Club Button Bashers 009 - Path of Exile

Alles over onze uitzendingen en komende afleveringen.

Club Button Bashers 009 - Path of Exile

Berichtdoor Dynamike » 08 okt 2019, 10:31

Afbeelding
Oeh! Dit is me er eentje. Gears (of war) 5 ligt op de edittafel, aanstaande zaterdag de 12de van oktober nemen we Link's Awakening op en dus kijken we al vooruit naar de volgende aflevering. En dat pad is inmiddels gelegd. We gaan ons onderdompelen in Path of Exile!

Het mooie is, iedereen kan gratis meedoen. Want Path of Exile is gratis. Maar is dat direct een valkuil voor de game? Om eerlijk te zijn: wij hebben nog geen idee. Maar het is een game die veel spelers heeft of heeft gehad en voor de makkelijkheid zich laat omschrijven als een Diablo 3-clone. Maar ook dat zullen we ondervinden als we de game gaan spelen.

Speel het met ons, speel het solo, speel het met vreemden, speel het gratis, speel het zoals jij het wil. Dat is het mooie, denk wij, van deze game. Een Action RPG met loot. Wie kan dat nou weerstaan? Een opname datum is we voorlopig nog niet, maar we mikken zoals dat ooit bedacht was, op een maand om te spelen. Loot met ons mee.

Afbeelding
Dynamike
Beheerder

Re: Club Button Bashers 009 - Path of Exile

Berichtdoor Fing3r » 08 okt 2019, 16:37

Als er iemand is die dit samen met mij wil spelen dan wil ik het nog wel eens proberen, heb de game wel eens solo gespeeld maar ik kon er destijds niet inkomen. Voeg me maar toe op Steam en dan spreken we een keer af op het Button Bashers Discord kanaal, wordt die ook eens gebruikt :biggrin:

Afbeelding
Fing3r

Re: Club Button Bashers 009 - Path of Exile

Berichtdoor Dynamike » 08 nov 2019, 12:53

Hoi! Deze komt te vervallen, want we gaan voor de aankomende weken iets anders doen. Wat? Dat komt straks op het forum.

Afbeelding
Dynamike
Beheerder