Marktplaats klojo's

Onze showroom voor je advertenties buiten dit forum, kortingscodes & acties!

Re: Marktplaats klojo's

Berichtdoor DJR » 12 dec 2017, 10:37

Dennis! schreef:Tony Montana!

:evil2: :lol:

Nes , Snes , Pc , GTA Collector

GTA Online with MadSanchezGaming & Langangsters
https://www.youtube.com/channel/UCSYy8k ... e2NpmAuVsA
DJR

Berichtdoor sparky » 12 dec 2017, 13:27

Swey schreef:Ho es effe, wijk en Aalburg? Ik heb net een transactie gesloten met iemand uit wijk en Aalburg die nu al twee dagen zegt dat mijn pakketje op de post gaat en ondertussen wacht ik nog steeds op mijn track en tracé code, begint een beetje verdacht te worden.. heb je een nare ervaring met iemand uit wijk en Aalburg?

Nee dat niet direct, maar als het niet goed gaat in jullie geval heb ik mogelijk meer gegevens van ze. Indien het om dezelfde gaat natuurlijk ;). Die ik bedoel opereren doorgaans onder de namen Bastiaan, G. Klerk, Bas, of Gertrude op marktplaats. Ik heb weleens wat bij hen opgehaald en het zijn zover ik weet geen oplichters, maar wel in it for the money.
sparky

Berichtdoor Seroczynski » 12 dec 2017, 14:07

sparky schreef:
Seroczynski schreef:Ik heb afgelopen zaterdag een lot met een 20 tal GameBoy games betaald aan ene Bastiaan. Daarna heeft hij nog éénmaal gereageerd maar verder negeert die me.. Zijn andere advertenties zien er eigenlijk wel prima uit, niets om de alarmbellen bij te laten rinkelen. Vind het echter wel vrij vervelend worden zo.

Bastiaan uit Wijk en Aalburg toevallig?

Dat was hem inderdaad. Uiteindelijk is het pakket alsnog goed verpakt verzonden en aangekomen. Deze meneer komt zijn afspraak wel na, maar scoort wat minder op communicatie. Pas nadat ik hem -beleefd en zonder direct te beschuldigen- heb gemeld dat ik een onprettig gevoel kreeg hij de transactie, kreeg ik een geruststellende reactie inclusief traceercode.

Eind goed al goed.
Seroczynski

Berichtdoor SuperFruitig » 12 dec 2017, 16:02

Is er een manier om achter een naam / banknummer te komen als iemand een 'betaal met IDEAL' verzoek indient zonder zelf in te loggen met je eigen bank? Ik heb voor 90% een oplichter te pakken, maar wil even valideren dmv politie-site.

Op zoek naar Flimbo's Quest C64 CIB > Check mn topic!
SuperFruitig

Berichtdoor Swey » 12 dec 2017, 19:11

Heb hetzelfde als seroczynski, na beleefd doch erg dringend verzoek om de track en trace code te leveren was deze toch vrij vlot binnen. Marktplaats handle was G.Klerk, enthousiaste verzamelaar of handelaar, maar zeker niet de vlotste met afhandelen van deals.
Swey

Berichtdoor segatarian » 12 dec 2017, 19:17

als koper zijnde is geduld soms ook een schone zaak, al moet ik zeggen dat bij geen contact ik ook wel nerveus word.
dat blijft de grootste ergernis, slecht contact.
segatarian

Berichtdoor zwaardgast » 13 dec 2017, 18:19

Geduld is inderdaad belangrijk, verder is een mens ook best druk en kan er best wat vergeten worden bijvoorbeeld zo'n track en trace, of dat de verzending wat langer duurt hierdoor. en geloof mij veel mensen weten niet eens wat een track en trace is en dat de barcode de juiste code is, vrij storend maar het is wel iets wat je kan verwachten. Soms laat ik de track en trace hierdoor gewoon liggen want het komt toch wel binnen en het is soms veel te lastig om uit te leggen wat een track en trace is of het kost teveel tijd om het briefje te vinden, kwijtgeraakt etc etc. Zoveel mensen die haast nooit versturen vrij logisch dan.

Een mail sturen, wanneer het geld al ontvangen kan zijn helpt om het proces te versnellen, ideal versnelt dit proces gezien het meteen gebeurd, maar ook qua verzending versnelt het het proces wanneer het verwacht kan worden.

Ik ben wel eens te lui om een bericht te sturen of het bedrag is ontvangen, wanneer het op de post gaat etc, en dan duurt het inplaats van 1 of 2 dagen wellicht het dubbele qua dagen. Puur om het feit dat men druk is en dan pas later iets verstuurd als hij er aan denkt altans mijn theorie niet dat het mij dan echt uitmaakt gezien dat wel te verwachten is. Een betaling kan immers langer duren voordat dit is ontvangen.

Verder heb je natuurlijk ook het punt dat lang niet iedereen vaak op de mail kijkt, in de middag tot avond moet werken en dan kan het wat langer duren dat zeker, lang niet iedereen jong of oud kijkt regelmatig de mail of houdt marktplaats in de gaten met zijn mobiele telefoon.

Soms heb je ook weleens dat iemand een kwartier met de auto moet rijden voordat hij bij het dichtbijzijnde postkantoor is en dan zal het ook wat meer tijd kunnen kosten.

en als je zaterdag iets zou kopen, zonder ideal is de betaling pas vaak maandag binnen, en een gewoon postkantoor is voor 11:00 sóchtends vaak al dicht, dan moet je ook nog eens een punt hebben bij een supermarkt of iets dergelijks die wel gewoon op normale tijden op maandag open zijn.

Je kan niet altijd verwachten dat men na betaling te hebben ontvangen het meteen diezelfde dag opstuurt of snel reageert uit ervaring.

Zelfs vandaag had ik zo'n ervaring, bedrag was maandag ontvangen waarbij hij ook zei dat het morgen geregeld zou worden gezien het sneeuw weer.

En het was pas een uur geleden vandaag woensdag op de post gegaan gezien ik vandaag een mail stuurde of het al op de post was gegaan en gisteren dus niet, kon gisteren al gebeurd zijn althans volgens een eerdere mail. Geen groot punt waarschijnlijk gisteren vergeten om het op te sturen. Ik ben er vrij zeker van dat als ik de mail gisteren in de middag of ochtend had gestuurd dat het pakket dan gisteren al op de post was gegaan of wellicht pas morgen zonder deze mail :wink:
zwaardgast

Berichtdoor segatarian » 14 dec 2017, 12:21

houd het een beetje spannend allemaal :)
segatarian

Berichtdoor Seroczynski » 14 dec 2017, 14:21

zwaardgast schreef:[...]

Beetje lastig te lezen verhaal, maar ik snap je punt. Toch ben ik van mening dat mensen ook rekening moeten houden met de persoon die iets van jouw koopt. Je mag dan best verwachten dat die persoon minstens éénmaal of zelfs tweemaal (!) per dag even zijn berichten controleert. Je maakt in goed vertrouwen het bedrag over en dan mag je best een beetje de verantwoordelijkheid nemen.
Seroczynski

Berichtdoor segatarian » 14 dec 2017, 15:05

Seroczynski schreef:
zwaardgast schreef:[...]

Beetje lastig te lezen verhaal, maar ik snap je punt. Toch ben ik van mening dat mensen ook rekening moeten houden met de persoon die iets van jouw koopt. Je mag dan best verwachten dat die persoon minstens éénmaal of zelfs tweemaal (!) per dag even zijn berichten controleert. Je maakt in goed vertrouwen het bedrag over en dan mag je best een beetje de verantwoordelijkheid nemen.

Dat is wel zo netjes.

Dat terzijde, het merendeel van de pakjes die je koopt komt ook met minder of slecht contact bijna altijd aan. soms moet je erg lang wachten en is er geen communicatie, dat is erg storend.
maar alsnog weinig ervaringen met echte oplichters op marktplaats, in de zin van niet ontvangen pakketten.99+% komt aan
Wel heb ik 3 keer een aankoop bij een webshop gedaan, waarvan er 1 nooit aankwam en geen reactie kreeg.
segatarian

Berichtdoor Dennis! » 14 dec 2017, 16:58

Ik probeer gewoon alles te communiceren. Beter teveel dan te weinig. Ik merk dat dat voor beide partijen vaak het beste werkt.

----------------------------------------------------------
LEUK MEISJE MET ZEER GROTE FRIKANDEL IN HAAR HANDEN ------ RIP
Dennis!

Berichtdoor Seroczynski » 16 dec 2017, 12:52

Oké, deze persoon past niet geheel in dit topic, omdat deze niets verkeerd doet en een mooi setje aanbied voor een redelijke vraagprijs. Maar dit triggert mij altijd enorm:

Afbeelding

Dan heb je een object met de vorm van een horizontale rechthoek, en dan nóg maak je de foto in portrait :')
Seroczynski

Berichtdoor Pius » 16 dec 2017, 13:18

Lol dat is wel vrij bijzonder inderdaad.

"Come back when you can put up a fight."
Pius

Berichtdoor OldSchool » 16 dec 2017, 15:59

Even een berichtje sturen dat je foto's in de app ook kunt bijsnijden! :)

I've got to be me, everyone else was allready taken.
OldSchool

Berichtdoor Seroczynski » 16 dec 2017, 23:39

https://link.marktplaats.nl/m1235698839

Zie ik iets over het hoofd? 36 games, paar met een boekje, en een GameBoy. €275, what? :P
Seroczynski

Berichtdoor OldSchool » 17 dec 2017, 00:08

Er is 200 geboden... ik weet niet of dat een bekende van de verkopers is :).

OldSchool

Berichtdoor sparky » 17 dec 2017, 03:16

Seroczynski schreef:
sparky schreef:
Seroczynski schreef:Ik heb afgelopen zaterdag een lot met een 20 tal GameBoy games betaald aan ene Bastiaan. Daarna heeft hij nog éénmaal gereageerd maar verder negeert die me.. Zijn andere advertenties zien er eigenlijk wel prima uit, niets om de alarmbellen bij te laten rinkelen. Vind het echter wel vrij vervelend worden zo.

Bastiaan uit Wijk en Aalburg toevallig?

Dat was hem inderdaad. Uiteindelijk is het pakket alsnog goed verpakt verzonden en aangekomen. Deze meneer komt zijn afspraak wel na, maar scoort wat minder op communicatie. Pas nadat ik hem -beleefd en zonder direct te beschuldigen- heb gemeld dat ik een onprettig gevoel kreeg hij de transactie, kreeg ik een geruststellende reactie inclusief traceercode.

Eind goed al goed.

Fijn dat het goed is gekomen. Het zijn echte handelaarz, oa de site 123retrogames.nl was van hen, maar die is inmiddels gesloten en nu wordt het restant op markplaats gezet
sparky

Berichtdoor DJR » 29 dec 2017, 14:07

er is een blik klojo's open gegaan op marktplaats, dus wees gewaarschuwd. :p

Nes , Snes , Pc , GTA Collector

GTA Online with MadSanchezGaming & Langangsters
https://www.youtube.com/channel/UCSYy8k ... e2NpmAuVsA
DJR

Berichtdoor OldSchool » 30 dec 2017, 20:04

Ik heb voor het eerst via een betaal verzoek betaald, met gelijk oversteken. Kost blijkbaar extra, maar ik probeer het maar eens een keer uit.

OldSchool

Marktplaats klojo's

Berichtdoor Spb » 03 jan 2018, 23:43

Nintendo WII met balance board en 3 games http://link.marktplaats.nl/m1240797378? ... =app_iosAd

Oh oh oh

Weinig gebruikt... maar wel de klep eraf

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Laatst bijgewerkt door Spb op 03 jan 2018, 23:49, in totaal 1 keer bewerkt.
Spb
Koningsdag Koning 2015

Marktplaats klojo's

Berichtdoor Spb » 03 jan 2018, 23:46

Vintage nintendo NES 8 bit inclusief mario 1, 3, duck hunt http://link.marktplaats.nl/m1240798477? ... =app_iosAd

Oh oh oh oh oh oh oh oh.

Kan iemand deze mensen even terugbrengen naar de werkelijkheid? De hausse is voorbij, en zelfs toen de hausse op het toppunt was zijn dit absurde prijzen.

Spb
Koningsdag Koning 2015

Berichtdoor OldSchool » 03 jan 2018, 23:52

Dit soort advertenties zie je regelmatig. Ik moet ook altijd even gniffelen als ik prijzen zie die zelfs niet gevraagd zie worden in de webshops.

Ik lach out loud als ik mensen ook zie bieden boven webshop prijzen.

OldSchool

Berichtdoor SuperFruitig » 04 jan 2018, 01:15

Spb schreef:Vintage nintendo NES 8 bit inclusief mario 1, 3, duck hunt http://link.marktplaats.nl/m1240798477? ... =app_iosAd

Oh oh oh oh oh oh oh oh.

Kan iemand deze mensen even terugbrengen naar de werkelijkheid? De hausse is voorbij, en zelfs toen de hausse op het toppunt was zijn dit absurde prijzen.

Zn broer heeft ook alvast 100 geboden, dan schiet het lekker op.

SuperFruitig

Berichtdoor Tracey » 04 jan 2018, 13:39

me: "ik zoek nog die €5 gameboy cartridge in je advertentie, zie je een spel in mijn advertenties om te ruilen?"
mp klojo's: "ja hoor, doe mij maar die €50 CIB game"

En dan menen ze het ook echt, ik vind totaal geen echte verzamelaars meer op MP :(
Tracey

Berichtdoor SuperFruitig » 04 jan 2018, 14:24

Tracey schreef:me: "ik zoek nog die €5 gameboy cartridge in je advertentie, zie je een spel in mijn advertenties om te ruilen?"
mp klojo's: "ja hoor, doe mij maar die €50 CIB game"

En dan menen ze het ook echt, ik vind totaal geen echte verzamelaars meer op MP :(

DE ECHTE KENNERS WETEN WAT HET WAARD IS TRACEY

SuperFruitig

VorigeVolgende