Button Bashers Dag 2017 - 12 augustus

De agenda met de belangrijkste verzamelbeurzen, events en toernooien.

Button Bashers Dag 2017 - 12 augustus

Berichtdoor MrSirius » 07 jun 2017, 21:14

Net als de voorgaande twee jaar willen we weer onze inmiddels traditionele Button Bashers dag organiseren. We zijn uitgekomen op hetzelfde weekend als vorig jaar: zaterdag 12 augustus.

De mensen die hier vorig jaar bij waren zal het waarschijnlijk geen verrassing zijn dat we daarbij ervoor gaan om dat mogelijk te maken bij Awesome Space in Utrecht. We waren enorm te spreken over de BB dag van vorig jaar en volgens mij gold dat voor iedereen. Daarnaast kunnen we zo LtGreenBean het meest gelukkig maken.

Was je er helaas niet bij of weet je niet meer hoe mooi het was? Zie dan ons verslag in beeld en mooie verhalen

Ter inspiratie: vorige editie in foto's en woord

Qua opzet (tijden en toernooi) zal de dag redelijk hetzelfde zijn als vorig jaar, al hebben de mensen van Awesome Space de kans gehad om de Space nog toffer te maken.

Afbeelding

Wat kun je verwachten van en bij Awesome Space?

- Een sfeervolle, compacte ruimte
- 75 consoles aangesloten
- 10 tot 15 arcade kasten
- Een bar en catering met ruime opties
- Ruimte tot 50 mensen, met voldoende bewegingsruimte en plekken om te chillen
- EUR 20 entree
- Geen kosten vooraf, cash of contactloos aan de deur betalen
- Plus een aantal verrassingen en meer...

Nieuw ten opzichte van vorig jaar

- Er komt een nieuw toernooi, daarover later meer
- Je kunt nu ook contactloos betalen via PIN
- Er is veel content bij gekomen o.a. Dance Dance Revolution, een Pinball kast, PS2 demo unit en arcade units van Space Invaders en MK3! En nog veel meer.

Meer info over Awesome Space vind je op https://awesomespace.nl/ en https://www.facebook.com/AwesomeSpaceNL/

Afbeelding

Adres & Bereikbaarheid

Marco Pololaan 8-10,
Utrecht

Met het OV heb je zat mogelijkheden
Met de auto: zie Bereikbaarheid en parkeren met de auto
Bij aankomst, druk op de deurbel rechts van de deur (hij is niet altijd goed hoorbaar binnen, dus als er niet open gedaan wordt, gewoon nog een keer -langer- bellen)

Introducees zijn welkom

Wil je introducees meenemen? Dat kan, geen probleem. Je kan zowel één tot meerdere vrienden inschrijven totdat de inschrijvingslijst vol is, anders komen ze net als andere leden op de reservelijst. Wellicht dat we qua administratie en overzicht wel vragen om de betaling van kosten van introducees via leden te laten lopen omdat we makkelijker met leden kunnen schakelen dan mensen die we zelf niet kennen. Daarop komen we later terug.

Ander entertainment naast games: bord- & kaartspellen

Zeer waarschijnlijk neem ik een aantal korte, laagdrempelige bord- en kaartspellen mee voor de mensen die eens iets anders willen proberen. Bij genoeg animo kan ik ook wat uitgebreidere spellen meenemen.

Afbeelding

Begin & eindtijd: 11:00 tot 22:00u

De Button Bashers dag zal net als eerdere dagen starten om 11:00u en doorgaan tot tenminste 22:00u, afhankelijk van wie er op dat moment nog is. Bij Awesome Space is de boel best wel vrij en is er van alles mogelijk. De jongens daar willen graag hun best doen de dag zoveel mogelijk op onze wensen af te stemmen. Als er heel veel animo is om het langer te maken kunnen we daarom vragen en dat afstemmen. 22:00u lijkt mij echter een prima tijd als we om 11:00u beginnen. Als er genoeg animo is voor de bios zouden we met dat groepje iets eerder weg gaan.

Eten: pizza's bij Awesome Space + alternatieven

We gaan eten bij Awesome Space zelf. Er is daar een steenoven beschikbaar en je kunt er pizza's krijgen tegen nette prijzen. In combinatie met de bar lijkt ons dat top en willen we daar gebruik van maken: lekker, praktisch en niet duur. Wanneer mensen speciale dieetwensen hebben kunnen ze daar het beste zelf dingen voor regelen, daarvoor is er alle optie.

Daarnaast zit er in de buurt van Awesome Space een winkelcentrum en kun je eventueel daar iets te eten scoren bij een supermarkt of eetgelegenheid. Zodra je binnen bent geweest en hebt betaald kun je vrij in en uit lopen.

Kosten en betalen - EUR 20 - Cash of Contactloos

De kosten liggen per persoon op EUR 20 en pakken zo wat hoger uit dan vorig jaar. We hebben geprobeerd de kosten te drukken en zijn daar gedeeltelijk in geslaagd. Awesome Space break-even draaiend houden is niet goedkoop, de mensen die daar vorig jaar waren snappen wel waarom. Eerlijkheidshalve denk ik dat de EUR 10 van vorig jaar ook wel echt te goedkoop was. We kunnen wel nog een discount van 10% krijgen wanneer we op 50 mensen of meer uit komen. Daar gaan we pas over praten wanneer we ruim boven de 50 inschrijvingen zitten, er zijn immers altijd nog afvallers.

Daarnaast is er nog een ding anders: je kan nu ook met PIN betalen. In ieder geval met contactloos betalen of je ook op de ouderwetsche manier kunt betalen moeten we nog checken. Cash kan daarnaast ook nog steeds.

Afbeelding

Niet alleen videogames, maar ook Bordspellen

Vorig jaar wilden we ook wat bordspellen spelen, maar is dit er niet van gekomen. Awesome Space heeft een ruimte die hier zeer geschikt voor is en dit jaar maken we daar graag gebruik van. We hebben daarom twee een bordspellen uurtjes, een om 15:00u voor Camel Up en Codenames en 19:00u voor Cards Against Humanity en 1 Nacht Weerwolven. Uitleg is geen probleem, dit zijn spellen die zich vlot laten uitleggen en je zo snapt.

Liever geen spullen meenemen

Jullie hoeven geen spullen mee te nemen: geen consoles, controllers of games. Er is daar zat voor handen. Als we zelf spullen meenemen moeten we duidelijk markeren wat van 'ons' is en van Awesome Space. Dat in onnodig lastig als daar gewoon meer dan genoeg is. Ik begreep dat sommige mensen zeer specifieke dingen meenemen waar vooraf dingen met Awesome Space voor zijn afgestemd. Dat is natuurlijk prima.

Wil je dingen meenemen om te ruilen of mee te geven aan anderen? Dat kan natuurlijk wel maar hou dat dan goed apart van de spullen van Awesome Space

Bioscoop

Voor de mensen die dat leuk vinden gaan we soms naar de bios. Vorig jaar is dat er niet van gekomen. Ik zag weinig grote blockbusters eind juli/ begin augustus in de bioscoopagenda en Spider-Man: Homecoming komt al begin juli. Even kijken waar mensen mee komen en wat de opties zijn.

Aanwezig:

Op dit moment staan we al bijna op 37 inschrijvingen en dat zal weer even hard gaan nu we actiever gaan communiceren.

7threst
Bamilolly
Blaasvis + Kelly
Blasterhjal
C4ke
Dynamike
Galious
Gozert + Shady
Han
Henky-VII + Rocco
Joey
Jokerjur
Jotyjo
LtGreenbean
Mark
Miekjah
MotherBrain
MrSirius
NESrunner
Nooblowstar + Rik
Nutsy-Gutsy + Mario
Pius
Ratchet
Redah + Suus
Rikske
Rookworst88 + Jord
Ruud
Shantomio
Toejam
Tom

Misschien:

Haka77

Afbeelding
Kain is deified. The Clans tell tales of Him. Few know the truth. He was mortal once, as were we all.
MrSirius
Beheerder

Re: Save the date - Button Bashers Dag 2017 - 12 augustus

Berichtdoor Apenheul » 07 jun 2017, 21:18

Date is saved!
Apenheul
Beheerder

Berichtdoor Gozert » 07 jun 2017, 21:20

De datum is opgeslagen!
Gozert

Berichtdoor Pius » 07 jun 2017, 21:29

Annemieke en ik kunnen er dit jaar gelukkig weer wel bij zijn. Datum wordt in de agenda gebrand zodat we het zeker niet missen. Heel veel zin in!

"Come back when you can put up a fight."
Pius

Berichtdoor c4ke » 07 jun 2017, 22:06

Super! Zet me maar weer op de lijst. ;-)

I USE CAPS LOCK BECAUSE I WILL BECOME NOTICED, POPULAR, AND GOOD IN BED (。◕‿‿◕。)

~ NTSC/J Verzamelaar ~
c4ke

Berichtdoor Dennis! » 07 jun 2017, 22:16

Cool. Maar ik ben wederom op vakantie. Ik weet niet of het voor meer mensen geldt maar is het een idee om het volgende jaar het buiten het vakantie seizoen te organiseren? Voor alle mensen die gaan; heel veel plezier!!

----------------------------------------------------------
LEUK MEISJE MET ZEER GROTE FRIKANDEL IN HAAR HANDEN ------ RIP
Dennis!

Berichtdoor Galious » 07 jun 2017, 22:29

Afbeelding

nmkl pjkl ftmch
Galious

Berichtdoor LTGreenBean » 07 jun 2017, 22:33

I Will be present!! :)

En dit keer de hele dag want ik hoef eens een keer niet te werken.

Mortal kombat. Check

Soul calibur. Check

Shits going down :thumbup1:

Ik ga eens kijken of we iets groots neer kunnen zetten.
Had marinus laatst al kennis laten nemen dat er een 10 player bomberman is. Ik hoop dat hij al wat voor elkaar gebokst heeft. Maar ik moet mijzelf er ook wat meer laten zien want ik kan maar weinig avondjes gamen lijkt het.

Ze hebben nu in ieder geval een mooie PS2 kabinet met dus Tekken tag en 5! En outrun coast to coast. En eigenlijk alles wat je zelf dan nog mee wil nemen

Er is een mortal kombat arcade kast dus ik ga vast mijn polsen opwarmen om Mike een lesje te leren.

Yay een hoop te plannen maar hoop dat het net zo tof word als vorig jaar.
Ik ga vragen wat we zelf allemaal neer kunnen/mogen zetten want dan zet ik desnoods ook wat eigen consoles neer met toffe 4 player games.

NB: laten we de wasbakken heel dit keer ;)

GreenBean used to do Dreamcast reviews https://www.button-bashers.nl/viewtopic.php?f=11&t=3611
LTGreenBean

Berichtdoor LTGreenBean » 07 jun 2017, 22:36

Dennis! schreef:Cool. Maar ik ben wederom op vakantie. Ik weet niet of het voor meer mensen geldt maar is het een idee om het volgende jaar het buiten het vakantie seizoen te organiseren? Voor alle mensen die gaan; heel veel plezier!!

Ik snap je punt en misschien een keer een oktober of november plannen kan ook leuk zijn. BB winter edition
Erg jammer dat je niet kan :(

GreenBean used to do Dreamcast reviews https://www.button-bashers.nl/viewtopic.php?f=11&t=3611
LTGreenBean

Berichtdoor toejam » 07 jun 2017, 22:38

Tot voor 3 minuten geleden was de agenda nog leeg op die dag, dus ik ben er bij! Heb er enorm veel zin in kan ik vast zeggen :)

Yo, homeboy gimme five!
toejam

Berichtdoor Pius » 07 jun 2017, 22:46

Als de datum iets verder van tevoren bekend zou worden is het misschien ook minder een probleem. Maar sowieso kudos voor de organisatie van deze geweldige dag(en)!

@MrSirius: De datum op het kaartje klopt trouwens niet :P

Pius

Berichtdoor haka77 » 07 jun 2017, 23:37

Onder voorbehoud van werk (wellicht heb ik het dan weer......) ben ik erbij

Afbeelding
haka77

Berichtdoor MrSirius » 07 jun 2017, 23:44

Pius schreef:Als de datum iets verder van tevoren bekend zou worden is het misschien ook minder een probleem. Maar sowieso kudos voor de organisatie van deze geweldige dag(en)!

@MrSirius: De datum op het kaartje klopt trouwens niet :P

Dat klopt. En waarschijnlijk gaat er ook niemand die dag trouwen.Maar ik sluit niets uit. Ruim twee maanden van te voren zou denk ik wel OK moeten zijn, veel eerder dan dat is ook lastig plannen vaak.

Afbeelding
Kain is deified. The Clans tell tales of Him. Few know the truth. He was mortal once, as were we all.
MrSirius
Beheerder

Berichtdoor Bamilolly » 07 jun 2017, 23:50

Onder een klein voorbehoud ben ik er ook bij die dag! Ik zal het nog een keer definitief laten weten.

--Its over NINE THOUSAND!!!!--

http://youtu.be/SiMHTK15Pik
Bamilolly

Berichtdoor seffen99 » 08 jun 2017, 06:09

Het is de vraag of ik erbij kan zijn ivm geboorte van ons tweede kind. Ik laat het nog weten.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
seffen99

Berichtdoor SeaRanger » 08 jun 2017, 06:18

Count me in!

I'm the man with the plan, 'cause the power is in my hand, and the power is in my head...
SeaRanger

Berichtdoor Joey » 08 jun 2017, 08:04

Gaat weer een leuke dag worden!
Joey
Moderator

Berichtdoor Shmupz » 08 jun 2017, 08:09

Ruben en ik willen graag komen! :-) Mits Ruben zijn verjaardag dan niet viert. Dus nog even onder voorbehoud!

Edit: Wij zijn erbij! :-)

Laatst bijgewerkt door Shmupz op 08 jun 2017, 22:02, in totaal 1 keer bewerkt.
Shmupz

Berichtdoor Dynamike » 08 jun 2017, 11:01

Ik ben er zeker!
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Dynamike
Beheerder

Berichtdoor Pius » 08 jun 2017, 11:58

@Dynamike Allemaal onvoldoende!

Pius

Berichtdoor Rikske » 08 jun 2017, 15:54

Ik ben er waarschijnlijk ook bij, moet wel even vrij regelen van werk dus hoor het graag als de datum definitief is! :)
Rikske

Berichtdoor JokerJur » 08 jun 2017, 16:47

Ik ben er sowieso bij! Unreal!
JokerJur
Moderator

Berichtdoor Pius » 08 jun 2017, 16:49

Omg Unreal!!!!

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

Pius

Berichtdoor Pius » 08 jun 2017, 19:12

Ik besef ook net dat ik forum-legende @Galious ook voor het eerst ga ontmoeten! Ik hoop dat hetzelfde geldt voor @Gurtus :)

Pius

Berichtdoor nesrunner » 08 jun 2017, 19:34

Zet me maar op de lijst. Ik ben er zeker weer bij. Was erg tof vorig jaar!

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
nesrunner

Volgende