[TK] SNES YPbPr Component Cable (HD Retrovision)

Alle games, consoles en merchandise die je graag wilt verkopen of ruilen.

[TK] SNES YPbPr Component Cable (HD Retrovision)

Berichtdoor Seroczynski » 11 feb 2019, 12:52

Super Nintendo component kabel

Foto's (stock):
Spoiler: weergeven
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gelieve alleen te reageren als je op de hoogte bent met de HD Retrovision kabels. Dit vanwege eventuele compatibiliteitsproblemen met verschillende TV's. Ik neem de kabel niet retour als jouw TV -net zoals die van mij- de kabel niet ondersteunt.

Afkomstig van de eerste batch HD Retrovision kabels die na een succesvolle Kickstarter campagne zijn ontwikkeld.

De kabel is helaas niet compatible met mijn twee HDTV's. Op mijn Panasonic plasma TV krijg ik geen goed signaal en op mijn Samsung LED TV heb ik last van 'jitter'. Kabel werkt echter prima op een Sony Bravia LED TV van een vriend van mij, dus ik durf te garanderen dat er niets mis is met de kabel zelf.

Kan dus beperkt getest worden op locatie. Lees voordat je een bericht stuurt eerst goed de HD Retrovision 240p Test pagina door.

Foto's zijn van een webwinkel. Op verzoek kan ik deze vervangen met foto's van mijn eigen kabel. Echter wijkt deze niet af van wat er in de advertentie is getoond.

Vraagprijs is €65 excl. eventuele verzendkosten. Reacties en eventuele biedingen mogen via een PM. Ik reageer altijd vrij snel.

Zie voor meer informatie deze link.
Seroczynski