Ooit game-kampioen geworden?

Daag jezelf uit in onze competities of zet juist zelf een uitdaging op.

Re: Ooit game-kampioen geworden?

Berichtdoor Jeroen » 03 jun 2018, 00:30

Begin jaren 90 waren er de Telekids roadshows en daar werden ook Nintendo gamestands neergezet en wedstrijden gehouden.
Laat nou net m'n neef vrachtwagenchauffeur zijn van die Nintendo truck.

Dus via hem kwam ik als kandidaat naar voren en moest het opnemen tegen een oudere meid.
Ik denk dat ik 12 was ofzo en zij 14 of 15.

In een zeer korte tijd leerde men mij Dr. Mario en toen moest ik het podium op...waar ik glansrijk won :wink:

Als beloning mocht ik een game naar keuze mee naar huis nemen en kon kiezen uit Robocop 1 en Bayou Billy.
Ik koos voor Robocop, ookal wees de Mario mascotte dat ik voor Bayou Billy moest gaan.
Aniko van Santen zei nog erbij "Mario, laat die jongen nou toch!".

Dus ja, dat was een kruiwagen om ergens aan mee te mogen doen, maar ik won toch echt eerlijk in deze :wink:

Jeroen

Berichtdoor Pius » 03 jun 2018, 17:20

Haha dat is wel een cool verhaal. Ik heb in het N64-tijdperk nog wel eens een lokaal Mario Tennis toernooitje gewonnen. Verder eigenlijk vrij weinig.

"Come back when you can put up a fight."
Pius

Berichtdoor Astrodon » 11 jun 2018, 10:23

Ik speel regelmatig Super Smash Brothers Melee toernooien. Daar wel eens een amateur bracket gewonnen, dat was tof. Dat was overigens een nationaal toernooi, dus in pro bracket ben ik vooralsnog nooit hoger dan 33e geworden.

80's chivalry revival!
Astrodon

Berichtdoor Ruud » 11 jun 2018, 23:05

Ik heb weleens aan lokale voorronde meegedaan. Dat was gewoon voor de speelgoedwinkel uit de kofferbak van een autootje.
Je moest toen een tijd neerzetten in Unirally (track Wario Paint als ik me niet vergis).

Ik liep langs en ze vroegen of ik het wilde proberen. Dat wilde ik wel maar ik had tot dat moment nog nooit op een Super Nintendo gespeeld dus mijn tijd stelde natuurlijk niets voor. Kreeg voor deelname wel een leuke Super Mario World-pin die ik nog steeds in mijn bezit heb.

Ruud
Koningsdag Koning 2017

Vorige