Hoeveel games kunnen we uitspelen in 2024?
- Fing3r
Bericht
Re: Hoeveel games kunnen we uitspelen in 2024?
Je kan praten als brugman, maar onze prehistorische hagedis is onverbiddelijk! 
- KillingRaptor
Bericht
Ik ga hem niet toevoegen denk ik. Het is echt een extra mode in de game. Die Shovel Knights kun je als standalone DLC's kopen, heb je de main game niet voor nodig.
Dus iedereen die aan een boss rush mode is begonnen met credits, helaas.
Dus iedereen die aan een boss rush mode is begonnen met credits, helaas.

- Joey
- Veteraan
Bericht
Slay the Spire (PS4)

Jak and Daxter: The Precursor Legacy (PS3)

Jak and Daxter: The Precursor Legacy (PS3)

- arjen1981
- Animal Crossing Tour 2020
Bericht
Ik heb ook meet met de Bloodstained spinnoffs. SOTN vind ik geweldig en Bloodstained is ook wel goed. Maar het is geen SOTN. De presenatie is ook niet echt mijn ding.
Jak and Daxter tof! nog altijd 1 van de beste platformers ooit!
Jak and Daxter tof! nog altijd 1 van de beste platformers ooit!
- ikk
- Contacteer:
- arjen1981
Bericht
Over Castlevania gesproken ik ben de afgelopen 4 dagen bezig geweest met:
Castlevania Re-Vamped
Gespeeld op: Pc
Jaar uitgave: 2024
Credits screen: Link naar credits / ending screen

Wat vond ik er zelf van:
Ongelofelijk! Dit is echt een pareltje en een must play voor elke fan. Re-Vamped maakt van het originele Akumajō Dracula (x68000) / Castlevania (NES) / Vampire Killer (MSX) een heuse Metroidvania. En dat doet het heel goed. Het level design is perfect! Ik zat net onder de speeltijd van 5 uur en ik heb hier elke seconde van genoten. Je hebt ook nog kaarten welke je koopt om je karakter interessanter te maken. En handenvol abilities en 4 wips heb je tot je beschikking om het kasteel te exploreren. Hoewel dit een fan game betreft staat Re-Vamped nu erg hoog aan mijn lijst van favoriete castlevania games aller tijden.

zelf spelen: https://www.youtube.com/redirect?event= ... 8Sw2CGQkK8
Castlevania Re-Vamped
Gespeeld op: Pc
Jaar uitgave: 2024

Wat vond ik er zelf van:
Ongelofelijk! Dit is echt een pareltje en een must play voor elke fan. Re-Vamped maakt van het originele Akumajō Dracula (x68000) / Castlevania (NES) / Vampire Killer (MSX) een heuse Metroidvania. En dat doet het heel goed. Het level design is perfect! Ik zat net onder de speeltijd van 5 uur en ik heb hier elke seconde van genoten. Je hebt ook nog kaarten welke je koopt om je karakter interessanter te maken. En handenvol abilities en 4 wips heb je tot je beschikking om het kasteel te exploreren. Hoewel dit een fan game betreft staat Re-Vamped nu erg hoog aan mijn lijst van favoriete castlevania games aller tijden.
zelf spelen: https://www.youtube.com/redirect?event= ... 8Sw2CGQkK8
Laatst gewijzigd door arjen1981 op 09 jul 2024, 08:57, 1 keer totaal gewijzigd.
- KillingRaptor
Bericht
Dat is wel gaaf!
Overigens, iets wat me opviel. Je links naar de credits werken soms niet, ik ga uit van je eerlijkheid maar heb je enig idee hoe dit komt? Deze zie ik bijvoorbeeld ook niet, alleen een mooi verbodsteken. Sommige werken wel en andere niet.
Overigens, iets wat me opviel. Je links naar de credits werken soms niet, ik ga uit van je eerlijkheid maar heb je enig idee hoe dit komt? Deze zie ik bijvoorbeeld ook niet, alleen een mooi verbodsteken. Sommige werken wel en andere niet.
- KillingRaptor
Bericht
Uncharted 3: Drake's Deception Remastered(PS4) - Staat al in de lijst
En we zijn door remastered trilogie op PS4! Deze vond ik ook terug heel goed, het tweede deel vind ik nog wel beter maar deze is wel een hele close second. Zaten echt veel epic set pieces in zoals het stuk op de boot of op het vliegtuig.

En we zijn door remastered trilogie op PS4! Deze vond ik ook terug heel goed, het tweede deel vind ik nog wel beter maar deze is wel een hele close second. Zaten echt veel epic set pieces in zoals het stuk op de boot of op het vliegtuig.

- Shenglong83
- Contacteer:
Bericht
PowerWash Simulator -
Series X

Een van de meeste relaxte games die ik ooit heb gespeeld.
Met je hoge druk spuit alles onderspuiten (vul zelf alle dirty puns maar in) en schoonmaken.
Dikke aanrader als je iets zoekt met stresslevel nul.

Een van de meeste relaxte games die ik ooit heb gespeeld.
Met je hoge druk spuit alles onderspuiten (vul zelf alle dirty puns maar in) en schoonmaken.
Dikke aanrader als je iets zoekt met stresslevel nul.
- arjen1981
Bericht
Ik vind het overigens nog altijd superhandig dat jij dit faciliteert. Ik maak er nu ook weer veel gebruik van. Op dit moment ben ik bezig om de hele Neo Geo library weer door te gaan en dan kan ik precies zien wat ik al heb gespeeld
Goed dat je het zegt. Link staat er nu bij. Ik zet dit altijd op Google photo's. Maar omdat standaard daar alles private is moet je deze eerst gaan delen. Dan is het rechtermuisknop en copy as link op die foto. Ik denk dat ik dan in 1 van die acties net te vluchtig ben geweest.KillingRaptor schreef: ↑06 jul 2024, 12:27Dat is wel gaaf!
Ik vind het overigens nog altijd superhandig dat jij dit faciliteert. Ik maak er nu ook weer veel gebruik van. Op dit moment ben ik bezig om de hele Neo Geo library weer door te gaan en dan kan ik precies zien wat ik al heb gespeeld

- KillingRaptor
Bericht
Wel super om te lezen dat je de site ook effectief gebruikt. Ik kijk er ook regelmatig op om te zien of ik iets als heb uitgespeeld of niet. Van de meeste weet ik het wel maar van die arcadetitels vergeet ik het soms.
Yes, nu werkt de link inderdaad! Mooi dat het snel was opgelost.arjen1981 schreef: ↑09 jul 2024, 08:59Goed dat je het zegt. Link staat er nu bij. Ik zet dit altijd op Google photo's. Maar omdat standaard daar alles private is moet je deze eerst gaan delen. Dan is het rechtermuisknop en copy as link op die foto. Ik denk dat ik dan in 1 van die acties net te vluchtig ben geweest.
Ik vind het overigens nog altijd superhandig dat jij dit faciliteert. Ik maak er nu ook weer veel gebruik van. Op dit moment ben ik bezig om de hele Neo Geo library weer door te gaan en dan kan ik precies zien wat ik al heb gespeeld![]()
Wel super om te lezen dat je de site ook effectief gebruikt. Ik kijk er ook regelmatig op om te zien of ik iets als heb uitgespeeld of niet. Van de meeste weet ik het wel maar van die arcadetitels vergeet ik het soms.
- ikk
- Contacteer:
- KillingRaptor
Bericht
Alleen gespeeld of in co-op? Heb er filmpjes van gezien in co-op, dat was me wat zeg.

- ikk
- Contacteer:
Bericht
Gelukkig hadden we checkpoints!
Coop gespeeld met 2 vrienden, dat maakte het spel super frustrerend en hilarisch tegelijk.KillingRaptor schreef: ↑09 jul 2024, 23:12Alleen gespeeld of in co-op? Heb er filmpjes van gezien in co-op, dat was me wat zeg.![]()

Gelukkig hadden we checkpoints!
- Apenheul
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
Diablo IV voor PC.

Atelier Marie Remake: The Alchemist of Salburg voor Switch

Atelier Marie Remake: The Alchemist of Salburg voor Switch
- Fing3r
Bericht
Cyber Shadow (PC)
De eerste keer dat ik de game probeerde klikte hij nog niet echt, maar nu bij de tweede poging was het raak. Lekkere pittige action platformer, er zijn betere maar deze is gewoon goed.

De eerste keer dat ik de game probeerde klikte hij nog niet echt, maar nu bij de tweede poging was het raak. Lekkere pittige action platformer, er zijn betere maar deze is gewoon goed.

- Apenheul
- Beheerder
- Contacteer:
Bericht
A Short Hike (PC)

Zeer vermakelijke game die je bij het cozy games discours mag scharen. Ik begrijp ergens wel de vergelijking met BOTW maar het is toch wel echt z'n eigen ding.
Zeer vermakelijke game die je bij het cozy games discours mag scharen. Ik begrijp ergens wel de vergelijking met BOTW maar het is toch wel echt z'n eigen ding.
- Joey
- Veteraan
- arjen1981
- Blossom
- Contacteer:
Bericht 
scanner sombre uitgespeeld (heb new game+ vrijgespeeld) en wat een geweldig spel. heb zelfs mijn vader het laten spelen! en emotioneel van het einde, echt een giga aanrader!!!!
scanner sombre uitgespeeld (heb new game+ vrijgespeeld) en wat een geweldig spel. heb zelfs mijn vader het laten spelen! en emotioneel van het einde, echt een giga aanrader!!!!
(zij/haar) Mijn Collectie/database is GROOT
Team fortress 2 FAN
Team fortress 2 FAN
- KillingRaptor
Bericht
Uncharted 4: A Thief's End Remastered (PS5)
Man ik denk dat dit mijn favoriete deel uit de serie is geworden. Echt enorm van genoten. De graphics zijn ook fantastisch, zoveel details in alles en de personages komen echt heel wat realistischer over nu. Yep, toppertje voor mij.

Man ik denk dat dit mijn favoriete deel uit de serie is geworden. Echt enorm van genoten. De graphics zijn ook fantastisch, zoveel details in alles en de personages komen echt heel wat realistischer over nu. Yep, toppertje voor mij.

- arjen1981
Bericht
Metal Slug 5
Gespeeld op: Arcade
Jaar uitgave: 2003

Wat vond ik er zelf van:
Het laatste deel op MVS/EAS hardware. In deze hebben we een nieuwe slide-dash. Mooie toevoeging omdat het jouzelf toch een stuk mobieler maakt. Gameplay is precies wat je verwacht, raar is het wel dat de flameshot mist. Ik dacht zelf dit deel nooit eerder gespeeld te hebben, maar door de baas gevechten kwam ik er al snel achter dat dit toch niet mijn eerste keer was.

Jaar uitgave: 2003

Wat vond ik er zelf van:
Het laatste deel op MVS/EAS hardware. In deze hebben we een nieuwe slide-dash. Mooie toevoeging omdat het jouzelf toch een stuk mobieler maakt. Gameplay is precies wat je verwacht, raar is het wel dat de flameshot mist. Ik dacht zelf dit deel nooit eerder gespeeld te hebben, maar door de baas gevechten kwam ik er al snel achter dat dit toch niet mijn eerste keer was.
- arjen1981
Bericht
Cyber-Lip
Jaar uitgave: 1990

Wat vond ik er zelf van:
In hoe deze speelt, is een het simpele contra clone. Maar ik werd wel weggeblazen door de karakteranimaties en audio visuele presentatie. Erg prachtig helemaal voor 1990.

Jaar uitgave: 1990

Wat vond ik er zelf van:
In hoe deze speelt, is een het simpele contra clone. Maar ik werd wel weggeblazen door de karakteranimaties en audio visuele presentatie. Erg prachtig helemaal voor 1990.
- arjen1981
Bericht
Dungeon Magic
Jaar uitgave: 1994

Wat vond ik er zelf van:
Isometrische fantasy beat m up van Taito. Ik vond het mooi hoe je telkens vrij bent om je eigen route op de map te bepalen. En hoe je beloond wordt met schatkisten en loot. Maar ik vond de gameplay iets wat stroef en voel je geen impact van je acties. Dan kan het er nog zo mooi uit ziet, maar voor mij typisch een beat m up welke zijn basis niet op orde heeft en daardoor nu in 2024 snel doet vervelen. Was misschien leuker geweest met 4 spelers.

Jaar uitgave: 1994

Wat vond ik er zelf van:
Isometrische fantasy beat m up van Taito. Ik vond het mooi hoe je telkens vrij bent om je eigen route op de map te bepalen. En hoe je beloond wordt met schatkisten en loot. Maar ik vond de gameplay iets wat stroef en voel je geen impact van je acties. Dan kan het er nog zo mooi uit ziet, maar voor mij typisch een beat m up welke zijn basis niet op orde heeft en daardoor nu in 2024 snel doet vervelen. Was misschien leuker geweest met 4 spelers.
- arjen1981
Bericht
Ironclad
Gespeeld op: Neo Geo CD
Jaar uitgave: 1996

Wat vond ik er zelf van:
Extreem duur spel door de gelimiteerde oplage en enkel een release op Neo Geo CD in Japan. Gameplay is gebaseerd op de pod van R-Type. Maar in tegenstelling tot de strategie die R-Type vraagt is Ironclad veel losser. Het voelt alsof er maar wat op je af gegooid wordt. De snelheid is ook aan de hoge kant. Of komt dit door het gevoel dat je in een constante zoom speelt. Alles is zo groot! Graphics zijn ook druk. Vaak moeilijk om de vijanden op de achtergrond te zien. Overall vind ik de graphics ook aan de smerige kant. Soundtrack is wel heel tof. Maar ongeacht dat het spel wel hoog gewaardeerd wordt, voel ik dat niet. Ik krijg het gevoel dat de collectors markt het spel prijst om het hoge bedrag dat je er voor neerlegt te kunnen valideren.

Gespeeld op: Neo Geo CD
Jaar uitgave: 1996

Wat vond ik er zelf van:
Extreem duur spel door de gelimiteerde oplage en enkel een release op Neo Geo CD in Japan. Gameplay is gebaseerd op de pod van R-Type. Maar in tegenstelling tot de strategie die R-Type vraagt is Ironclad veel losser. Het voelt alsof er maar wat op je af gegooid wordt. De snelheid is ook aan de hoge kant. Of komt dit door het gevoel dat je in een constante zoom speelt. Alles is zo groot! Graphics zijn ook druk. Vaak moeilijk om de vijanden op de achtergrond te zien. Overall vind ik de graphics ook aan de smerige kant. Soundtrack is wel heel tof. Maar ongeacht dat het spel wel hoog gewaardeerd wordt, voel ik dat niet. Ik krijg het gevoel dat de collectors markt het spel prijst om het hoge bedrag dat je er voor neerlegt te kunnen valideren.