Schiedam zondag 4 november

De agenda met de belangrijkste verzamelbeurzen, events en toernooien.

Re: Schiedam zondag 4 november

Berichtdoor Dennis! » 05 nov 2018, 17:31

Ik stond er met gestoorde rugpijn en ging vooraf uit van een hit or miss vanwege Rgf zijn uitverkoop. Het was achteraf een prima en prettige geslaagde beurs voor mijn en Djr die een tafel samen hadden maar ik denk ook voor alle andere verkopers die ik zo sprak. Gezien de dozen die weg waren aan het eind van de dag leek het me voor Rgf een geslaagde dag maar anderzijds bleef er genoeg over voor een volgende beurs

----------------------------------------------------------
LEUK MEISJE MET ZEER GROTE FRIKANDEL IN HAAR HANDEN ------ RIP
Dennis!

Berichtdoor joebatters » 05 nov 2018, 18:49

Dennis! schreef:Ik stond er met gestoorde rugpijn en ging vooraf uit van een hit or miss vanwege Rgf zijn uitverkoop. Het was achteraf een prima en prettige geslaagde beurs voor mijn en Djr die een tafel samen hadden maar ik denk ook voor alle andere verkopers die ik zo sprak. Gezien de dozen die weg waren aan het eind van de dag leek het me voor Rgf een geslaagde dag maar anderzijds bleef er genoeg over voor een volgende beurs

ik wilde ook daar nog n tafel boeken maar heb daar toch vanaf gezien, omdat rgf zou gaan stunten. volgende keer beter

Afbeelding
joebatters

Berichtdoor RetroGameFreak » 05 nov 2018, 22:57

Bedankt iedereen!
Voor ons was het een groot succes.

We hadden 197 dozen mee, en gingen er uiteindelijk met 8 terug naar huis.

Het was me een waar genoegen.

RetroGameFreak

Berichtdoor LesserMagic » 06 nov 2018, 02:22

We moesten zo lachen toen er, zo rond 15:30 uur, ineens een luide stem door de speakers bulderde dat alle standhouders hun rommel moesten opruimen en nog niet weg mochten gaan aangezien er nog betalende klanten rondliepen. Alsof de hemel openbrak en God de aarde naar de eeuwige verdoemenis verwenste. :laugh:
LesserMagic

Berichtdoor Dennis! » 06 nov 2018, 09:02

Dat was voor de rommelmarkt in de hal ernaast haha

Dennis!

Berichtdoor SuperFruitig » 06 nov 2018, 10:16

RetroGameFreak schreef:En niet geheel onbelangrijk...we zijn ermee gestopt dus onze prijzen zijn crazy! (Tot 80% onder de marktwaarde!)

gamegeschiedenis schreef:Qua prijzen vond ik niet stijl achteroverslaand scherp overigens voor een uitverkoop.

Sigma schreef:Zoals Carl al aangaf viel de 'mega sale' van RGF wel mee. Ik heb wel een paar mooie aanwinsten maar het was nou niet van "jemig da's wel heeel goedkoop". Denk aan webshopprijzen en dan er een procent of 20 onder.

Storm in een glas water weer dus. Ik had niets anders verwacht. Fijn dat deze waanzin in ieder geval voorbij is. Ik kan niet wachten tot de volgende het loodje legt.
SuperFruitig
Koningsdag Koning 2018

Berichtdoor sparky » 06 nov 2018, 12:11

MrSirius schreef:Ik heb er 130 voor betaald. En volgens mij was het lijstje dat hij op zijn telefoon had eBay. ;-) Dat is geen verkeerde prijs en hij is echt minty-mint.

Dat is redelijk inderdaad, want hij was echt mint dat klopt. Veel plezier ermee!
sparky

Berichtdoor LesserMagic » 07 nov 2018, 17:04

Ook hier maar even een linkje ploppen...

De regionale omroep van Schiedam was er ook:

LesserMagic

Berichtdoor toejam » 07 nov 2018, 20:23

Leuk filmpje, zag mezelf ook nog langs sneaken op enig moment :D

Yo, homeboy gimme five!
toejam

Berichtdoor Vexxie » 07 nov 2018, 21:00

toejam schreef:Leuk filmpje, zag mezelf ook nog langs sneaken op enig moment :D

Bedankt man! Vind het zelf ook altijd leuk om mezelf voorbij te zien glippen in dit soort video's; Ik heb nog in de tweede video gezocht of je ons ergens in beeld zag met camera enzo :innocent:

Vexxie

Berichtdoor LesserMagic » 08 nov 2018, 17:35

En dit is wat Bonno allemaal heeft gekocht op de beurs. :smile:
LesserMagic

Berichtdoor sparky » 09 nov 2018, 09:17

Zo dat stukje over het MVS systeem was wel tenenkrommend zeg. Wat een pannenkoek die verkoper. Vergelijkbaar met een Commodore 64 haha!
sparky

Berichtdoor SuperFruitig » 09 nov 2018, 09:57

sparky schreef:Zo dat stukje over het MVS systeem was wel tenenkrommend zeg. Wat een pannenkoek die verkoper. Vergelijkbaar met een Commodore 64 haha!

Alleen echte kenners op die beurzen. Moving Video System. Veeg me op.

Laatst bijgewerkt door SuperFruitig op 09 nov 2018, 11:30, in totaal 1 keer bewerkt.
SuperFruitig
Koningsdag Koning 2018

Berichtdoor Gebruikersnaam » 09 nov 2018, 10:06

Verkoper heeft niet eens de moeite genomen om het even op internet op te zoeken... Mvs staat voor Multi Video System, 1 Google search en ik wist het. Verder zoveel bullshit in één verhaal, zeg dan gewoon niks..

Laatst bijgewerkt door Gebruikersnaam op 09 nov 2018, 10:14, in totaal 1 keer bewerkt.

Bekend vlooienmarkt creep.
Gebruikersnaam

Berichtdoor joebatters » 09 nov 2018, 10:13

zn engels is gewoon niet wat t is :biggrin:

Afbeelding
joebatters

Berichtdoor Dennis! » 09 nov 2018, 17:49

Haha ik heb bij het filmpje een comment gegeven. Echt tenenkrommend ja!

Dennis!

Berichtdoor LesserMagic » 09 nov 2018, 19:13

Gebruikersnaam schreef:Verkoper heeft niet eens de moeite genomen om het even op internet op te zoeken... Mvs staat voor Multi Video System, 1 Google search en ik wist het. Verder zoveel bullshit in één verhaal, zeg dan gewoon niks..

Ik had ook even zitten googlen en op "Moving Video System" kon ik inderdaad niks vinden. Ik ging er maar van uit dat het superzeldzaam was, ofzo. Maar het is dus een onderdeel van een Neo Geo arcadekast waar je meerdere games op kan spelen. Inderdaad, als je dan zegt dat het vergelijkbaar is met de Commodore 64, dan weet je echt niet waar je het over hebt.

LesserMagic

Berichtdoor Pius » 13 nov 2018, 16:38

MrSirius schreef:Bij deze mijn aankopen. Erg blij mee! Mooie aanwinsten voor mijn Gameroom die je gemakkelijk ergens kwijt kunt. Die mokken ga ik daadwerkelijk in gebruik nemen. Opvallend veel MOTU. :-)

Twee allermooiste aankopen: Soldier Blade voor de PC Engine en een vintage guide van The Legend of Zelda: A Link To The Past. Soldier Blade was niet goedkoop maar wou ik al heel lang hebben en die guide staat vol met prachtige art en tof en overzichtelijk gebrachte uitleg. Als er 1 spel is waarbij ik dat niet nodig heb is het deze titel, maar voor mij was dit een must-have. Afbeelding

Die guide is cool Steef! Ik vind die mario logo's ook echt geweldig. Die dingen maken een collectie vaak echt levendig :)

"Come back when you can put up a fight."
Pius

Berichtdoor LesserMagic » 15 nov 2018, 01:55

Pius schreef:
MrSirius schreef:Bij deze mijn aankopen. Erg blij mee! Mooie aanwinsten voor mijn Gameroom die je gemakkelijk ergens kwijt kunt. Die mokken ga ik daadwerkelijk in gebruik nemen. Opvallend veel MOTU. :-)

Twee allermooiste aankopen: Soldier Blade voor de PC Engine en een vintage guide van The Legend of Zelda: A Link To The Past. Soldier Blade was niet goedkoop maar wou ik al heel lang hebben en die guide staat vol met prachtige art en tof en overzichtelijk gebrachte uitleg. Als er 1 spel is waarbij ik dat niet nodig heb is het deze titel, maar voor mij was dit een must-have. Afbeelding

Die guide is cool Steef! Ik vind die mario logo's ook echt geweldig. Die dingen maken een collectie vaak echt levendig :)

Je zou haast zeggen... 3D.

Afbeelding
LesserMagic

Vorige