Podcast 45: Gaming Accesoires

Alles over onze uitzendingen en komende afleveringen.

Re: Podcast 45: Gaming Accesoires

Berichtdoor Dynamike » 15 apr 2015, 10:42

Die Steel controller was inderdaad een verschrikkelijk ding.

Afbeelding
Dynamike
Beheerder

Berichtdoor Jake Armitage » 15 dec 2016, 22:34

Afbeelding

Ideaal voor rpg's. Begrijp niet dat er voor de huidige consoles (de laatste was op de PS2) geen 1-hand controllers gemaakt worden.

Afbeelding
----------------- Verkoop ----------------- Verzameling ------------------ Top 100 VGM -------------------
Jake Armitage

Berichtdoor Galious » 15 dec 2016, 22:39

nmkl pjkl ftmch
Galious

Berichtdoor Jake Armitage » 15 dec 2016, 22:45

Galious schreef:Oeh! Niet alleen handig voor rpg's! :laugh:

Die topic kende ik nog niet :blushing: .

Afbeelding
----------------- Verkoop ----------------- Verzameling ------------------ Top 100 VGM -------------------
Jake Armitage

Berichtdoor Shantomio » 10 okt 2017, 00:17

Wat was dit een leuke aflevering om terug te luisteren. Vooral in het licht van deze tijd.
Misschien is het zelfs nog leuker om deze aflevering over 2 jaar nog eens te luisteren. Dan weten we nog beter hoe jullie voorspellingen waren wat betreft VR en AR.
TOPPERS!

****Vooral veel (PS)VR maar een platte game gaat er ook prima in.****
Shantomio

Berichtdoor Apenheul » 10 okt 2017, 14:19

Ik weet al niet meer wat ik gezegd heb, maar ik neem aan dat ik een stuk optimistischer was over VR en AR dan Michael en Steef :)
Apenheul
Beheerder

Berichtdoor Shantomio » 10 okt 2017, 14:41

Apenheul schreef:Ik weet al niet meer wat ik gezegd heb, maar ik neem aan dat ik een stuk optimistischer was over VR en AR dan Michael en Steef :)

Hahah, jij bent overal optimistischer over Niels.
PS VR vond je tof. Je zal over het algemeen nog je gaan laten verleiden tot nieuwe accesoires. Je noemt de meeste gelukte accesoires. Maar dat neemt niet weg dat ik het hardst gelachen heb om Mike met zijn felheid tegen overbodig plastic (wat al die wii-mote voorbindmiddelen natuurlijk ook zijn.)

Maar Steef en Mike waren best geïnteresseerd in VR, Steef stond wat meer open voor VR dan mike.

Maar nogmaals, heerlijk luistermateriaal.

****Vooral veel (PS)VR maar een platte game gaat er ook prima in.****
Shantomio

Berichtdoor Dynamike » 10 okt 2017, 19:15

Shantomio schreef:
Apenheul schreef:Ik weet al niet meer wat ik gezegd heb, maar ik neem aan dat ik een stuk optimistischer was over VR en AR dan Michael en Steef :)

Hahah, jij bent overal optimistischer over Niels.
PS VR vond je tof. Je zal over het algemeen nog je gaan laten verleiden tot nieuwe accesoires. Je noemt de meeste gelukte accesoires. Maar dat neemt niet weg dat ik het hardst gelachen heb om Mike met zijn felheid tegen overbodig plastic (wat al die wii-mote voorbindmiddelen natuurlijk ook zijn.)

Maar Steef en Mike waren best geïnteresseerd in VR, Steef stond wat meer open voor VR dan mike.

Maar nogmaals, heerlijk luistermateriaal.

En over een jaar zul je zien dat ik gelijk heb. Het slaat zo dood als <ietsmetbier>

Afbeelding
Dynamike
Beheerder

Berichtdoor Henky-VII » 12 okt 2017, 12:27

Ik ga deze nog wel luisteren denk ik. Ik sta een beetje in het midden wat betreft VR, potentie is er wel, maar het concept beperkt zich nogal tot een aantal genre's. On-rail shooters, simulaties waar je niet 'wandelt', misschien een escape room concept, dat soort dingen lijken me vet en mijn impressies waren erg positief binnen die genres. Maar ik zie het echt niet doorslaan als vervanger van de console of PC. Moet wel zeggen dat ik enkel de Vive heb gespeeld voor 30-45 minuten, met de vier 'sensors' die mijn locatie konden bepalen in een lege kamer van 4 bij 5 meter, een ideale opzet voor VR natuurlijk.

Of het doodslaat, ik heb geen idee, ik denk dat het een niche zal blijven.

Afbeelding
"Just because you support something, don't be afraid to point out when they're wrong, because at the end of the day, the truth is all that matters."
Henky-VII

Vorige