trepn schreef:Hi, ik zie net dat de strike tag niet werkt. Is dat een bewuste keuze of moet die nog aangezet worden?
<span style="text-decoration: line-through;"> ~~ Tekst ~~ </span>
aapje schreef:Klopt het dat de site op mobiele apparaten breedbeeld maakt? De lijst met fora kan ik prima zien, maar een topic past niet op hhet schermpje.
wowgek7 schreef:mischien een idee om ergens een knop ofzo voor pms te maken ik meot n elke keer naar een post van me zoeken en op mijn naam klikken etc om er bij te kunnen komen.
dan is er iets neit goed want dat dacht ik eerst ook maar als ik er op klik krijg ik alle niet bekeken onderwerpen van het forum te zien en neit mijn pmsJokerJur schreef:wowgek7 schreef:mischien een idee om ergens een knop ofzo voor pms te maken ik meot n elke keer naar een post van me zoeken en op mijn naam klikken etc om er bij te kunnen komen.
PM\s vind je ook onder de knop rechtsboven, waar je ingelogd bent. Dat willen we nog anders doen, toegankelijker maken.
@ Niels, dat kan helaas nog niet, staat op de lijst van verbeteringen!
Dennis! schreef:Wat betreft avatars, ik vind het erg onprettig als die er niet is, kost me tijd en moeite enzoIs het niet mogelijk een random avatar toe te voegen bij inschrijving? Dat stimuleert het zoeken naar een leuke eigen en zo niet dan is het alsnog na verloop van tijd iemands gezicht.
?
JokerJur schreef:Dat vind ik op zich wel een leuk idee, misschien op het lijstje voor 2014?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast