Button Bashersdag 2019 - Za 31-08 - Info en aanmelden

De agenda met de belangrijkste verzamelbeurzen, events en toernooien.

Re: Button Bashersdag 2019 - Za 31-08 - Info en aanmelden

Berichtdoor Apenheul » 01 sep 2019, 17:44

Gozert schreef:Dat ziet er gezellig uit! Ik baal nog steeds dat ik niet kon. :(

Gelukkig gaat het weer al iets beter en is er altijd volgend jaar nog. :)

Zo is het ^_^

Fijn dat het alweer wat beter gaat!
Apenheul
Beheerder

Berichtdoor Pius » 01 sep 2019, 21:47

Was een erg geslaagde dag! Veel gelachen en lekker veel gekletst (en wat minder gegamed, haha) Ik was zo blij met de eerste prijs dat ik hem bij Awesome Space heb laten staan.... Niet erg slim. Nog erger is dat daar ook de handtekening van Sven en Johan inzat :(.

Nou ja, er zal in ieder geval iemand bij Awesome Space heel blij (en heel rijk) gaan worden op korte termijn.

"Come back when you can put up a fight."
Pius

Berichtdoor Ok Impala! » 02 sep 2019, 11:51

Pius schreef:Was een erg geslaagde dag! Veel gelachen en lekker veel gekletst (en wat minder gegamed, haha) Ik was zo blij met de eerste prijs dat ik hem bij Awesome Space heb laten staan.... Niet erg slim. Nog erger is dat daar ook de handtekening van Sven en Johan inzat :(.

Nou ja, er zal in ieder geval iemand bij Awesome Space heel blij (en heel rijk) gaan worden op korte termijn.

En ze hebben een prachtige Tales of... handdoek voor als het weer zo warm wordt daar! :thumbup:
Ok Impala!

Berichtdoor arjen1981 » 02 sep 2019, 12:14

De organisatie, Awesome Space en natuurlijk iedereen die er ook bij was bedankt voor de gezellige dag.

Ik heb op de terugweg de gehele Grim Fandango aflevering van Club Button Bashers nog afgeluisterd. Die was ook top. Zat daardoor nog net even iets langer in de goede sfeer!

En beterschap iedereen die vanwege ziekte en lichamelijke klachten niet kon komen. Hoop dat jullie er volgend jaar wel weer bij zijn.
arjen1981

Berichtdoor gekkehenkie » 02 sep 2019, 14:49

Organisatie bedankt! Ik vond het een erg leuke dag en hoop er volgend jaar weer bij te kunnen zijn. Felicitaties aan de winnaars van de Monkey Ballcompetitie, vooral Oldschool die er met de mooiste prijs vandoor ging. Helaas was ik bijna als laatste geëindigd maar dat probeer ik wel te compenseren met de komende challenge :evil2: .

Fijn ook om nieuwe Button Bashers te ontmoeten en eindelijk de gezichten achter de namen te zien.

Mr.Sirius nog bedankt voor de bordspelen. Was een goede gelegenheid om iedereen beter te leren kennen.

Consider yourself a hero.
gekkehenkie

Vorige