Tom schreef:Ik vind "Zoetermeer Mark" wel liefkozend Mark!
blasterhjal schreef:Haha zo teder als een glitterbanaan zeker
Maar goed idee Mark! Het toeval wil dat ik net ff op de Gamemania site zit te kijken en een titel die ik graag wil op voorraad is in Zoetermeer!
Je kunt sowieso de vestiging Amsterdam Nieuwendijk bij mn naam zetten en eventueel ook Ceintuurbaan. Daar moet ik wel een eindje voor fietsen maargoed. Ook ben ik regelmatig in Hilversum dus die titel kan ik voor je oppikken binnenkort
Edit: oh en ook nog een titel in Uden die ik zoek!
www.gamemania.nl/FAQ schreef:Kan ik een USED game laten overkomen vanuit een andere store?
Dit kan voorlopig alleen in uitzonderlijke gevallen.
Hiervoor neem je dan ook best zo snel mogelijk telefonisch contact op met jouw lokale store.
Liittle-J schreef:Correct me if I am wrong... maar Gamemania heeft toch onderling contact met andere vestigingen? Een vriend van me heeft laatst via de locale Gamemania een game besteld aan de andere kant van het land. Zonder extra kosten? Tenminste... dat is mij verteld.
Carl2 schreef:Liittle-J schreef:Correct me if I am wrong... maar Gamemania heeft toch onderling contact met andere vestigingen? Een vriend van me heeft laatst via de locale Gamemania een game besteld aan de andere kant van het land. Zonder extra kosten? Tenminste... dat is mij verteld.
Het klopt inderdaad dat Game Mania's onderling games kunnen uitwisselen. Ik heb al zeer regelmatig games laten overkomen vanuit andere filialen.
Prima plan om een mede BB'er in te schakelen via een netwerk maar weet dat je dus ook gewoon games uit andere filialen kunt laten overkomen.
Mark schreef:Carl2 schreef:Liittle-J schreef:Correct me if I am wrong... maar Gamemania heeft toch onderling contact met andere vestigingen? Een vriend van me heeft laatst via de locale Gamemania een game besteld aan de andere kant van het land. Zonder extra kosten? Tenminste... dat is mij verteld.
Het klopt inderdaad dat Game Mania's onderling games kunnen uitwisselen. Ik heb al zeer regelmatig games laten overkomen vanuit andere filialen.
Prima plan om een mede BB'er in te schakelen via een netwerk maar weet dat je dus ook gewoon games uit andere filialen kunt laten overkomen.
Hoe doe je dat dan? Dan hoef je ook geen verzendkosten over te maken natuurlijk, veel betere oplossing. Ben wel benieuwd hoe je dat fixt, bellen naar het filiaal o.i.d.? In dat geval kan het topic verwijderd haha, had m'n informatie van de site dat het 'alleen in speciale gevallen' kon.
Carl2 schreef:Mark schreef:Carl2 schreef:Het klopt inderdaad dat Game Mania's onderling games kunnen uitwisselen. Ik heb al zeer regelmatig games laten overkomen vanuit andere filialen.
Hoe doe je dat dan? Dan hoef je ook geen verzendkosten over te maken natuurlijk, veel betere oplossing. Ben wel benieuwd hoe je dat fixt, bellen naar het filiaal o.i.d.? In dat geval kan het topic verwijderd haha, had m'n informatie van de site dat het 'alleen in speciale gevallen' kon.
Je gaat gewoon naar je dichtsbijzijnde GM en geeft aan welke game je waar hebt gezien. Ze bellen of mailen dat andere filiaal en vragen hen om dat spel mee te sturen met de interne post. Simple as that
Pius schreef:Blijkbaar verschilt dat per vestiging dan. Heb dat ook wel een paar keer gevraagd maar dat was toen absoluut geen optie.
Gurtus schreef:Hier ook dat kon echt niet volgens hun denk dat @Carl2 echt geluk had
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten