De Retro Challenge - Oktober 2017 - Win €12,50 en meer!

Daag jezelf uit in onze competities of zet juist zelf een uitdaging op.

Re: De Retro Challenge - Oktober 2017 - Win €12,50 en meer!

Berichtdoor Galious » 20 jan 2018, 23:00

Maak jullie borst maar nat voor de Dark Souls speedrun challenge :tongue1:

nmkl pjkl ftmch
Galious
Moderator

Berichtdoor Pius » 21 jan 2018, 21:42

Zolang het te die-hard retro is kan (en wil) ik er waarschijnlijk wel aan meedoen als het er weer van komt :)

"Come back when you can put up a fight."
Pius

Berichtdoor Galious » 21 jan 2018, 22:49

*schrapt Pong console challenge*

Nee, ik wil een lekker breed scala aan platforms voorbij laten komen, dus hopelijk zit er dan voor iedereen wel eens wat leuks tussen om mee te kunnen doen. Maar suggesties zijn natuurlijk welkom, als je een leuke challenge weet op je favo systeem :smile:

nmkl pjkl ftmch
Galious
Moderator

Berichtdoor Pius » 21 jan 2018, 22:51

Galious schreef:*schrapt Pong console challenge*

Nee, ik wil een lekker breed scala aan platforms voorbij laten komen, dus hopelijk zit er dan voor iedereen wel eens wat leuks tussen om mee te kunnen doen. Maar suggesties zijn natuurlijk welkom, als je een leuke challenge weet op je favo systeem :smile:

Volgens mij moet er met mijn favo console zeker iets te regelen zijn. Ik ga er eens over nadenken :).

"Come back when you can put up a fight."
Pius

Berichtdoor LTGreenBean » 22 jan 2018, 17:13

Ohja, ik ging Burnout paradise testen dat was het :wallbash:

GreenBean used to do Dreamcast reviews https://www.button-bashers.nl/viewtopic.php?f=11&t=3611
LTGreenBean

Berichtdoor LTGreenBean » 25 jan 2018, 15:48

Please let it be Burnout paradise!

Start de game op. We gebruiken de Hunter Cavalry, dat is de eerste auto die je krijgt zodat iedereen dezelfde auto heeft

Op de eerste kruising waar je begint zie je meteen Road Rage staan. Dit is hands down de beste modus in een game .... ooit
Afbeelding

Ram nu zoveel mogelijk auto’s kort !!
Je krijgt meer tijd er bij als je goed en snel ramt.

De teller zegt minimaal 3 kills maar dat is voor noobs natuurlijk. Gewoon door rammen tot de tijd op is of je auto kort(als je onderweg een repair shop tegenkomt word je auto gefixed naar 100% zodat je nog meer kan rammen!). Daarna zie je een scherm met al je behaalde kills. Dit scherm gaat na 15 seconden ofzo alweer weg dus als je telaat bent of je adrenaline te hoog was om even snel een snapshot te maken kan je ook Start drukken: dan Records: en zie je rechts bovenin Best Road Rage staan. Dat is je max score tot nu toe

Heb je een event gedaan kan je hem nog een keer doen of een andere Road rage doen die je tegenkomt onderweg. Wat jij wil het gaat uiteindelijk om de totaal score
Afbeelding
Dit

Nu hoef je alleen nog je favoriete soundtrack te zoeken voor al deze mayhem
Word het de opening van Guns And Roses of ga je helemaal los op Adam And the Ants? Ik weet waar ik voor ga :)

Te spelen op xbox 360, ps3, en pc
Op psn werd hij zelfs gratis aangeboden een keer , misschien staat hij nog wel in je download lijst ;)

GreenBean used to do Dreamcast reviews https://www.button-bashers.nl/viewtopic.php?f=11&t=3611
LTGreenBean

Berichtdoor Galious » 25 jan 2018, 18:37

Sounds like fun! Verwacht 'm nog niet komende maand, maar ik ga deze zeker screenen voor een volgende challenge, dus wordt vervolgd :)

nmkl pjkl ftmch
Galious
Moderator

Vorige