Homebrew 2024 showcase (NES, SNES, GBC, GBA en meer!)
- Ok Impala!
- Contacteer:
Bericht
Homebrew 2024 showcase (NES, SNES, GBC, GBA en meer!)
Dit is echt insane! Moet je zien wat de homebrew community allemaal voor nieuwe games aan het maken is voor talloze retro systemen!

- koekiemonster
- Contacteer:
- eBay gebruikersnaam: Ruud_Luiten
Bericht
Re: Homebrew 2024 showcase (NES, SNES, GBC, GBA en meer!)
Niet normaal gaaf!
- portable-games.nl
Bericht
Ja daar zitten echt wel een hoop toffe dingen tussen. Zelf koop ik elk jaar wel een paar van dit soort games voor voornamelijk de Mega Drive maar ook wel voor de Dreamcast.
Ook dit jaar heb ik weer wat games gebackt op Kickstarter.
De Mega Drive heb ik hier zeker wekelijks aanstaan. De laatste jaren zijn er zoveel toffe games voor verschenen.
Voor de NES komt ook nog een hoop uit zo te zien. Die heb ik zelf wat minder gevolgd maar tof hoor.
Ook dit jaar heb ik weer wat games gebackt op Kickstarter.
De Mega Drive heb ik hier zeker wekelijks aanstaan. De laatste jaren zijn er zoveel toffe games voor verschenen.
Voor de NES komt ook nog een hoop uit zo te zien. Die heb ik zelf wat minder gevolgd maar tof hoor.
- arjen1981
- Animal Crossing Tour 2020
- c4ke
Bericht
Nice! Dit is een mooie tijd voor de Gameboy. Heb het filmpje nog niet eens helemaal uitgekeken en zie al veel gave titels voorbijkomen. :-)
Bericht
Ik heb er al een boel coole voorbij zien komen. Ik heb zelf ook twee nieuwe GB titels mee op vakantie, Repugnant Bounty en de Crunchyroll Zelda clone game. Waanzinnig goed wat er nu met homebrew gebeurt