Marktplaats klojo's

Onze showroom voor je advertenties buiten dit forum, kortingscodes & acties!

Re: Marktplaats klojo's

Berichtdoor peter81 » 16 sep 2018, 14:21

en hij is er weer op mp

de smurfen set oplichter

https://www.marktplaats.nl/a/spelcomput ... ousPage=lr

Nintendo Nes CIB Verzamelaar

Nintendo Now You,re Playing With Power.
peter81

Berichtdoor Jeroen » 16 sep 2018, 18:01

Aangemeld als verdachte advertentie :wink:
Gewoon weer een poging doen het er af te krijgen.

Jeroen

Berichtdoor peter81 » 16 sep 2018, 18:15

Jeroen schreef:Aangemeld als verdachte advertentie :wink:
Gewoon weer een poging doen het er af te krijgen.

dat heb ik gedaan hoor :wink:

peter81

Berichtdoor Jeroen » 16 sep 2018, 21:21

Nee, ik bedoelde toen ik de link daarstraks aanklikte en het zag.
Toen heb ik als reactie op voorgaand verhaal de advertentie gemeld bij Marktplaats.

Jeroen

Berichtdoor peter81 » 17 sep 2018, 04:26

Jeroen schreef:Nee, ik bedoelde toen ik de link daarstraks aanklikte en het zag.
Toen heb ik als reactie op voorgaand verhaal de advertentie gemeld bij Marktplaats.

ok top

peter81

Berichtdoor Ruud » 17 sep 2018, 16:26

Dat hebben jullie goed gesmurft.

Ruud
Koningsdag Koning 2017

Berichtdoor peter81 » 17 sep 2018, 16:27

Ruud schreef:Dat hebben jullie goed gesmurft.

dat dacht ik ook Ruud :wink:

peter81

Berichtdoor Shmupz » 17 sep 2018, 20:26

Vandaag wou ik een synthesizer kopen.
Beste meneer had me al 6 berichtjes gestuurd, ik was helaas niet in de gelegenheid om dat meteen te lezen en daarop te reageren.
Toen ik reageerde kon ik wel meteen komen, behalve dat ik eerst 30 minuten moest reizen (wat helemaal niet erg is normaal..). De beste meneer vond alleen dat ik dan niet snel genoeg daar was en zei vervolgens: 'Pleur op kut' 'Godverdomme'

Volgens de beste meneer lag het aan mij dat hij zoveel moest typen. Wat een grapjas.
Heb toen maar vriendelijk gezegd dat ik geen zaken meer wilde doen met hem. :-p
Shmupz

Berichtdoor segatarian » 18 sep 2018, 19:24

marktplaats frustratie kwam eruit ;)
segatarian

Berichtdoor iStreet » 18 sep 2018, 21:04

Er zijn nu wel 3 CIB Stadion events te koop op mp :ohmy:

Afbeelding
iStreet

Berichtdoor VASH SAN » 19 sep 2018, 14:45

Goh waar komen die vandaan...
VASH SAN

Berichtdoor OldSchool » 13 okt 2018, 18:05

Gister en vandaag drie keer akkoord gekregen op een bod, drie keer sta ik met lege handen.

Zucht...

:wallbash:

OldSchool

Berichtdoor Gebruikersnaam » 14 okt 2018, 15:19

Aangeven dat je een spel voor de vraagprijs wilt kopen en vervolgens geen reactie krijgen... (en nee er waren geen biedingen)

Bekend vlooienmarkt creep.
Gebruikersnaam

Berichtdoor Sigma » 15 okt 2018, 19:18

Gebruikersnaam schreef:Aangeven dat je een spel voor de vraagprijs wilt kopen en vervolgens geen reactie krijgen... (en nee er waren geen biedingen)

Oh ja dat klinkt heel herkenbaar. Zo heb ik inmiddels al een lijstje met mensen op MP waar ik gewoon niet meer mee in zee ga.
Sigma

Berichtdoor Gebruikersnaam » 21 okt 2018, 17:06

Wat ik ook zo vervelend vind, Marktplaats spammers, advertenties van een persoon die gewoon 3 pagina's vullen.. Valt mij op dat het tegenwoordig particulieren zijn in plaats van die web/retrogameshops.

Gebruikersnaam

Berichtdoor Jalf » 22 okt 2018, 11:09

Zag dat het beoordelings model inmiddels wel online is, maar dat geld dan weer alleen voor verkopers en niet voor kopers. Je zou al die bieders die nooit meer iets laten horen ook gewoon 1 ster moeten kunnen geven...

Afgelopen weekend mijn eerste slechte beoordeling gegeven. Ik had € 45 inc. geboden op een mooie en complete Zelda Minish Cap. Eerst was er nog een andere geinteresseerde die meer had geboden, maar toen die zich terugtrok, mocht ik hem kopen. Ik vroeg om een betaalverzoek en toen ik 1.5 uur later weer op de app keek, was dat verzoek verzonden, een uur later weer ingetrokken en de game daarna op gereserveerd gezet.. Typisch gevalletje van meer geboden gekregen...

Ik doe niet aan onderschriften.
Jalf

Berichtdoor toejam » 22 okt 2018, 13:08

Beoordelingssysteem werkt ook voor kopers, maar je kunt pas na een bepaalde berichtenwisseling iemand een beoordeling geven. Wil nog een keertje uitproberen of het nou zo is dat als ik iemand spam met berichten en die ander nooit antwoord geeft, ik diegene dan ook een slechte beoordeling kan geven

Yo, homeboy gimme five!
toejam

Berichtdoor Tom » 22 okt 2018, 13:56

Helaas doet Martplaats nog steeda helemaal niets met goede informatie.

Het feit dat we het nog steeds hebben over oplichters zegt al genoeg. Marktplaats kan dit makkelijk stoppen door je account te koppeleb aan een systeem zoals dat bij ebay is.

Het feit dat ze dit niet doen is doordat ebay Marktplaats juist gekocht heeft omdat het zo werkt zoals het werkt. Lekker toegankelijk, handig om snel iets aan te bieden etc. Genoeg mensen die ebay wat omslachtig vinden en dat is ook prima. Schandalig alleen dat ze er nog steeda mee wegkomen door zich zo op te stellen alsof ze er niets mee van doen hebben.

Veel buiteblanders ook die daar verkopen. Oplichters en tuig.
Tom
Moderator

Berichtdoor Jalf » 22 okt 2018, 14:14

Het is echt een jungle ja. Het enige houvast dat je hebt is 'lid sinds'. Ik heb een paar keer gekke dingen meegemaakt op MP en altijd waren het mensen die nog maar paar maanden lid waren. Je wilt ze niet direct afschrijven natuurlijk, maar ik kies tegenwoordig eieren voor mijn geld.

Dat hele boordelingssysteem zal ook wel op een fiasco uitlopen, MP kennende. Dan geef je iemand een negatieve feedback en krijg je er uit wraak zelf ook één aan de broek ofzo..

Ik doe niet aan onderschriften.
Jalf

Berichtdoor Gebruikersnaam » 22 okt 2018, 14:56

Ik denk niet dat ik ooit op Ebay iets zou aanbieden. Te moeilijk lijkt mij, omdat je ook naar het buitenland moet verzenden, er zijn meer rechten en plichten etc.. Marktplaatsmensen zijn vaak vervelend, maar ik heb qua kopen/verkopen (dan bedoel ik vooral het verzenden/ontvangen) alleen maar positieve ervaringen/pakketjes altijd ontvangen, en ik hoop dat ook zo te houden.

Ik heb ook gewoon regels voor mijzelf, bij grote bedragen haal ik het altijd zelf op. Tenzij het een vertrouwde webwinkel is o.i.d. Maar dat komt vrij weinig voor.

Gebruikersnaam

Berichtdoor OldSchool » 22 okt 2018, 15:29

Eenmaal tot een overeenkomst gekomen gaat het bijna altijd goed. Maar voor dat je zo ver bent...

OldSchool

Berichtdoor VASH SAN » 22 okt 2018, 16:08

Gebruikersnaam schreef:Ik denk niet dat ik ooit op Ebay iets zou aanbieden. Te moeilijk lijkt mij, omdat je ook naar het buitenland moet verzenden, er zijn meer rechten en plichten etc.. Marktplaatsmensen zijn vaak vervelend, maar ik heb qua kopen/verkopen (dan bedoel ik vooral het verzenden/ontvangen) alleen maar positieve ervaringen/pakketjes altijd ontvangen, en ik hoop dat ook zo te houden.

Ik heb ook gewoon regels voor mijzelf, bij grote bedragen haal ik het altijd zelf op. Tenzij het een vertrouwde webwinkel is o.i.d. Maar dat komt vrij weinig voor.

EBay werkt juist goed omdat er meer rechten en plichten zijn, en het feedback systeem geeft de nodige houvast.

En dat mensen niet naar het buitenland willen versturen snap ik niet zo. Ja in sommige landen zijn de postdiensten iets minder betrouwbaar maar 99 van 100 keer komt het goed.
VASH SAN

Berichtdoor joebatters » 22 okt 2018, 20:38

beoordeling systeem op mp slaat gewoon nergens op. als je 4 berichten met elkaar heb gemaild kan je al een beoordeling geven.. dus als je wilt trollen kan je zo zn feedback (sterren) flink de grond in trappen

Afbeelding
joebatters

Berichtdoor Gebruikersnaam » 22 okt 2018, 21:52

joebatters schreef:beoordeling systeem op mp slaat gewoon nergens op. als je 4 berichten met elkaar heb gemaild kan je al een beoordeling geven.. dus als je wilt trollen kan je zo zn feedback (sterren) flink de grond in trappen

Ik trek mij dan ook niet zoveel aan van wat Marktplaats weer voor kansloze ideeën heeft die ze afvuren op de site..
Ik kijk enkel naar de aantal jaren actief, voor de rest blijft het altijd gokken..

Gebruikersnaam

Berichtdoor Gebruikersnaam » 22 okt 2018, 21:54

VASH SAN schreef:
Gebruikersnaam schreef:Ik denk niet dat ik ooit op Ebay iets zou aanbieden. Te moeilijk lijkt mij, omdat je ook naar het buitenland moet verzenden, er zijn meer rechten en plichten etc.. Marktplaatsmensen zijn vaak vervelend, maar ik heb qua kopen/verkopen (dan bedoel ik vooral het verzenden/ontvangen) alleen maar positieve ervaringen/pakketjes altijd ontvangen, en ik hoop dat ook zo te houden.

EBay werkt juist goed omdat er meer rechten en plichten zijn, en het feedback systeem geeft de nodige houvast.

En dat mensen niet naar het buitenland willen versturen snap ik niet zo. Ja in sommige landen zijn de postdiensten iets minder betrouwbaar maar 99 van 100 keer komt het goed.

Te veel dingen waar rekening mee gehouden moet worden, zo betaal je volgens mij ook fee's. En internationaal verzenden is weer duurder en verschilt per land etc etc. Qua kopen is het wel ok wat betreft games die hier nooit geleverd zijn, (zoals bijv Master of darkness voor de SMS) verder behoud de term 'Ebay prices' stand (lekker duur)

Gebruikersnaam

VorigeVolgende