik denk dat allleen Mike z'n foto al 500.000 keer is bekeken vanuit Google!
Afbeelding
blasterhjal

30 dec 2015, 12:20

Leuk idd! Ik hou van feiten en cijfertjes! BB is in 2015 idd weer enorm gegroeid. Erg veel nieuwe leuke mensen met veel toffe aanwinsten en info :)
Alle omstandigheden zijn aanwezig om BB in 2016 naar nog grotere hoogtes te laten stijgen! Yeahhh :thumbup1:
seffen99

30 dec 2015, 12:24

Mooie cijfers en een mooie balans mannen. Cijfers om trots op te zijn. :)

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
EveryBitGamer

30 dec 2015, 12:33

Ben tot nu toe (hoop dat het zo blijft) blij dat ik me heb aangemeld, heb nieuwe contacten gemaakt en het nodige gekocht en verkocht.
in 4 maanden tijd heb ik via hier aardig wat consoles gescoord: N64,PSP,Sega MegaDrive,Sega Dreamcast en een PsOne slim. ik heb het erg naar mijn zin hier en ik ben van plan ook naar beurzen te gaan en jullie in real life te zien :)
Een webshop zonder NES is als een slager zonder mes ~ JokerJur 2015
BB zonder Tom is als een emulator zonder rom! ~ JokerJur 2015
KillingRaptor

30 dec 2015, 12:33

Pius schreef:Geweldig dit!

Izegem is 100% toe te schrijven aan @Killingraptor denk ik :P
33,33% eigenlijk! Jehan_Desains is ook van Izegem, ex-collega van me maar we zijn contact blijven houden. En mijn broer kijkt ook regelmatig op het forum dus dan heb je al drie personen. :biggrin:
Afbeelding
Pius

30 dec 2015, 12:59

@Killingraptor ja ok, maar jij neemt toch wel het meeste voor je rekening hoor Mitch :P

Ik heb nu alweer erg veel zin in de BB dag van 2016, kan bijna niet wachten!
KillingRaptor

30 dec 2015, 13:13

Haha ja dat misschien wel. :laugh:
Afbeelding
Gurtus

30 dec 2015, 13:20

Ik heb mij ergens 2015 aangemeld en geen seconde spijt gehad leuke mensen leren kennen zelfs 1 in mijn eigen dorp wie ik niet nog niet kende onze pimp was dat
tijdje geleden leuke game dag gehad bij c4ke en veel geleerd
Ik zeg goede bezig aan de mods en beheerders ik zeg goed bezig
I’M HERE TO KICK ASS AND CHEW BUBBLEGUM, AND I’M ALL OUTTA GUM
Pius

30 dec 2015, 13:37

Helemaal mee eens Gurtus. Ik heb ook veel zin om de nieuwere gezichten in het echt te zien op beurzen of op de BB-dag. Lijkt me erg gezellig :)
SneakerPimp

30 dec 2015, 13:51

Ik toost op de crew, heb enorm veel respect voor die pikkies.
Daarnaast is BB-Forum een soort verlengstuk van mijn penis en familie, daarom wil ik ook naast de bb-crew ook alle leden bedanken voor iedere bijdrage en steun wat het forum betreft, maar niet te vergeten ook op persoonlijk vlak. Ondanks dat "we" best groot zijn, is het sfeertje altijd erg intiem en behulpzaam. Veel kennis op verschillende vlakken en gewoon hele diverse mensen en types. Ik heb erg genoten, geleerd en veel inzichten erbij gekregen het afgelopen jaar. Hopelijk gaat 2016 net zo inspirerend worden als 2015.

Boyz and gurlz, thnx! :)

@JokerJur nog 1x die foto omdat die zo lekkah isz! :P

HoLo

30 dec 2015, 14:07

Fantastisch zeg! Goed bezig allen!
Nog geen seconde spijt gehad van mijn aanmelding op BB. We gaan elkaar ongetwijfeld ontmoeten in 2016, ik probeer bij zoveel mogelijk bijeenkomsten aanwezig te zijn.

Fijne jaarwisseling gewenst!
Afbeelding
Gurtus

30 dec 2015, 14:13

SneakerPimp schreef: Daarnaast is BB-Forum een soort verlengstuk van mijn penis en familie,

Dan heb jij een enorme lul
I’M HERE TO KICK ASS AND CHEW BUBBLEGUM, AND I’M ALL OUTTA GUM
SneakerPimp

30 dec 2015, 14:17

Gurtus666 schreef:
SneakerPimp schreef: Daarnaast is BB-Forum een soort verlengstuk van mijn penis en familie,

Dan heb jij een enorme lul
En ben dr ook nog eens 1, dat heet evenwicht! :)

MrSirius
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

31 dec 2015, 01:36

Jongens, wat plat weer Het gaat er niet om hoe groot hij is, maar wat je ermee doet. ;)

Net als Mike ben ik ook blij met en trots op deze cijfers. Button Bashers is dankzij jullie bedrijvigheid een zeer grote community die ook groter ie dan onze leden alleen. We bereiken echt veel mensen met onze content en willen dat blijven doen.
Afbeelding
Kain is deified. The Clans tell tales of Him. Few know the truth. He was mortal once, as were we all.
JokerJur
Veteraan
Veteraan
eBay gebruikersnaam: Collector_jur

31 dec 2015, 01:38

MrSirius schreef:Jongens, wat plat weer Het gaat er niet om hoe groot hij is, maar wat je ermee doet. Net als Mike.
Fixed.
Afbeelding

Terug naar “Mededelingen, FAQ & feedback”