Marktplaats klojo's

Onze showroom voor je advertenties buiten dit forum, kortingscodes & acties!

Re: Marktplaats klojo's

Berichtdoor segatarian » 30 jul 2018, 13:15

Jalf schreef:Super toevallig was die andere game die hij op zolder had gelegd natuurlijk Sunset Riders...

Heb hem een berichtje gestuurd dat wanneer je een repro op dinsdag bij je ouders op zolder legt en die er woensdag weer af haalt, dat het dan nog geen originele game is geworden en dat ie even moet vermelden dat het om een reproductie gaat. Tevens de advertentie gemeld.

:thumbup1:
segatarian

Berichtdoor Gozert » 30 jul 2018, 14:14

:lol:

Lekker Jalf!
Gozert
Moderator

Berichtdoor Ruud » 31 jul 2018, 16:53

Wat een sukkel.
Toch zie ik liever slecht-uitziende repro's want die zijn tenminste meteen te herkennen.

Ruud
Koningsdag Koning 2017

Re: Overzicht online Gameshops - Retro games en merchandise

Berichtdoor Jalf » 01 aug 2018, 14:19

Ik heb een vraag over 'Sunset Riders losse card '.

Als je namaak carts verkoopt, zet dat er dan duidelijk bij. Op deze manier is het gewoon oplichterij. En nee, je repro carts op dinsdag bij je ouders op zolder leggen en ze er woensdag weer af halen, maakt het geen zoldervondst van zogenaamd oude games.

Waar heb jij het over als ik vragen mag?
14:52

Dat de Sega games die je hier verkoopt Chinese namaak carts zijn die je bij Ali Express voor een knaak en een bos wortels kunt kopen. En ook nog eens hele slechte reproducties bovendien. Met een verhaaltje dat ze van zolder komen probeer je bewust mensen om te tuin te leiden. Je weet zelf ook dondersgoed dat ze daar geen twintig jaar gelegen hebben...
15:51

Haha ik koop geen rommel en zeker niet van de Ali express. Zoals ik al duidelijk had aangeven was ik van de Nintendo en mijn broertje van de sega. En deze cards kunnen wel degelijk 20 jaar op zolder liggen omdat ik vorig jaar mijn eigen NES en Snes verzameling heb verkocht ( 1e eigenaar ) en geen enkele repro shif

http://www.marktplaats.nl/gateway.html?url=http%3A%2F%2Fwww.gamecrate.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2014%2F07%2FSegaNinSunset.jpg
16:57
Zo ziet de originele er uit

16:57

Zie inderdaad verschillen. Zie dat sega genesis links onder staat. Dan heeft hij inderdaad repro gekocht in de veronderstelling dat hij origineel is. Dan zal dat met mega man precies hetzelfde zijn vrees ik. Ik neem mijn woorden terug en zal mijn advertenties verwijderen. M.v.g Wouter

:D

Ik doe niet aan onderschriften.
Jalf

Berichtdoor DJR » 01 aug 2018, 15:44

Ruud schreef:Wat een sukkel.
Toch zie ik liever slecht-uitziende repro's want die zijn tenminste meteen te herkennen.

Mee eens!

Nes , Snes , Pc , GTA Collector

GTA Online with MadSanchezGaming & Langangsters
https://www.youtube.com/channel/UCSYy8k ... e2NpmAuVsA
DJR

Berichtdoor SuperFruitig » 04 aug 2018, 23:13

http://link.marktplaats.nl/m1309199264? ... nt=app_ios

Hier klopt ook iets niet volgens mij? Hij heeft alle MMX-delen en 7 PAL CIB, maar met Amerikaanse booklets en boxen. Weird.
SuperFruitig
Koningsdag Koning 2018

Berichtdoor Sigma » 05 aug 2018, 09:09

SuperFruitig schreef:http://link.marktplaats.nl/m1309199264?utm_source=ios_social&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios

Hier klopt ook iets niet volgens mij? Hij heeft alle MMX-delen en 7 PAL CIB, maar met Amerikaanse booklets en boxen. Weird.

Ja die had ik ook gezien (Omdat ik X2 en X3 nog moet). Ook zijn beide labels niet helemaal zuiver (beschadigd?). Toch lijken ze op het oog legitiem...
Sigma

Berichtdoor joebatters » 05 aug 2018, 09:11

Sigma schreef:
SuperFruitig schreef:http://link.marktplaats.nl/m1309199264?utm_source=ios_social&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios

Ja die had ik ook gezien (Omdat ik X2 en X3 nog moet). Ook zijn beide labels niet helemaal zuiver (beschadigd?). Toch lijken ze op het oog legitiem...

twijvel wel bij de doos v mm7

Afbeelding
joebatters

Berichtdoor SuperFruitig » 05 aug 2018, 10:34

Ze staan allemaal gereserveerd. Daar gaat weer iemand van een koude kermis thuiskomen.
SuperFruitig
Koningsdag Koning 2018

Berichtdoor joebatters » 05 aug 2018, 11:15

n beetje verzamelaar ziet toch dat t wel ntsc doosjes of manuals betreft

Afbeelding
joebatters

Berichtdoor peter81 » 05 aug 2018, 13:17

joebatters schreef:n beetje verzamelaar ziet toch dat t wel ntsc doosjes of manuals betreft

klopt helemaal Ries

ntsc troep :evil2:

Nintendo Nes CIB Verzamelaar

Nintendo Now You,re Playing With Power.
peter81

Berichtdoor CHRdutch » 05 aug 2018, 20:21

http://www.marktplaats.nl/link/zoeken?s ... ialbuttons

Wat is dit nou weer voor een man joh. Hij haalt gewoon plaatjes van internet en gebruikt steeds weer dezelfde (uitermate trieste) beschrijving voor elke advertentie.
CHRdutch

Berichtdoor Gozert » 06 aug 2018, 00:07

Schijnt dat de koper de verzendkosten moet betalen.
Gozert
Moderator

Berichtdoor Jumpman » 06 aug 2018, 12:16

Dit is inderdaad erg vreemd. De cartridges lijken inderdaad origineel van wat je ervan kan zien.

Mega Man X is in Nederland niet met die verpakking uitgekomen maar met een verpakking met dezelfde accenten als de cartridge. In Duitsland is wel een cartridge met zwarte accenten uitgebracht en deze vreemde verpakking (Amerikaanse verpakking met PAL logo's).

Zie hier: https://www.picclickimg.com/d/l400/pict ... ntendo.jpg.

Mega Man X2, Mega Man X3 en Mega Man 7 lijken gewoon de Amerikaanse verpakking te hebben, wellicht heeft hij de cartridges los gekocht en de verpakkingen later gekocht op eBay.

Als de cartridges origineel zijn en ze zijn voor de hoogste bied prijzen weggegaan, dan is dat gewoon markt conform.

Hier ook nog opzoek naar Mega Man X2, Mega Man X3 en Mega Man 7 voor de SNES.

Jumpman

Berichtdoor Sigma » 07 aug 2018, 17:29

Jumpman schreef:

Dit is inderdaad erg vreemd. De cartridges lijken inderdaad origineel van wat je ervan kan zien.

Mega Man X is in Nederland niet met die verpakking uitgekomen maar met een verpakking met dezelfde accenten als de cartridge. In Duitsland is wel een cartridge met zwarte accenten uitgebracht en deze vreemde verpakking (Amerikaanse verpakking met PAL logo's).

Mega Man X2, Mega Man X3 en Mega Man 7 lijken gewoon de Amerikaanse verpakking te hebben, wellicht heeft hij de cartridges los gekocht en de verpakkingen later gekocht op eBay.

Als de cartridges origineel zijn en ze zijn voor de hoogste bied prijzen weggegaan, dan is dat gewoon markt conform.

Ik zoek alleen X2 en X3 nog maar ben zeker niet van plan respectievelijk 200+ en 400+ te gaan betalen.. #Achterlijke prijzen tegenwoordig.
Sigma

Berichtdoor SuperFruitig » 07 aug 2018, 17:35

Ik had Rockman 7, X1, X2, X3 en Soccer voor de SFC cart only voor 50 van eBay. Prima. Die hele PAL madness kan me gestolen worden. Ik wijk steeds vaker uit naar SFC. Prima spul :)
SuperFruitig
Koningsdag Koning 2018

Berichtdoor Ruud » 08 aug 2018, 11:34

Jumpman schreef:

Dat lijken niet de Amerikaanse verpakkingen dat zijn gewoon de Amerikaanse verpakkingen :wink:

Ruud
Koningsdag Koning 2017

Berichtdoor DJR » 09 aug 2018, 10:52

de echte kenner ziet dat verschil inderdaad wel :p

Nes , Snes , Pc , GTA Collector

GTA Online with MadSanchezGaming & Langangsters
https://www.youtube.com/channel/UCSYy8k ... e2NpmAuVsA
DJR

Berichtdoor haka77 » 11 aug 2018, 19:39

DJR schreef:de echte kenner ziet dat verschil inderdaad wel :p

Maar weetie ook wat het waard is, dat is de vraag...... ;)

Afbeelding
haka77

Berichtdoor Swey » 11 aug 2018, 21:50

haka77 schreef:
DJR schreef:de echte kenner ziet dat verschil inderdaad wel :p

Maar weetie ook wat het waard is, dat is de vraag...... ;)

En komen die carts wel van een echte zolder...? :tongue2:
Swey

Berichtdoor Sigma » 12 aug 2018, 09:46

Het is echt raak deze week op Marktplaats. Ben met een aantal games bezig bij verschillende verkopers en het valt mij op dat ca. 75% van de verkopers niet of nauwelijks reageren. En dan stel ik nog geeneens rare vragen of bied onzinnige bedragen. Simpele vragen als "Zit de handleiding er nog bij?" en "Ik bied je vraagprijs, indien akkoord; graag een betaalverzoek e.d.". Mensen reageren gewoon NIET. En ja, de vinkjes zijn groen dus ze lezen het wel maar zijn blijkbaar te lui om te reageren. Als je dan niet wil reageren; VERKOOP DAN NIETS OP MARKTPLAATS!! !@%*(@#)%*

Plus heb ik volgens mij ook een oplichter te pakken. Deze verkoopt een vrij zeldzame SNES game en hij ging akkoord met mijn bod. Toen ik vroeg of hij ook foto's van de print (PCB) had werd het stil.. heel stil..

Wat is MP toch eigenlijk een vervuild k*t platform.. Pardon my French... >.<
Sigma

Berichtdoor Matsor » 12 aug 2018, 10:34

Sigma schreef:Wat is MP toch eigenlijk een vervuild k*t platform.. Pardon my French... >.<

MP is in mijn ogen een perfecte afspiegeling van de huidige maatschappij :blink:
Matsor
Pinball Wizard 2016

Berichtdoor Sigma » 12 aug 2018, 17:14

Matsor schreef:
Sigma schreef:Wat is MP toch eigenlijk een vervuild k*t platform.. Pardon my French... >.<

MP is in mijn ogen een perfecte afspiegeling van de huidige maatschappij :blink:

Yup.. en weer eentje; heb ik een game gezien.. vraagt die vrolijk meer dan een online gameshop... "Ja.. maar die shop zijn oplichters".. Ja hoor.. gerenomeerd bedrijf, hoge cijfers bij reviews en trustpilot.. Slaap lekker.. :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:
Sigma

Berichtdoor somebody28 » 12 aug 2018, 21:28

ik zie meestal alleen maar dezelfde personen hun spullen telkens opnieuw aanbieden,
en daar naast nog eens alle gamewinkel advertenties...
daadwerkelijke mensen met fatsoenlijke prijzen en spellen die ze gewoon graag kwijt willen.....
zie ik inmiddels niet meer, voor mij dus ook een reden om geen games via MP te kopen.
zoals hier boven al vermeld, al die neppers die er tussen zitten, en mensen die totaal niet reageren.....
ik gebruik met name de goede online gameshops / beurzen / ebay , nog nooit problemen mee gehad.

somebody28

Berichtdoor Jalf » 13 aug 2018, 10:28

Ik heb me er een beetje bij neergelegd dat na rommelmarkten en kringloopwinkels nu ook Marktplaats niet echt geschikt meer is om betaalbare games te vinden. Bovendien moet je in tegenstelling tot die andere twee constant oppassen dat je niet opgelicht wordt. Ik heb het afgelopen jaar defect spul ontvangen, doosjes die niet gefotografeerde waterschade op de achterkant bleken te hebben, een CIB waar toch de handleiding ontbrak en ook een keer een niks ontvangen en aangifte moeten doen. De lol is er af.

Voor current en last gen games kun je nog wel terecht op MP, maar voor retro consoles en systemen betaal ik voortaan wel de hoofdprijs. Wil al die onzekerheid en ergernis niet meer hebben voor die paar euro die je er soms minder voor betaalt op MP.

Ik doe niet aan onderschriften.
Jalf

VorigeVolgende