Net zelf even een poging gewaagd op een Atari Lynx. Deze moet je dan in een verticale positie houden. Gameplay an sich verbeterd hier enorm door, maar het speelt enigszins awkward

toejam schreef:Toejam is druk met andere dingen. Hopelijk van het weekend in elk geval even tijd om een score neer te zetten
Seroczynski schreef:Damn, ik heb nu pas de moeite genomen om dit topic te openen. Vanaf de volgende reset ga ik gewoon lekker meedoen!
Tenminste, als dat mag op Everdrives e.d.?Ik heb alleen voor de GameBoy en GameGear een aardige collectie.
OldSchool schreef:Seroczynski schreef:Damn, ik heb nu pas de moeite genomen om dit topic te openen. Vanaf de volgende reset ga ik gewoon lekker meedoen!
Tenminste, als dat mag op Everdrives e.d.?Ik heb alleen voor de GameBoy en GameGear een aardige collectie.
Van mij hoeft het geen originele hardware te zijn, mits de strijd eerlijk is. Dus geen save state mogelijkheden bijvoorbeeld. We spelen ook wel eens games die meerdere platforms te spelen zijn, voorwaarde is dan ook alleen dat de score telling hetzelfde moet zijn!
Galious schreef:Wel een mooie eerste score!
toejam schreef:
Eindelijk toegekomen aan een potje Klax. Zie alleen dat de concurrentie moordend is, hopelijk kan ik me nog wat verbeteren.
347.550
OldSchool schreef:Leuk dat het je nog gelukt is om deze ronde mee te doen! Ik zal deze mooie score straks even toevoegen!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast