Marktplaats klojo's

Onze showroom voor je advertenties buiten dit forum, kortingscodes & acties!

Re: Marktplaats klojo's

Berichtdoor MHZ » 01 feb 2019, 20:45

Niet zozeer een marktplaats klojo, maar wie is Sega Ages op Marktplaats? Elke keer als ik zijn advertenties zie dan weet je nog steeds niet wat je krijgt. Ook nog overpriced ook. Maar wie is dat eigenlijk niet tegenwoordig?
MHZ

Berichtdoor reactor » 02 feb 2019, 08:20

Jaren geleden dat ik op MP gekocht heb...maar WTF !
We zijn aan het uitkijken naar een Switch voor de kids.

9 !! Keer een deal todat ophalen ter sprake komt .
Dan niks meer...

We vissen wel in het gebied Zeeland en heb de indruk dat hieruit veel nepadvertenties geplaatst worden...
MP gaat het hem niet meer worden hier.

I wonder what my life would be
Without the other world in my TV
Because it helps me
To escape this fucked up society

:party: collectie :party:
reactor

Berichtdoor Flozem » 02 feb 2019, 10:49

Ach... ik kom steevast mensen tegen die op de eigen advertentie bieden. En mensen die denken dat alles nog vette cash waard is. :)
Flozem

Berichtdoor Farokh » 02 feb 2019, 11:28

Schijnt echt een drama te zijn qua Switch op MP tegenwoordig, De uithoeken van het land worden vaak als locatie gebruikt, omdat de meesten dan niet zullen op halen. Heb laatst ook op een bijna te-mooi-om-waar-te-zijn switch advertentie gereageerd, die wel in de buurt was. Direct geschreven dat ik de volgende dag wel langs wilde komen. Geen reactie en account was met een paar dagen verdwenen.
Farokh

Berichtdoor segatarian » 02 feb 2019, 13:01

MHZ schreef:Niet zozeer een marktplaats klojo, maar wie is Sega Ages op Marktplaats? Elke keer als ik zijn advertenties zie dan weet je nog steeds niet wat je krijgt. Ook nog overpriced ook. Maar wie is dat eigenlijk niet tegenwoordig?

hij zit er al heel lang, iemand met veel inkoop die t maximale eruit wil persen
zoals wel meerdere.
Laatst was er ook zo een die zich king Lee noemt.
Die scheld je gewoon uit als je een normaal bod geeft.
Ik kreeg te horen dat ik mij maar moest laten opnemen :P , wou eerst nog wel iets bijleggen maar laat maar gaan.
segatarian

Berichtdoor gekkehenkie » 02 feb 2019, 13:42

MHZ schreef:Niet zozeer een marktplaats klojo, maar wie is Sega Ages op Marktplaats? Elke keer als ik zijn advertenties zie dan weet je nog steeds niet wat je krijgt. Ook nog overpriced ook. Maar wie is dat eigenlijk niet tegenwoordig?

Gastje uit Eindhoven. Ooit een keer een joypad opgehaald. Is wel betrouwbaar maar hij zal nooit in prijs omlaag gaan. Sommige spellen staan er al meer dan een jaar op.

Als ik zijn naam zie moet ik even gniffelen en zoek ik weer verder.

Consider yourself a hero.
gekkehenkie

Berichtdoor MHZ » 02 feb 2019, 14:07

@segatarian: Die prijzen van hem zijn inderdaad steevast. Maar hij heeft dan ook niet veel bijzonders te bieden.

@gekkehenkie: Yep, elke keer als ik dit zie: Sega<->Ages

Dan skip ik de boel. Netzoals de kale cassette van Gameshop Twente.
MHZ

Berichtdoor VASH SAN » 02 feb 2019, 14:30

En alles van Kinopio

En EDWIN uit Oss
VASH SAN

Berichtdoor segatarian » 02 feb 2019, 16:22

NOg erger is simon uit amsterdam, die bied gerust de rest van zijn leven spul opnieuw aan.
Nog steeds zie ik de sega cdx tas voorbij komen voor 380 euro.
ik zou er 5 voor geven :P
segatarian

Berichtdoor VASH SAN » 02 feb 2019, 20:06

segatarian schreef:NOg erger is simon uit amsterdam, die bied gerust de rest van zijn leven spul opnieuw aan.

Ik snap dat echt niet, elke maand die advertenties opnieuw plaatsen, dan is er toch echt wel wat mis.

Zak gewoon met die prijs
VASH SAN

Berichtdoor SuperFruitig » 03 feb 2019, 01:54

segatarian schreef:NOg erger is simon uit amsterdam, die bied gerust de rest van zijn leven spul opnieuw aan.

Dat is gewoon het 'particuliere' account van de Game Over in Amsterdam. Hij heeft ook altijd zo'n cryptische omschrijving met 'alleen afhalen ik heb nog heel veel andere spellen te koop kom gerust een keer langs'.
SuperFruitig
Koningsdag Koning 2018

Berichtdoor segatarian » 03 feb 2019, 15:04

Ok wist niet dat hij ook een echte winkel had. is inderdaad altijd met de zin ,kom eens langs.
segatarian

Berichtdoor iStreet » 03 feb 2019, 22:43

Ja Simon van Gameover. Aardige gozer, maar volgensmij heeft hij nooit van ebay ofzo gehoord om prijzen te vergelijken... hij heeft een NeoGeo AES staan, zonder de doos. Ik zei zo; zoo een aes in het wild, zie je niet vaak.. hij zo “ ja staat er al twee weken, vaak is die in een aantal dagen weg”.. ondertussen 3 maanden verder zowat, en hij staat er nog.. prijs; €400... en dan nog zo verbaasd zijn... bij JapanGaming in Apeldoorn (mawa marktplaats) kost ie €280 en met spel erbij (twv +/- €60)

Afbeelding
iStreet

Berichtdoor VASH SAN » 03 feb 2019, 23:49

iStreet schreef:Ja Simon van Gameover. Aardige gozer, maar volgensmij heeft hij nooit van ebay ofzo gehoord om prijzen te vergelijken... hij heeft een NeoGeo AES staan, zonder de doos. Ik zei zo; zoo een aes in het wild, zie je niet vaak.. hij zo “ ja staat er al twee weken, vaak is die in een aantal dagen weg”.. ondertussen 3 maanden verder zowat, en hij staat er nog.. prijs; €400... en dan nog zo verbaasd zijn... bij JapanGaming in Apeldoorn (mawa marktplaats) kost ie €280 en met spel erbij (twv +/- €60)

Tja je zou zeggen dat iemand met een Hebreeuwse naam wel iets meer gevoel heeft voor de handel. Op deze manier maak je jezelf toch ook gewoon belachelijk
VASH SAN

Berichtdoor DJR » 04 feb 2019, 15:35

MHZ schreef:Dan skip ik de boel. Netzoals de kale cassette van Gameshop Twente.

haha kale cassette inderdaad. Dat het in je opkomt is 1 maar dat je het dan publiekelijk gebruikt :doh:

Nes , Snes , Pc , GTA Collector

GTA Online with MadSanchezGaming & Langangsters
https://www.youtube.com/channel/UCSYy8k ... e2NpmAuVsA
DJR

Berichtdoor SuperFruitig » 04 feb 2019, 16:05

VASH SAN schreef:
iStreet schreef:Ja Simon van Gameover. Aardige gozer, maar volgensmij heeft hij nooit van ebay ofzo gehoord om prijzen te vergelijken... hij heeft een NeoGeo AES staan, zonder de doos. Ik zei zo; zoo een aes in het wild, zie je niet vaak.. hij zo “ ja staat er al twee weken, vaak is die in een aantal dagen weg”.. ondertussen 3 maanden verder zowat, en hij staat er nog.. prijs; €400... en dan nog zo verbaasd zijn... bij JapanGaming in Apeldoorn (mawa marktplaats) kost ie €280 en met spel erbij (twv +/- €60)

Tja je zou zeggen dat iemand met een Hebreeuwse naam wel iets meer gevoel heeft voor de handel. Op deze manier maak je jezelf toch ook gewoon belachelijk

Ben je ooit in die winkel geweest? De zin om te leven zakt je dan echt in de schoenen.
SuperFruitig
Koningsdag Koning 2018

Berichtdoor haka77 » 04 feb 2019, 18:18

SuperFruitig schreef:
VASH SAN schreef:

Ben je ooit in die winkel geweest? De zin om te leven zakt je dan echt in de schoenen.

Klein smal winkeltje, zit in een straatje waarvan je je afvraagt in welke achterbuurt je bent? (Dan ben ik er geweest....)

Afbeelding
haka77

Berichtdoor Gozert » 04 feb 2019, 18:40

Game Over zit ongeveer vijf minuten lopen van station Amsterdam Centraal, maar wel in een verdomd smal en dubieus steegje en het is inderdaad geen ruim aangemeten winkel.
Gozert
Moderator

Berichtdoor iStreet » 04 feb 2019, 19:33

Hoezo dubieus of achterbuurt? :confused1:
Zijn normale stegen die je in elke grote oude stad vind.. in Amsterdam moet je nou eenmaal ook zaken in stegen beginnen, anders is er gewoon geen plek in het centrum.

Afbeelding
iStreet

Berichtdoor SuperFruitig » 04 feb 2019, 21:40

Het enige dubieuze aan die winkel zijn de prijzen inderdaad.
SuperFruitig
Koningsdag Koning 2018

Berichtdoor Gozert » 04 feb 2019, 22:01

Dan denk ik dat ik de Duitsers toch nog enigszins dankbaar moet zijn dat wij nu geen smalle steegjes meer hebben in het centrum.
Gozert
Moderator

Berichtdoor Jalf » 06 feb 2019, 13:16

Op een gegeven moment ga je bepaalde verkopers herkennen ja. Grappig is dat. Sega <> Ages heeft bijna alles incompleet. Volgens mij verkoopt ie de handleidingen los ofzo. Nog nooit iets van hem gekocht ook. Ondanks het feit dat ie trouw in elke advertentie zet 'Wees gerust, ik zit hier al een tijdje' oid.

Gameshop Twente is net als Game Over ook zo'n 'doorlink account'. Ze reageren eigenlijk nauwelijks op vragen via MP en hun omschrijvingen zijn ook nooit compleet. Games met een stockfoto en geen info over handleiding of staat. En al zouden ze het toevoegen dan zou ik nog steeds niks kopen omdat ik uit principe niks koop van mensen die 'kale kassette' zeggen. Net alsTéétris ipv TETris. Dat doe je gewoon niet. Punt.

Waar ik recent wel wat gekocht heb zijn Patrick uit Lent en Sega Collectables. Dat zijn wel betrouwbare en vriendelijke gasten. Niet te duur, wisselend aanbod en vriendelijk contact.

Ik doe niet aan onderschriften.
Jalf

Berichtdoor OldSchool » 06 feb 2019, 15:58

Bij gameshop Twente heb ik ooit Collin McRae gekocht voor de retro challenge hier op het forum. Ze gebruiken inderdaad standaard foto’s, maar als je vraagt om de staat, sturen ze je een foto. Is wellicht wat omslachtig, maar het was verreweg de goedkoopste McRae die ik toen kon vinden.

Bij Patrick uit Lent ooit wel wat gekocht. Zijn prijzen zijn oké, goedkoop wil ik hem zeker niet noemen. Beetje richting webshop prijzen.

De meeste die we hier bespreken hebben “serieuze” prijzen, bij uitzondering dat ik daar iets koop.

OldSchool

Berichtdoor segatarian » 07 feb 2019, 19:41

patrick uit lent ook wel een aantal dingen mee verhandeld, vooral aan hem verkocht eigenlijk :P
segatarian

Berichtdoor gekkehenkie » 08 feb 2019, 21:52

iStreet schreef:Hoezo dubieus of achterbuurt? :confused1:
Zijn normale stegen die je in elke grote oude stad vind.

Inderdaad. Dit soort steegjes zijn juist de plekken die ik zoek als ik in een grote stad ben. Hier zitten vaak de kleinere, interessantere winkeltjes.

Consider yourself a hero.
gekkehenkie

VorigeVolgende