Ooit game-kampioen geworden?

Daag jezelf uit in onze competities of zet juist zelf een uitdaging op.

Ooit game-kampioen geworden?

Berichtdoor SeaRanger » 04 mei 2017, 15:24

Wie is er ooit game-kampioen geworden; op welk niveau en in welke game was dat?
Wat heeft het jou opgeleverd?

I'm the man with the plan, 'cause the power is in my hand, and the power is in my head...
SeaRanger

Re: Ooit game-kampioen geworden?

Berichtdoor Apenheul » 04 mei 2017, 15:44

Button Bashers Bomberman-kampioen op de BB-dag in 2015 :party:

Leverde mij een Button Bashers NES controller op.
Apenheul
Beheerder

Berichtdoor Galious » 04 mei 2017, 16:01

Button Bashers dag 2016 Street Fighter II kampioen :laugh:

Leverde mij een exemplaar van Street Fighter V voor de PS4 op, een shoptegoed van 20 euro van Press Start Games en een vintage SF sticker album! :smile:

nmkl pjkl ftmch
Galious
Moderator

Berichtdoor Matsor » 04 mei 2017, 16:16

Button Bashers Pinball Wizard, op de laatse BB-meeting in het Dutch Pinball Museum. Leverde een mooie beker, Duke Nukem beeld en een icoontje op!
Matsor
Pinball Wizard 2016

Berichtdoor LTGreenBean » 04 mei 2017, 16:25

Ik wilde mee doen met het LEGO rockband optreden bij LEGO world Zwolle paar jaar geleden. Mocht niet meedoen want we waren 'te laat' aka we waren te goed en te oud! Lol

En ooit was er in Scheveningen een tournooi House of the Dead 2.
De jongen liet ons spelen en zag dat dat niet de eerste keer was dus vroeg hoe dat kon gezien het spel nog niet uit was anders dan arcade (dacht hij) toen we vertelde dat we de game al maanden speelden op de dreamcast mochten we ook daar niet aan meedoen want 'ah jammer man net te laat om in te schrijven'

Joh :biggrin:

GreenBean used to do Dreamcast reviews https://www.button-bashers.nl/viewtopic.php?f=11&t=3611
LTGreenBean

Berichtdoor Rookworst88 » 04 mei 2017, 17:37

Guitar Hero toernooi bij ons thuis, en ik won de laatste frikadel!

Ja, dat is alles :( ben totaal niet competitief haha, teveel druk!

Rookworst88

Berichtdoor Pius » 04 mei 2017, 18:34

Ik ben al heel vaak kampioen Mario Party geweest met onze party avonden :)

"Come back when you can put up a fight."
Pius

Berichtdoor Dennis! » 04 mei 2017, 19:13

God wat had ik graag iets gewonnen. Helaas nooit werkelijkheid geworden. Ik sta in de schaduw van alle voorgaande posters.

----------------------------------------------------------
LEUK MEISJE MET ZEER GROTE FRIKANDEL IN HAAR HANDEN ------ RIP
Dennis!

Berichtdoor Kjeld » 04 mei 2017, 21:48

Ik speelde van 2008 tot 2011 op erg hoog niveau Mario Kart Wii en heb een aantal competities gewonnen. Ik speelde ook veel in clans en heb er een paar hele goede en lange vriendschappen aan overgehouden. Mooie tijd :) Het meeste ging natuurlijk online met spelers over de hele wereld maar op dat niveau is het nooit zo goed gegaan als in ons eigen kleine landje.
Als iemand ooit zin heeft om te spelen moet hij/zij maar een gil geven. Met de private servers kan het allemaal weer.

Afbeelding
Kjeld

Berichtdoor toejam » 04 mei 2017, 21:58

Doom-kampioen in het lokale buurthuis van mijn geboortedorp. Ze wouden daar de mensen kennis laten maken met LAN-gaming en ik was de enige deelnemer die ooit eerder Doom had gespeeld, dus was weinig eer te behalen. Kreeg een slagroomtaart van de supermarkt die we daar met z'n allen opgepeuzeld hebben :)

Yo, homeboy gimme five!
toejam

Berichtdoor LTGreenBean » 04 mei 2017, 23:30

Dennis! schreef:God wat had ik graag iets gewonnen. Helaas nooit werkelijkheid geworden. Ik sta in de schaduw van alle voorgaande posters.

als zelfs Rookworst al de frikandellen wint, tja, beter je best doen man :bored:

GreenBean used to do Dreamcast reviews https://www.button-bashers.nl/viewtopic.php?f=11&t=3611
LTGreenBean

Berichtdoor Farokh » 05 mei 2017, 12:21

Op de retro challenges hier op het forum na, heb ik nog nooit mee gedaan aan een game-wedstrijden of kampioenschapen. Bij de retro challenge wel een paar keer als eerste geëindigd, dus eigenlijkook nog eens gewonnen :)

Oh ja, en bij de BB 2016 dag ook even met de Street Fighter competitie meegedaan. In de eerste ronde kansloos ten onder tegen Galious, dus eigenlijk tel ik die al niet meer mee ;)
Farokh

Berichtdoor Mark » 07 mei 2017, 10:21

Jarenlang Nederlands kampioen Mario Kart DS geweest (met time trials), staan nog steeds wat Nederlandse records op mijn naam. Heb gelijk even gekeken, heb er nog 22 van de 64: http://mariokart64.com/mkds/wrn.php?cfilter=Netherlands.

Ooit een x aan een toernooi van MKDS meegedaan waar o.a. de top 5 van NL aanwezig was op een game dag in Utrecht, was erg vet. Mooie prijsuitreiking met mannetje of 200 in de zaal, dat was wel stoer.

Afbeelding
Mark

Berichtdoor Ruud » 07 mei 2017, 18:23

Afbeelding

Laatst bijgewerkt door Ruud op 14 jul 2017, 10:13, in totaal 1 keer bewerkt.

Ruud
Koningsdag Koning 2017

Berichtdoor peter81 » 07 mei 2017, 18:28

mooie Beker Ruud :thumbup:

Nintendo Nes CIB Verzamelaar

Nintendo Now You,re Playing With Power.
peter81

Berichtdoor Apenheul » 07 mei 2017, 20:33

Oh die beker herinner ik me nog wel :)
Apenheul
Beheerder

Berichtdoor Farokh » 07 mei 2017, 21:20

Mooie beker inderdaad.
Hoeveel hamburgers heb je daarvoor weg moeten werken?
Farokh

Berichtdoor Ruud » 08 mei 2017, 10:20

Farokh schreef:Mooie beker inderdaad.
Hoeveel hamburgers heb je daarvoor weg moeten werken?

Geen idee :evil2:

Het was een NES-toernooitje.
Excitebike was de kwalificatieronde om een rangorde te bepalen, daarna werd je aan je tegenstander geloot.
Volgens mij heb ik toen daarna Clu Clu Land, gevolgd door Dynablaster (met zijn drieën) en in de finale was het Wario's Woods.

Ruud
Koningsdag Koning 2017

Berichtdoor Farokh » 08 mei 2017, 13:21

;)

Klinkt als een leuk gevarieerd toernooitje. Dat is ook wel leuk bedacht.
Farokh

Berichtdoor Jalf » 14 jul 2017, 10:03

Ik heb een keer een Street Fighter II toernooi gewonnen, georganiseerd door de plaatselijke Videoland. Moet ergens begin jaren 90 geweest zijn. Hoofdprijs: Een half jaar lang elke week 3 games huren. Gretig gebruik van gemaakt uiteraard.

Ik ben nog steeds redelijk bedreven in SFII trouwens. Heeft iemand die game op de Switch? :innocent:

Ik doe niet aan onderschriften.
Jalf

Berichtdoor SeaRanger » 14 jul 2017, 10:29

Jalf schreef:Ik ben nog steeds redelijk bedreven in SFII trouwens. Heeft iemand die game op de Switch? :innocent:

Leuk! De Power Unlimited van deze maand heeft hem kort gereviewd. Het is de oldskoolvariant met een tekenfilmlaagje er overheen.
Grootste minpunt: de moves zijn door een gebrek aan de vierpuntdruktoets op de Joycon, slecht uit te voeren.
De hadoken van Ryu lukt niet goed, en als je naar achter wilt springen, schijn je omhoog te springen hierdoor...

I'm the man with the plan, 'cause the power is in my hand, and the power is in my head...
SeaRanger

Berichtdoor Ruud » 14 jul 2017, 11:00

Jalf schreef:Ik heb een keer een Street Fighter II toernooi gewonnen, georganiseerd door de plaatselijke Videoland. Moet ergens begin jaren 90 geweest zijn. Hoofdprijs: Een half jaar lang elke week 3 games huren. Gretig gebruik van gemaakt uiteraard.

Ik ben nog steeds redelijk bedreven in SFII trouwens. Heeft iemand die game op de Switch? :innocent:

Ik weet niet of je op de BB-dag komt maar ik zou dan wel een duel tussen jou en Galious willen zien :smile:

Ruud
Koningsdag Koning 2017

Berichtdoor KillingRaptor » 14 jul 2017, 11:46

Jalf schreef:Ik heb een keer een Street Fighter II toernooi gewonnen, georganiseerd door de plaatselijke Videoland. Moet ergens begin jaren 90 geweest zijn. Hoofdprijs: Een half jaar lang elke week 3 games huren. Gretig gebruik van gemaakt uiteraard.

Ik heb hem op Switch ja maar speel hem veel minder dan ik had verwacht eigenlijk.

Zelf heb ik ooit eens een klein toernooi gewonnen van Tekken, ik weet geeneens meer dewelke het was. :laugh:
Deden niet zoveel mensen mee ook, had toen een bedrag van €25 gewonnen om uit te geven in een gameshop. My man Yoshimitsu delivered the goods!

KillingRaptor

Berichtdoor Jalf » 14 jul 2017, 11:51

SeaRanger schreef:
Jalf schreef:Ik ben nog steeds redelijk bedreven in SFII trouwens. Heeft iemand die game op de Switch? :innocent:

Leuk! De Power Unlimited van deze maand heeft hem kort gereviewd. Het is de oldskoolvariant met een tekenfilmlaagje er overheen.
Grootste minpunt: de moves zijn door een gebrek aan de vierpuntdruktoets op de Joycon, slecht uit te voeren.
De hadoken van Ryu lukt niet goed, en als je naar achter wilt springen, schijn je omhoog te springen hierdoor...

Ja ik heb hem zelf op de Switch hoor, was meer een open uitnodiging :).

Ik speel hem ook niet met de joycons, maar met de pro controller. Dat gaat best goed. Dat springen werkt alleen niet altijd even geweldig. En ik ervaar redelijk wat lag. Ik overweeg trouwens om die Hori controller van Pokkén Wii U aan te schaffen. Die kost nu iets van 25 euro en schijnt na de vorige update te werken op de Switch.

Ik doe niet aan onderschriften.
Jalf

Berichtdoor SeaRanger » 14 jul 2017, 13:46

Owww...hahaha :wallbash: :lol:

SeaRanger

Volgende