RGBTILBURG @ NOORDWIJKERHOUT op 4-2-2018

De agenda met de belangrijkste verzamelbeurzen, events en toernooien.

Re: RGBTILBURG @ NOORDWIJKERHOUT op 4-2-2018

Berichtdoor Dennis! » 07 feb 2018, 20:01

Heel veel systemen die je nu niet of nauwelijks nog ziet helaas. Zag ook een hele rits Msx games, ah man :wub2:

----------------------------------------------------------
LEUK MEISJE MET ZEER GROTE FRIKANDEL IN HAAR HANDEN ------ RIP
Dennis!

Berichtdoor Carl2 » 07 feb 2018, 20:18

Dat waren zeker gouden tijden. Deze locatie was ook erg sfeervol. Ik ben twee keer naar een beurs geweest in dit pand, voordat ze naar de sporthal verhuisden. Ik weet nog precies wat er z'n beetje gekocht heb destijds, o.a. Zelda: Link to the Past, Pokemon Stadium, de NES Advantage, etc.
Carl2
Koningsdag Koning 2018

Berichtdoor sander_wwp » 07 feb 2018, 21:22

Matsor schreef:

als ik toen wist wat ik nu weet..... :wallbash:

Dit waren nog gouden tijden qua beurzen.

Ahhh...De Stolp vlakbij de Sporthal waar de laatste jaren de beurs wordt gehouden. Zeker mooie tijden...

I will be the first to admit I am not perfect and I make mistakes. - Alberto Gonzales
sander_wwp

Berichtdoor toejam » 07 feb 2018, 21:42

Oh ja dat was die beurs dat ik werd uitgelachen omdat ik op zoek was naar Thomas the Tank Engine voor de SNES...

Wel een leuke locatie

Yo, homeboy gimme five!
toejam

Berichtdoor Ruud » 07 feb 2018, 23:53

Ik kan me nog die oude beurs herinneren in Schiedam in de Blauwe Brug. Volgens mij lag daar toen Bucky O'Hare CIB voor iets van 25 euro en niemand die het kocht. Ik helaas ook niet haha.

Het is wel zo dat Mr en Mrs Atari op veel minder beurzen staan dan voorheen omdat het gewoon niet meer loont.

Ruud
Koningsdag Koning 2017

Berichtdoor DJR » 08 feb 2018, 10:57

Ruud schreef:Ik kan me nog die oude beurs herinneren in Schiedam in de Blauwe Brug. Volgens mij lag daar toen Bucky O'Hare CIB voor iets van 25 euro en niemand die het kocht. Ik helaas ook niet haha.

Het is wel zo dat Mr en Mrs Atari op veel minder beurzen staan dan voorheen omdat het gewoon niet meer loont.

haha goeie oude tijd. Een nes deluxe set werd naast me voor 50 euro gekocht :doh: 100% complete, Megaman 3 compleet 30 euro en 4 voor 40 euro gekocht van Steven toen.

Nog eentje, Snowbrothers CIB 50 euro (vond ik te duur). Ik zal ophouden nu :sick:

Nes , Snes , Pc , GTA Collector

GTA Online with MadSanchezGaming & Langangsters
https://www.youtube.com/channel/UCSYy8k ... e2NpmAuVsA
DJR

Berichtdoor Ruud » 08 feb 2018, 12:25

DJR schreef:
Ruud schreef:Ik kan me nog die oude beurs herinneren in Schiedam in de Blauwe Brug. Volgens mij lag daar toen Bucky O'Hare CIB voor iets van 25 euro en niemand die het kocht. Ik helaas ook niet haha.

haha goeie oude tijd. Een nes deluxe set werd naast me voor 50 euro gekocht :doh: 100% complete, Megaman 3 compleet 30 euro en 4 voor 40 euro gekocht van Steven toen.

Nog eentje, Snowbrothers CIB 50 euro (vond ik te duur). Ik zal ophouden nu :sick:

Je moet gewoon aan de dingen die je wél voor een prikkie hebt gescoord toen :wink:

Ruud
Koningsdag Koning 2017

Berichtdoor zwaardgast » 08 feb 2018, 12:28

Ik denk niet dat ik wil weten hoe goedkoop sega prijzen destijds in 2010 waren van voornamelijk de 16 en 8 bit era.

3,5 - 4 jaar terug had ik van een echte verzamelaar een hoop games overgenomen voor vele consoles waaronder 40 cib sega games allemaal compleet in doos in mooie staat voor 5 euro per stuk ook voor andere consoles waren de prijzen vrij laag.

En dan hebben we het niet over een set van 40 games met wat goede titels maar uitkiezen uit de collectie die erg groot was, mijn mond viel open van verbazing dat hij mijn start bod accepteerde gezien dit obsecure leuke titels waren als arrow flash mystic defender second samurai phelios etc die zelfs destijds een best hoge waarde hadden.

Er was echter 1 titel waarbij hij 5 euro te laag vond truxton daar moest de beste man echt 10 euro voor hebben :lol:
zwaardgast

Berichtdoor DJR » 08 feb 2018, 13:57

Ruud schreef:
DJR schreef:

Je moet gewoon aan de dingen die je wél voor een prikkie hebt gescoord toen :wink:

Doe ik zeker ook, wat dat betreft mag ik niet klagen. Maar van de snowbrothers schrik ik nog wel eens wakker ;)

Nes , Snes , Pc , GTA Collector

GTA Online with MadSanchezGaming & Langangsters
https://www.youtube.com/channel/UCSYy8k ... e2NpmAuVsA
DJR

Berichtdoor joebatters » 08 feb 2018, 14:17

mooie tijden iid. lag toch nog best flink wat mooi spul vroeger .

Afbeelding
joebatters

Berichtdoor peter81 » 08 feb 2018, 17:06

Matsor schreef:

als ik toen wist wat ik nu weet..... :wallbash:

Dit waren nog gouden tijden qua beurzen.

dat was voor mij de eerste keer dat ik naar de beurs in Apeldoorn ben geweest
erg gezellig toen en nette Prijzen :laugh:

Nintendo Nes CIB Verzamelaar

Nintendo Now You,re Playing With Power.
peter81

Berichtdoor Sigma » 08 feb 2018, 18:00

Tja.. prijzen veranderen nu eenmaal en gaan (meestal) omhoog. Ik weet nog wel dat ik in 1994 met een kaartspelletje begon genaamd "Magic the Gathering". Op slot had ik zelfs sets compleet (Arabian Nights e.d.).. en iets van 40+ dual lands. Wist ik toen wat het spul uiteindelijk nu zou opleveren had ik het niet weg gedaan.. maar ja.. het is zoals het is. Dit geldt natuurlijk net zo hard voor retro games :)
Sigma

Berichtdoor toejam » 08 feb 2018, 21:58

Sigma schreef:Tja.. prijzen veranderen nu eenmaal en gaan (meestal) omhoog. Ik weet nog wel dat ik in 1994 met een kaartspelletje begon genaamd "Magic the Gathering". Op slot had ik zelfs sets compleet (Arabian Nights e.d.).. en iets van 40+ dual lands. Wist ik toen wat het spul uiteindelijk nu zou opleveren had ik het niet weg gedaan.. maar ja.. het is zoals het is. Dit geldt natuurlijk net zo hard voor retro games :)

Ik weet nog dat iedereen in 1996 Rob Latten voor gek verklaarde dat die Beta dual lands opkocht voor 40 gulden. Wie betaalde er nou zoveel geld voor die kaarten hahaha

Waar gaan ze nu voor? 1500 euro?

Yo, homeboy gimme five!
toejam

Berichtdoor Sigma » 09 feb 2018, 19:59

toejam schreef:
Sigma schreef:Tja.. prijzen veranderen nu eenmaal en gaan (meestal) omhoog. Ik weet nog wel dat ik in 1994 met een kaartspelletje begon genaamd "Magic the Gathering". Op slot had ik zelfs sets compleet (Arabian Nights e.d.).. en iets van 40+ dual lands. Wist ik toen wat het spul uiteindelijk nu zou opleveren had ik het niet weg gedaan.. maar ja.. het is zoals het is. Dit geldt natuurlijk net zo hard voor retro games :)

Ik weet nog dat iedereen in 1996 Rob Latten voor gek verklaarde dat die Beta dual lands opkocht voor 40 gulden. Wie betaalde er nou zoveel geld voor die kaarten hahaha

Waar gaan ze nu voor? 1500 euro?

Mwah.. in Nederland geloof ik meer rond de 500,- per stuk. Maar dan nog ... :confused2:
Sigma

Vorige