Ik hoop in elk geval dat Nagoshi het er niet bij laat zitten en we snel een vervolg hierop zien of horen.
De man heeft er voor gezorgd dat we stijl en spectakel en entertainment boven realisme zijn gaan zien met Daytona USA
Dat Sega succesvol een multiplatform developer werdt met Super Monkey Ball
En dat Sega nog altijd één van de grootste Japanse studios is dankzij Yakuza
Algemeen game nieuws
- arjen1981
- Animal Crossing Tour 2020

Bericht
Re: Algemeen game nieuws
ik ben enthousiast voor de nieuwe Dragon Quest XII:
De oude is dus geschrapt en daarom duurde het allemaal zo lang. Even nog dacht ik, het zou toch niet alweer alleen een logo zijn ; )
De oude is dus geschrapt en daarom duurde het allemaal zo lang. Even nog dacht ik, het zou toch niet alweer alleen een logo zijn ; )
- Dynamike
- Beheerder

- Contacteer:
- Locatie: Enschede
Bericht
Re: Algemeen game nieuws
Ik heb er ook wel zin in! Heb toen 11 gespeeld, niet uit, maar wel 50 uur ingestoken ofzo, en heb nu wel zin in een nieuwe.
- arjen1981
- Animal Crossing Tour 2020

Bericht
Re: Algemeen game nieuws
Ik heb 11 extreem gespeeld. Naast uit ook alle endgame na de credits tot het echte einde. Dat heb ik niet met elke dragon quest gedaan. En de 7 remaster idem vorig jaar. Die is ook prachtig. Dragon Quest gaat er bij mij altijd wel in. Alleen IX vond ik wat minder door het enkel hand held zijn. Op zijn klein DS scherm raak ik toch minder goed in de wereld en magie.
- Fing3r
- Locatie: Friesland
Bericht
Re: Algemeen game nieuws
Ik heb alleen 11 gespeeld tot het einde en niet meer met de extra content bezig geweest, verder nog nooit een Dragon Quest aangeraakt maar het smaakte wel naar meer. Of 12 de volgende wordt om te spelen weet ik niet, het kan ook zo zijn dat ik een remaster ga oppikken (1, 2, 3 of 7).
- arjen1981
- Animal Crossing Tour 2020

Bericht
Re: Algemeen game nieuws
Ik zou dan kiezen voor 7. Die is echt perfect! Een template voor de perfecte remake.
- Fing3r
- Locatie: Friesland
Bericht
Re: Algemeen game nieuws
Lees net dat de fysieke versie van Silksong in oktober gaat uitkomen! Helaas wel zonder de aankomende uitbreiding Sea of Sorrow al is deze wel gratis te downloaden. De game komt met een poster met de map en een handleiding van 32 pagina's.
Fangamer
Sent from my Pixel 7a using Tapatalk
Fangamer
Sent from my Pixel 7a using Tapatalk
- kingoftherain
- Locatie: Puttershoek
Bericht

Wooloo = love, Wooloo = life
Re: Algemeen game nieuws
Ik weet niet of het de bedoeling was dat je de amerikaanse site linkte, maar ik gooi voor de zekerheid de europese Fangamer site hier nog effe neer. Leuke site vind ik dat. Heb ik best wat shirt vandaan ondertussen.
Wooloo = love, Wooloo = life
- Fing3r
- Locatie: Friesland
Bericht
Re: Algemeen game nieuws
Oeh, had ik even niet opgelet! Thanks!
Sent from my Pixel 7a using Tapatalk
Sent from my Pixel 7a using Tapatalk
- kingoftherain
- Locatie: Puttershoek
- arjen1981
- Animal Crossing Tour 2020

Bericht
Re: Algemeen game nieuws
Van de State of Play was het september blok wat mijn aandacht trok. Nieuwe beelden voor Onimisha, Silent Hill, Ace Combat en Control.
Gekken huis toch! Want ik wil ze allemaal wel op dag één spelen. Maar ze komen praktisch dezelfde dagen uit. Wat een luxe. En een Onimusha Demo is nu beschikbaar. Die gaat vanavond na werk direct aan!
Gekken huis toch! Want ik wil ze allemaal wel op dag één spelen. Maar ze komen praktisch dezelfde dagen uit. Wat een luxe. En een Onimusha Demo is nu beschikbaar. Die gaat vanavond na werk direct aan!
Bericht
Re: Algemeen game nieuws
Die AAAA slop kan me gestolen worden. Maar Onimusha (en Dawn of Dreams PS2 classic) zijn top. Oni 3... tja, Jean Reno.. oftewel geen remaster?
AC8 ook top.
Silent Hill.. Konami pleurt die naam overal op nu. Tot nu toe kon alleen de remake van 2 me bekoren.
AC8 ook top.
Silent Hill.. Konami pleurt die naam overal op nu. Tot nu toe kon alleen de remake van 2 me bekoren.
- arjen1981
- Animal Crossing Tour 2020

Bericht
Wolverine doet mij ook niet veel. Ik heb de laatse Siderman ook links laten liggen. We weten dit nu wel. Het is voor de grote groep. En daarvoor zijn het goede games. God of War precies zo. Maar ik zoek toch wat anders.
Re: Algemeen game nieuws
Remake sloeg voor mij de plak helemaal mis. Het heeft geen sfeer is een combat game geworden. Ik vond het niks. Ik weet dat deze critisch anders ontvaangen is. Maar alleen deze trailer gaf mij al meer Silent Hill gevoel. Ik donf Silent Hill f ook kei goed en veel beter dan de remake van 2.
Wolverine doet mij ook niet veel. Ik heb de laatse Siderman ook links laten liggen. We weten dit nu wel. Het is voor de grote groep. En daarvoor zijn het goede games. God of War precies zo. Maar ik zoek toch wat anders.
- arjen1981
- Animal Crossing Tour 2020

Bericht
Re: Algemeen game nieuws
Onimusha demo nu ook goed aan de tant gevoeld. Super gaaf. Komend van NioH 3 is het wel 2 vingers in je neus. Ook op de combat dificulty en met het aggresieve control schema is het erg gemakkelijk. Was Onimusha van orgine ook natuurlijk. Ook vs Ninja Gaiden en DMC destijds.
De camera is ook wennen. Ik dacht eerst, dat zit er wel heel dicht op. Maar juist waarom ik NioH beter vind spelen dan Dark Souls / From Software is juist de camera. NioH zit er veel dichter op. Je leest je vijand beter. Snellere actievere combat. Waar Dark Souls verder af is, meer methodiescher.
Maar wat blijkt nu Onimusha heeft een hele dynamische camera. Kom je in combat en helemaal met meerdere vijanden zoomed de camera uit. En helemaal het eind gevecht was een pareltje. Ik vind het echt een prestatie. Door de camera en het reflecterend metaal keek ik helemaal niet meer naar de karakters maar alleen nog maar naar de glimmende zwaarden. Het wordt haast een rythem game. snelle aanval, blok, parry harde aanval blok. En prachtige animaties. Haaast balet. Het is een makelijkere game. Haast Hi-Fi Rush. Een snelle game. Maar het voelt erg / heel erg goed. Ruime iframes, grote parry window. Prachtig om te zien. Echt aan te raden.
De camera is ook wennen. Ik dacht eerst, dat zit er wel heel dicht op. Maar juist waarom ik NioH beter vind spelen dan Dark Souls / From Software is juist de camera. NioH zit er veel dichter op. Je leest je vijand beter. Snellere actievere combat. Waar Dark Souls verder af is, meer methodiescher.
Maar wat blijkt nu Onimusha heeft een hele dynamische camera. Kom je in combat en helemaal met meerdere vijanden zoomed de camera uit. En helemaal het eind gevecht was een pareltje. Ik vind het echt een prestatie. Door de camera en het reflecterend metaal keek ik helemaal niet meer naar de karakters maar alleen nog maar naar de glimmende zwaarden. Het wordt haast een rythem game. snelle aanval, blok, parry harde aanval blok. En prachtige animaties. Haaast balet. Het is een makelijkere game. Haast Hi-Fi Rush. Een snelle game. Maar het voelt erg / heel erg goed. Ruime iframes, grote parry window. Prachtig om te zien. Echt aan te raden.
Bericht
Re: Algemeen game nieuws
Onimusha demo is weergaloos. Misschien wat te eenvoudig, maar het behoudt de tragere pace en movement van de originele games. Maar dan mobieler en met een free camera. En noem een game met een parry systeem dat fijner aanvoelt, including Sekiro. De animaties zijn off the charts. Ik heb Oni 1 en 2 nog uitgespeeld op de PS5 vorig jaar, deze nieuwe voelt als een correcte modernisatie.
Je kunt enorm toffe dingen doen, zoals die sword clashes (waarbij je de juiste guess moet maken?), issen, throws, perfect parry, stun attacks gericht op body parts maar het is vrij subtiel en in sommige boss retries kreeg ik bepaalde moves of animaties niet eens omdat het anders verliep.
Perfect parries, perfect evades, finishers.. alles voelt goed.
En het is geen soulslike. De opzet is precies zoals classic Onimusha. Net als Pragmata is ook Onimusha heel gamey en daarom zo leuk.
Je kunt enorm toffe dingen doen, zoals die sword clashes (waarbij je de juiste guess moet maken?), issen, throws, perfect parry, stun attacks gericht op body parts maar het is vrij subtiel en in sommige boss retries kreeg ik bepaalde moves of animaties niet eens omdat het anders verliep.
Perfect parries, perfect evades, finishers.. alles voelt goed.
En het is geen soulslike. De opzet is precies zoals classic Onimusha. Net als Pragmata is ook Onimusha heel gamey en daarom zo leuk.
- Apenheul
- Beheerder

- Contacteer:
- Locatie: 's-Hertogenbosch
- Apenheul
- Beheerder

- Contacteer:
- Locatie: 's-Hertogenbosch
Bericht
Re: Algemeen game nieuws
"Today we are expanding the Verified program to include Steam Machine and Steam Frame, both of which are shipping this summer."
De Steam Machine en Steam Frame moeten kennelijk deze zomer nog uitkomen.
De Steam Machine en Steam Frame moeten kennelijk deze zomer nog uitkomen.
- arjen1981
- Animal Crossing Tour 2020

- Apenheul
- Beheerder

- Contacteer:
- Locatie: 's-Hertogenbosch
Bericht
Re: Algemeen game nieuws
Oef neeeeee, ik ben juist zeer huiverig hierover. Dit is een klassieke manier om extra controle te krijgen over wat kanalen met de meeste exposure kunnen & mogen publiceren, en waarbij de consequenties voor de kanalen groter zijn wanneer ze buiten de regels treden. Nintendo heeft zo'n programma ook gehad in de beginjaren van de Switch, en toen zag je praktisch alleen maar fluff-pieces over Nintendo titels.
- arjen1981
- Animal Crossing Tour 2020

Bericht
Re: Algemeen game nieuws
zou best kunnen. maar dat moeten we dan eerst eens zien. ik zag het meer als een vrijbrief om te gaan streamen en content te kunnen maken van Sega games. Nintendo wil uberhaubt niet dat je hun games streamed. maas als je kijkt naar de featured titels op de web pagina's kun je wel eens gelijk hebben.
- arjen1981
- Animal Crossing Tour 2020

Bericht
Re: Algemeen game nieuws
Ik heb een top 10 game award trailers voor mijzelf bijgehouden en dus geranked, wat natuurlijk allemaal heel subjectief en eprsoonlijk is:
1. gen Atlas - nieuwe Ueda, voorheen Project Robot
2. Stranger then Heaven - toch volgend jaar pas een release, maar gelukkig wel januari.
3. Steller Blade Blood Rain - deze zag er echt lekker uit. dacht direct bij de zoom op haar gezicht dat dit Shift Up was. Maar de poses deden me ook denken aan P.N.03
4. Virtua Fighter Crossroads - we zagen de RGG story mode? morgen showcase.
5. Control 2 - Ik vind dit een spannende release. Maar het lijkt toch nog wel op een echte Remedy release. En Neon Genesis Evangelion invloeden zegt Mikael Kasurinen.
6. Alien Isolation 2 - Geen gameplay gezien, maar ik denk dat we precies weten wat we mogen verwachten
7. Resident Evil Code Veronica - ook geen gameplay maar we zagen enkellijkt wel een hele nieuwe game dan de DC original want er was maar weinig dat ik herkende?
8. Swords of Legends - een volgende chinese studio die de souls actie uitdaging aangaat. Dit keer uit Shanghai en ook zo te zien wat generieke mmo's op zijn naam heeft. Toch zag de combat ook hier er erg goed uit.
9. Mighty Cuphead Adventure - Een SMS Cuphead game. Sega Matser System!
10. Monster Hunter Wilds Ascendance - Wilds heeft mij veel te kort vastgehouden, een nieuwe groote expansie zie ik daarom juist wel zitten
1. gen Atlas - nieuwe Ueda, voorheen Project Robot
2. Stranger then Heaven - toch volgend jaar pas een release, maar gelukkig wel januari.
3. Steller Blade Blood Rain - deze zag er echt lekker uit. dacht direct bij de zoom op haar gezicht dat dit Shift Up was. Maar de poses deden me ook denken aan P.N.03
4. Virtua Fighter Crossroads - we zagen de RGG story mode? morgen showcase.
5. Control 2 - Ik vind dit een spannende release. Maar het lijkt toch nog wel op een echte Remedy release. En Neon Genesis Evangelion invloeden zegt Mikael Kasurinen.
6. Alien Isolation 2 - Geen gameplay gezien, maar ik denk dat we precies weten wat we mogen verwachten
7. Resident Evil Code Veronica - ook geen gameplay maar we zagen enkellijkt wel een hele nieuwe game dan de DC original want er was maar weinig dat ik herkende?
8. Swords of Legends - een volgende chinese studio die de souls actie uitdaging aangaat. Dit keer uit Shanghai en ook zo te zien wat generieke mmo's op zijn naam heeft. Toch zag de combat ook hier er erg goed uit.
9. Mighty Cuphead Adventure - Een SMS Cuphead game. Sega Matser System!
10. Monster Hunter Wilds Ascendance - Wilds heeft mij veel te kort vastgehouden, een nieuwe groote expansie zie ik daarom juist wel zitten
- Fing3r
- Locatie: Friesland
Bericht
Re: Algemeen game nieuws
Ik ben heel blij met Alien Isolation 2 en gen ATLAS, Control 2 doet mij nog niet zoveel ondanks dat ik het eerste deel wel echt genieten was.
- Apenheul
- Beheerder

- Contacteer:
- Locatie: 's-Hertogenbosch
Bericht
Re: Algemeen game nieuws
Meestal ben ik niet positief over de Summer of Games showcases, maar dit jaar zitten er veel toffe aankondigingen in. Het lijkt wel The Game Awards. En dan moet de Xbox Showcase nog komen! En misschien nog een Nintendo Direct als de geruchten waar zijn.
- arjen1981
- Animal Crossing Tour 2020

Bericht
Re: Algemeen game nieuws
Ik denk dat XBOX wel moet uitpakken maar hebben ze daar genoeg tijd voor gehad? Ik ga het wel live volgen. Ii vraag me wel af hoe groot de doelgroep voor GoW nu nog is. Want het lijkt wel gebracht te worden als wat de grote hit moet zijn. Ik hoop dat we war mooie verrassingen zien. Van third parties maar ook MS zelf. Ik verwacht zelf Jet Set Radio onder de third party aankondigingen. Helemaal om dat die gister al genoemd werd in Summer Game Fest.
- KillingRaptor
- Locatie: Izegem, België
Bericht
Re: Algemeen game nieuws
De aankondigingen van Summer Game Fest die mij het meest aanspraken waren deze:
- Sonic Racing Crossworlds Year 2 DLC (Godzilla en Evangelion in één van mijn favoriete racers? Heck yeah!)
- Stellar Blade Blood Rain
- Virtua Fighter Crossroads
- Gen Atlas
- TMNT: The Last Ronin
- The Wolf Among Us 2
- Final Fantasy VII Revelation
En Tifa in Street Fighter 6 ben ik ook heel erg benieuwd naar!
- Sonic Racing Crossworlds Year 2 DLC (Godzilla en Evangelion in één van mijn favoriete racers? Heck yeah!)
- Stellar Blade Blood Rain
- Virtua Fighter Crossroads
- Gen Atlas
- TMNT: The Last Ronin
- The Wolf Among Us 2
- Final Fantasy VII Revelation
En Tifa in Street Fighter 6 ben ik ook heel erg benieuwd naar!



