GameConventionGroningen 15.04.2018

De agenda met de belangrijkste verzamelbeurzen, events en toernooien.

GameConventionGroningen 15.04.2018

Berichtdoor JokerJur » 14 maart 2018, 12:09

Celebrate Gaming! Ben jij gamer of was je er ooit een? Kom dan naar Groningen!

Afbeelding

Tijdens de GCG is er van alles te doen, zien en natuurlijk te koop! Van moderne games tot retro, alles is vertegenwoordigd! Atari, MSX, Nintendo, Sega, PlayStation, XBOX en nog veel meer! Verzamelaars, verkopers en winkels vanuit Nederland, Duitsland en België komen bij elkaar om geweldig een event neer te zetten! Natuurlijk is er ook weer een loterij waar iedere bezoeker automatisch aan mee doet!

Direct gelegen aan de kruising snelweg A7 (Drachten - Hoogezand) en A28 (Assen - Zwolle).

Entreeprijzen bezoekers:
Volwassenen: € 3,00 per persoon, kinderen t/m 12 jaar gratis
Kaartverkoop bij de entree.

Afbeelding
JokerJur
Veteraan

Re: GameConventionGroningen 15.04.2018

Berichtdoor Dr. Drips » 14 maart 2018, 12:56

Yes. Natuurlijk ben ik hier bij. Heb ook al een hoop andere mensen opgetrommeld!

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
Afbeelding
Dr. Drips

Berichtdoor JokerJur » 14 maart 2018, 13:03

Dr. Drips schreef:Yes. Natuurlijk ben ik hier bij. Heb ook al een hoop andere mensen opgetrommeld!

Topper! :laugh:

Vind het zelf ook erg tof om eindelijk iets in onze eigen provincie te kunnen doen!

Afbeelding
JokerJur
Veteraan

Berichtdoor Dr. Drips » 15 apr 2018, 14:53

Weer terug van deze beurs.
Prima ruim opgezet, wel soms wat uitnodigend voor aparte loop routes. Drukte kwam wat later op gang naar mijn idee.
Ik hou zelf meer van de layout als in zwolle ipv 1 grote zaal. maar dat is persoonlijk natuurlijk.
Leuk dat ook gamerooms.nl wat speelgoed had neergezet om te gamen. Dat bracht wel wat leven in de zaal.
Naast bekende koppen toch ook veel nieuwe gezichten achter de verkoop tafels. dat is altijd leuk natuurlijk!
De sfeer was in ieder geval goed en er waren zeker weer leuke dingen te vinden. Mijn portemonnee is iig weer leeg :)

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
Afbeelding
Dr. Drips

Berichtdoor c4ke » 15 apr 2018, 16:34

Ben inmiddels ook weer thuis. Met zo'n 15 minuten reistijd is deze beurs dan haast ook wel verplichte kost, haha. En gezien de aanwinsten zeker een geslaagde dag. :-)

I USE CAPS LOCK BECAUSE I WILL BECOME NOTICED, POPULAR, AND GOOD IN BED (。◕‿‿◕。)

~ NTSC/J Verzamelaar ~
c4ke

Berichtdoor toejam » 15 apr 2018, 18:40

Ik heb me ook prima vermaakt, vooral in de gesprekken met de voor mij bekende standhouders. Verder geen bb'ers gezien (of herkend). Lekkere ruime opzet en in het begin heerlijk rustig wat er voor zorgde dat mijn zoon Earl mijn portemonnee al snel leeg had getrokken :lol:

Yo, homeboy gimme five!
toejam