Welke games speel je momenteel?

Games & systemen van nu en de toekomst (incl. PC en mobile).
synergy
Winnaar Gameroom Award 2018

Re: Welke games speel je momenteel?

31 aug 2023, 13:14

KillingRaptor schreef:
31 aug 2023, 11:53
Je zal er geen spijt van krijgen als je eraan begint! Hij is ook zeker niet makkelijk, net mijn eerste game over gehad en dat was zelfs tegen gewone vijanden. En die muziek, prachtig!
Tof! Ik heb al wat van de soundtrack gehoord en het klinkt allemaal erg mooi. Ook niet zo gek als o.a. de composer van Chrono Trigger eraan heeft meegewerkt. Heb de vinyl zonder aarzelen gebacked op Kickstarter, dus hopelijk komt die ook snel.
KillingRaptor

31 aug 2023, 13:32

synergy schreef:
Tof! Ik heb al wat van de soundtrack gehoord en het klinkt allemaal erg mooi. Ook niet zo gek als o.a. de composer van Chrono Trigger eraan heeft meegewerkt. Heb de vinyl zonder aarzelen gebacked op Kickstarter, dus hopelijk komt die ook snel.
Was die via Kickstarter? Damn, volledig gemist. Hopelijk komt er nog een reguliere release ook.
synergy

31 aug 2023, 15:41

KillingRaptor schreef:
31 aug 2023, 13:32
synergy schreef:
Was die via Kickstarter? Damn, volledig gemist. Hopelijk komt er nog een reguliere release ook.
Ja vast wel, ik denk dat iam8bit die gaat doen, die is ook verantwoordelijk voor de Kickstarter exclusive variant.
KillingRaptor

31 aug 2023, 18:53

Shredder's Revenge DLC gekocht en al eens door de story gegaan met Usagi. Hij speelt echt heel tof! Kan zelfs air combo's doen wat de andere niet kunnen volgens mij. De survival mode ook al even geprobeerd en die is best lastig! Prima combinatie met Sea of Stars zo.
Apenheul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

03 sep 2023, 13:35

Afbeelding

Op mijn telefoon speel ik de laatste tijd veel Knotwords, een soort dagelijke kruiswoordpuzzel-challenge met winning-streaks en dat soort dingen.
RKR

03 sep 2023, 21:50

Na een kleine 20 jaar dan toch Star Ocean: Till the End of Time uitgespeeld.

Ooit op PS2 begonnen, trok ik niet echt en gekapt. Daarna een 2e kans gegeven op de PS4 toen het als PS2 classic werd toegevoegd. Mijn laatste save in de cloud was van 2019 zag ik. Waarom ik dit ineens wilde spelen? Omdat ik die trailer van de Second Story remake zag. Toen schoot het me te binnen en moest ik SO3 eindelijk eens uitspelen. En 6 moet ik een keer kopen (ik vond de demo niet gek). de rest heb ik uitgespeeld.

Op zich haat ik veel aan SO3. De camera enzo sowieso maar okay het is PS2 generatie dus ik snap het wel (KH1 camera was ook ultra slecht). De VA is absurd slecht, maar kan ik nog wel door de vingers zien omdat veel non FF destijds slechte VA had. Het slechtste is het gebrek aan duidelijke waypoints en het gestoorde gehalte aan backtracken. Je weet soms totaal niet waar je moet zijn en dat je gewoon zelf weer een dungeon uit moet. En het craften is heel erg slecht als je geen guide hebt. Maar ik verdenk deze games ervan dat ze Strategy Guides moesten verkopen. FF had ook wel van die missable dingen en obscure shit (FFXII bazaar?). Wat ook heel slecht is, het gebrek aan fast travel. Het slaat nergens op. De meeste dungeons moet je na de clear volledig backtracken, en ze zijn al niet heel leuk. Ik vond de laatste dungeon juist nog wel redelijk okay, paar branching paths met wat bosses om een lift te unlocken en verder relatief straightforward. Maar ook daar heb je geen shortcut, als je wilt stocken moet je die dungeon backtracken, en de firewall backtracken, en de mines backtracken. 3 dungeons in feite. Het is echt idioot. Nou was ik zo OP, dat ik alleen maar een paar MP heals heb gebruikt. De laatste boss ging binnen 30 seconden neer beide fasen. De beruchte twist trouwens ben ik geen fan van maar het stoort me ook niet zo, wat je tot op dat moment hebt gespeeld is al whatever.

Waarom speel ik deze serie? Ze zijn bijna allemaal objectief slecht. Toch hoop ik dat Square lekker doorgaat. Second Story R ziet er in ieder geval goed uit.
Apenheul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

06 sep 2023, 22:10

Afbeelding

Vanochtend een begin gemaakt aan Starfield, en zojuist nog een paar uurtjes gespeeld. Het komt erg traag op gang dus ik kan er nog weinig over zeggen maar het is wel een Bethesda game door en door; en daar houd je van of daar houd je niet van. Ik val eigenlijk in dat laatste kamp maar hoop er op dat Starfield mij kan laten inzien waarom altijd alle tafels een puinhoop zijn en waarom je 30 microscopen in je inventory mee kan nemen.
arjen1981
Animal Crossing Tour 2020

07 sep 2023, 08:28

Ik zit met name nu in Armored Core 6 en in Sea of Stars. Het is echt ontzettend moeilijk om te kiezen welke ik in de avond opstart. Want ze zijn beiden knap. Heeft iemand anders de mooie TV in gebruik dan gaat Quake 2 aan. Wat een prachtige zomer releases dit jaar!
Don Cannoli 79

07 sep 2023, 08:34

Apenheul schreef:
06 sep 2023, 22:10

Vanochtend een begin gemaakt aan Starfield, en zojuist nog een paar uurtjes gespeeld. Het komt erg traag op gang dus ik kan er nog weinig over zeggen maar het is wel een Bethesda game door en door; en daar houd je van of daar houd je niet van. Ik val eigenlijk in dat laatste kamp maar hoop er op dat Starfield mij kan laten inzien waarom altijd alle tafels een puinhoop zijn en waarom je 30 microscopen in je inventory mee kan nemen.
Ik zag in ieder geval dat het aan de technische zijde een flinke vooruitgang is voor een Bethesda game. De performance op de Xbox consoles moet prima zijn. Zelfs op series S schijnt ie goed te draaien.

Deze game is denk ik helemaal mijn ding maar ik zit momenteel in een andere grote Sci-Fi game waar ik nog wel ff zoet mee ben maar Starfield staat echt wel op de shortlist.
Don Cannoli 79

07 sep 2023, 08:44

arjen1981 schreef:
07 sep 2023, 08:28
Ik zit met name nu in Armored Core 6 en in Sea of Stars. Het is echt ontzettend moeilijk om te kiezen welke ik in de avond opstart. Want ze zijn beiden knap. Heeft iemand anders de mooie TV in gebruik dan gaat Quake 2 aan. Wat een prachtige zomer releases dit jaar!
Zo langzaamaan krijg ik steeds meer interesse in Armored Core. De serie is vroeger compleet aan me voorbij gegaan dus nostalgie is er niet voor mij. Maar wat ik aan gameplay en reviews heb gezien lijkt me zeker tof.
Ja en Quake 2 wil ik ook spelen. Vroeger alleen de originele Quake gespeeld.

Ja het is eigenlijk veel te veel wat er aan games uitkomt. Ik zit in een redelijk uitzonderlijke positie dat ik tegenwoordig nog meer tijd heb om te gamen dan vroeger maar dan nog komen er meer toffe games uit dan ik ooit kan spelen. Wat een luxe.
RKR

16 sep 2023, 19:47

Star Ocean 2 R Demo

Dit is niet zomaar een resolutie upscale van een PS1 game. Dit is een remake met werkelijk prachtige visuals. De achtergronden zien er fenomenaal uit, denk aan Ori and the Blind forest achtig. Dat soort sfeer en kwaliteit. Alleen de character sprites lijken op een soort van ode aan de PS1. Ze zijn hetzelfde, maar toch werkt het op 1 of andere manier.

Alles is verbeterd. Het is 60fps, de combat controls zijn heerlijk, de arranged OST is subliem, de VA is goed, veel QoL features zoals een 2x speed tijdens non-gameplay scenes. De demo is het begin van de full game, je progress gaat mee. Maar dit is wel een day one. Dit kon wel eens een van de beste releases van het jaar worden voor mij en misschien wel in het algemeen. SO2 R is echt heel, heel goed. Ik heb ongeveer net zo veel van Sea of Stars gespeeld, en SO2R veegt daar de vloer mee aan imo. Dit is de toekomst van Square remasters en ik denk dat de FFIX geruchten waar zijn, en we een remaster als dit gaan krijgen.

Ik zit helemaal in SO sinds ik er achter kwam dat deze game dit jaar uitkomt. toch wel top 5 PS1 JRPG denk ik. Nu komen ze volgende week ook nog eens allemaal naar PS Plus. Dat is leuk nieuws, want Divine Force had ik al een tijdje op mijn lijstje staan. Die kan ik dus binnenkort gaan beginnen, dan heb ik alle mainline delen wel een keer uitgespeeld. Ze hebben allemaal iets onzettend cringe, maar toch vind ik ze tof (de combat vooral, die is eigenlijk altijd wel goed).
Laatst gewijzigd door RKR op 16 sep 2023, 21:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Galious
Moderator
Moderator

16 sep 2023, 20:05

Ik speel momenteel Little Witch Nobeta, een erg leuke soulslike met een focus op ranged magic spells wat een toffe twist geeft aan de gameplay.

Afbeelding
nmkl pjkl ftmch
ghoul

21 sep 2023, 18:40

The Quarry - :ps: 5

Afbeelding

Na 10-11 uur de main story doorgespeeld met een aantal interessante plot twists. Ik ben nogal fan van Supermassive narratieve horror games maar dit is de eerste die ik zelf echt "speel" ipv Youtube let's plays te kijken.

Nu is dit volgens mij qua interactieve horror game uit hun stal niet perse de beste. De gameplay is flinterdun en het plot is een beetje een mixed bag van verschillende horror genres. De mechanics; clues, tarot kaarten en filmfragmenten, voelen compleet disjointed en opgeplakt. Het gaf me echt letterlijk geen enkele toevoeging.

Maar toch wist het mij voor drie avonden wel te boeien. De sfeer is af en toe wel echt heel goed, de graphics zeer overtuigend. Helaas niet zo te spreken over de soundtrack *oude man emoticon*.

De mechanics zijn niet meer dan een paar keuzes maken; sommige lijken ook niet er toe te doen, anderen zijn ineens zeer belangrijk. en QTEs en verder vooral veel plot exposure. Wat ik wel leuk vond waren de consequenties van sommige keuzes, je bent geneigd om voor de personages die je niet mag ook slechte keuzes te maken, maar het voelt soms nogal inconsequential en andere momenten gaat iemand ineens dood en lijkt de game of de karakters het allemaal niet heel erg te interesseren. Het stak een beetje onsamenhangend in elkaar soms, ging van het één naar het ander. De karakters varieerden van tenenkrommende karikaturen tot "ze groeien enigszins" maar alles had dat typische ironische sausje waardoor het soms leek alsof ze zich zó ver van hun daadwerkelijke realiteit bevonden dat ik denk dat het zelfs voor de meest doorgewinterde tiktok Gen-Z niet meer te volgen was.

Toch wil ik nog een paar chapters opnieuw doen met andere keuzes om te zien wat er dan anders wordt.

Grappige bonus vind ik dat je de hele game ook kan kijken als een film door vooraf karakterkeuzes te definiëren op basis van hun persoonlijkheid die je kunt instellen op verschillende gebieden.

Verrassing was vooral hoe ze verschillende horror genres bij elkaar brachten (backwoods hillbillies, summer camp slasher, supernatural / creature feature -horror) maar dit werkte niet helemáál voor mij.

Voor een game van 16 euro toch wel 3 avonden entertainment van gehad.
Afbeelding
Swey

30 sep 2023, 00:09

Ik heb een beetje een ratjetoe. Na heel veel woensdagen tijdens de zwemles van de kleine ben ik nu bij de laatste boss van Mario Pinball Land.
Op mobile ben ik begonnen met Turnip Boy Commits Tax Evasion wat een grappig ingezette isometric adventure game lijkt te zijn. Verder op de Anbernic Klonoa Door to Phantomile gestart en de eerste baas verslagen, die is veelbelovend en wordt denk ik de vaste zwemles game na Mario pinball.
En dit weekend ook nog Travis Strikes Again: No More Heroes op de switch gestart. Daar kan ik nog niet zoveel over melden. Ik moet nog wennen aan de gameplay en weet eerlijk gezegd niet of ik wel de vibe heb voor een hack n slash maar ik heb er altijd goeie dingen over gehoord
Don Cannoli 79

03 okt 2023, 12:11

Afbeelding

Gears of War 2 op Xbox One via backcompat. Het tweede deel in de serie was altijd mijn favoriet. Ik heb de game zojuist uitgespeeld en heb me er zeer zeker weer mee vermaakt. Next up : Gears 3.

Afbeelding

]Wario The Shake Dimension(Wii) op de WiiU
Ik speel eigenlijk te weinig op m'n Nintendo consoles. Zo af en toe een keer de SNES of de WiiU. En dat komt onder andere dat ik er niet veel games voor heb. Deze Wario game had ik al een tijdje op het oog en onlangs opgepikt. Ik heb pas een paar leveltjes gespeeld maar ik vermaak me er prima mee.

Afbeelding

De afgelopen weken speel ik vooral No Man's Sky op PS5 /PS VR2. Ik ben voor de zoveelste keer opnieuw in deze game gedoken. No Man's Sky komt vaak bovenaan in lijstjes voor van games met een desastreuze launch en een huge comeback. En terecht. De No Man's Sky van vandaag (met de Echoes update) is praktisch een compleet andere game tov het origineel uit 2016.

Ook hun launch van de VR update was verre van goed. Op PS VR1 was het zo blurry dat het haast onspeelbaar werd. Je kreeg letterlijk pijn in de ogen als je het speelde. Ik vond dat destijds zo jammer dat ik gestopt ben met spelen.

Op de PS5 kreeg je de mogelijkheid om de PS4 versie van de game met de PSVR1 te spelen via backcompat. Het zag er wel iets beter uit maar maar ik vond het nog lange niet goed genoeg en hoopte toch echt op meer.

Toen kwam ergens eind vorig jaar (geloof ik) het bericht dat No Man's Sky een launch title zou zijn voor PS VR2.
Zou ik het dan eindelijk met fatsoenlijke resolutie in VR kunnen spelen? In februari van dit jaar met de launch van PS VR2 kwam hier het langverwachte antwoord op : Nope !
De PSVR 2 versie zag er misschien nog wel slechter uit dan op PS VR1. Damn, kon ik de game weer aan de kant leggen.

Maar nu is er dan eindelijk de VR update waar ik op zat te wachten. Doordat ze nu de beste features vd PSVR2 gebruiken; eye-tracking icm foveated rendering kunnen ze de resolutie een bump geven precies op de plek waar je kijkt.Alles er omheen is blurry maar daar zie je zelf in de headset niets van. Het werkt perfect en zo houdt de PS5 flink wat rekenkracht over. Nu is de game eindelijk fatsoenlijk speelbaar. Ja , er is nog altijd relatief veel shimmer maar dat ben ik wel gewend in VR. Maar het ziet er verder echt goed uit.

Inmiddels zo'n 50 uur gespeeld. Qua game, tja als het niet in VR was zou ik de game al aan de kant hebben gelegd.
Ik heb de game op de makkelijkste setting staan zo dat ik niet hoef te grinden voor resources. Kan ik me gewoon focussen op het exploren van nieuwe galaxies en planeten en af en toe wat freighters aanvallen.

Soms zit ik gewoon een paar uur ergens op een afgelegen planeet onder water tunnels te graven. Je krijgt dan echt het gevoel dat je miljoenen lichtjaren verwijderd bent vd mensheid. En dat is soms precies wat ik nodig heb. :wink:
ghoul

04 okt 2023, 10:27

The Medium :ps: 5

Afbeelding

Omdat ik sinds Soul Reaver altijd wel iets heb gehad met games waarin tussen dimensies shiften een elementair deel van de gameplay is had ik The Medium al een tijdje op mijn radar. Toen Galious me erop wees dat deze binnenkort (17-10) van PS Extra gaat verdwijnen ben ik er gisteren aan begonnen en heb er nu zo'n 3 uur in zitten.

Naast bovengenoemde gameplay mechanic ben ik uiterst gecharmeerd van dit spel door zijn setting, tijdsbeeld, sfeer, verhaallijn, locaties en manieren waarop de andere gameplay mechanics in het spel verweven zijn. Zeker in het begin ontvouwt het spel zich op een interessante wijze door deze mechanics geleidelijk aan je te presenteren. Hoewel het een vrij laid back speelstijl heeft; het is vooral lopen, verkennen van omgevingen en omgevingspuzzels tot nu toe, met hier-en-daar een action-set piece (geen combat), wist het me af en toe toch flink te laten schrikken en verrassen met de vrij unieke horror elementen. Door het veelal rustige speltempo én de visuele regie met spiltscreens en andere origineel aanvoelende grafische effecten ligt de game mij bijzonder goed en geniet ik van elk moment.

De presentatie en graphics, cameravoering en geluidsontwerp zijn voor mij allemaal top, maar het spel is niet geheel zonder problemen. Zo zijn de controls soms vrij clunky en moest ik wat wennen aan juist die vaste camerastandpunten; al voegen deze uiteindelijk ook wel heel veel toe aan de sfeer en brengen een cinematografisch gevoel. Ander minpuntje is het design van het hoofdpersonage Marianne dat, zeker als ze naar de camera toe staat, wat grof en outdated oogt qua model (vooral het gezicht) en met sommige animaties. En als laatste, maar dat is een beetje nitpicking, vind ik dat er teveel trophies in de game zitten, ik heb er al 16 in 3 uur spelen verzameld; je krijgt ze makkelijk, veel en vaak voor de simpelste zaken.

Al met al is The Medium voor mij tot dusver een vrij origineel en boeiend spel, een ruwe parel waar ik graag meer uren in ga stoppen om tot het einde te komen.
Afbeelding
arjen1981

04 okt 2023, 14:40

Ik vond The Medium vooral heel goed beginnen. Maar gaandeweg en helemaal doorgespeeld werd het toch erg eentonig en niet veel meel dan een saaie walking simulator op het einde voor mij. Niet te vergelijken met een The Evil Within bijvoorbeeld.
Ok Impala!
Contacteer:

05 okt 2023, 11:24

Ik ben alweer enkele weken bezig met Final Fantasy IX via Steam. Deze game heb ik 20 jaar geleden voor het laatst gespeeld en ik blijk alles vergeten te zijn. Dus het voelt als een compleet nieuwe game. :biggrin: Met dank aan de Moguri Mod ziet FFIX er fantastisch uit. Een hele dikke aanrader voor iedereen met een PC. :love:

Dit is een screenshot van de game met Moguri Mod. En dan te bedenken dat dit een PS1 game is... :love:
Afbeelding

Link: https://sites.google.com/view/moguri-mo ... authuser=0
Fing3r

05 okt 2023, 14:49

Ik vond The Medium ook een fijne ervaring, hopelijk krijgt deze nog een vervolg!

Dankzij Apenheul zit ik nu ook op de telefoon iedere dag wat kruiswoordraadsels op te lossen in Knotwords 😁

En als ik die screenshot zie moet ik ook FFIX maar weer eens op de backlog plaatsen, altijd een leuke game gevonden maar nog nooit voltooid!
AfbeeldingAfbeelding
KillingRaptor

05 okt 2023, 15:05

Ok Impala! schreef:
05 okt 2023, 11:24
Ik ben alweer enkele weken bezig met Final Fantasy IX via Steam. Deze game heb ik 20 jaar geleden voor het laatst gespeeld en ik blijk alles vergeten te zijn. Dus het voelt als een compleet nieuwe game. :biggrin: Met dank aan de Moguri Mod ziet FFIX er fantastisch uit. Een hele dikke aanrader voor iedereen met een PC. :love:

Dit is een screenshot van de game met Moguri Mod. En dan te bedenken dat dit een PS1 game is... :love:
Afbeelding

Link: https://sites.google.com/view/moguri-mo ... authuser=0
Altijd al veel goede dingen over die mod gehoord! FF9 is sowieso een geweldige game, nog steeds mijn favoriet uit de franchise.
ghoul

05 okt 2023, 19:53

arjen1981 schreef:
04 okt 2023, 14:40
Ik vond The Medium vooral heel goed beginnen. Maar gaandeweg en helemaal doorgespeeld werd het toch erg eentonig en niet veel meel dan een saaie walking simulator op het einde voor mij. Niet te vergelijken met een The Evil Within bijvoorbeeld.
Ben gisteravond op 84% gekomen. Al vind ik sommige dingen inderdaad wel saai worden; de "ok, weer plot exposure"- gameplay devices met de dingen die je steeds vindt -- de twists in de verhaallijn daarentegen en
Spoiler: weergeven
wisseling van karakters die me echt verraste
, alsmede de omgevingen en sfeer houden me echt super geboeid. Deze zien er echt prachtig uit en ik vind het super vet hoe deze omgevingen soms in elkaar verweven, soms verrassend hoe je ineens in een heel andere omgeving terecht komt. Daar heb ik een zwak voor. Bijv. bij Witcher III had ik dat ook met al die dimensie jumps (spoiler?) op een gegeven moment. Zoals Fing3er zei hoop ik op een vervolg; this really is my kinda game.
Afbeelding
arjen1981

09 okt 2023, 11:54

Diablo 4 en Sea of Stars zijn uit. De review van diablo 4 volgt nog maar sea of stars is goed voor een 5e plek: viewtopic.php?f=10&t=7318&start=50#p331656

Nu toch eerst begonnen met Starfield en daarna pas Lies of P. De systemen zijn duidelijk maar ik weet het nog niet. Het zijn wel erg veel menu's. En wat is de game lelijk zeg. Ik snap niet dat ik hier niemand over hoor zelf DF niet. Het enige dat ik knap designed vind zijn de schepen maar daar stopt het ook. Goed morrowind was ook niet mooi. ook oblivion was het niet. maar de titel next gen rpg vind ik wel ver weg liggen dit maal.
Apenheul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

09 okt 2023, 15:30

Tears of the Kingdom
Afbeelding
Ik was dit weekend even weg en ik nam mijn OLED Switch mee waar d TOTK cartridge nog in zat. Het was al een maandje geleden ongeveer dat ik de game niet meer gespeeld had, maar na een paar minuten zat ik er weer helemaal in. Ik heb de Spirit Temple gedaan dus het einde is nu echt in zicht, al heb ik nog zeker 50 side-quests open staan waarvan ik sommige nog wil doen (en ik heb niet heel The Depths verkend).

Starfield
Afbeelding
Mijn avontuur heeft mij naar Neon gebracht, een soort cyberpunk booreiland. Hier heb ik een containerwoning gekocht, maar mijn collega heeft er een penthouse dus ik hoop die binnenkort ook aan te kunnen schaffen.

Final Fantasy XVI
Afbeelding
Mijn collega heeft FF16 digitaal aangeschaft op de PS5 op mijn werk, dus daar wil ik nog wel eens een verloren uurtje besteden. Het is een goede unwinding game waar je niet bij hoeft na te denken, de combat gaat vrijwel vanzelf en je raakt nooit de weg kwijt. Met dit tempo duurt het nog maanden, maar ik heb de tijd.
Flozem

09 okt 2023, 18:59

Fallout 4 op de Steamdeck. Gewoon wat doelloos ronddwalen en nederzettingen maken. Blijft leuk.

Weinig fut de laatste tijd ivm werkdruk…
ghoul

10 okt 2023, 08:56

Apenheul schreef:
09 okt 2023, 15:30
Starfield
Mijn avontuur heeft mij naar Neon gebracht, een soort cyberpunk booreiland. Hier heb ik een containerwoning gekocht, maar mijn collega heeft er een penthouse dus ik hoop die binnenkort ook aan te kunnen schaffen.
Penthouse met wijnkelder? :biggrin:

Ik heb gisteravond de demo van Fort Solis uitgespeeld op :ps: 5 en heb het spel direct ook aangeschaft (fysiek exemplaar) dus vanavond weer verder. Gelukkig gaan de savegames en achievements uit de demo mee naar de full game.

Afbeelding

Alhoewel Fort Solis echt niet meer is dan een walking sim vind ik de setting en de sfeer echt perfect. De voice cast is daarnaast van een bijzonder niveau; vooral Julia Brown springt er uit. De chemie tussen het hoofdpersonage Jack Leary (voiced door Roger Clark) en haar karakter Jessica Appleton vind ik zeer goed geschreven.
Laatst gewijzigd door ghoul op 10 okt 2023, 09:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding

Terug naar “Moderne games, consoles en handhelds”