Gezocht: goede conditie PS1 met parallelle poort

Alle games, consoles en merchandise waar iemand jou blij mee kan maken.

Gezocht: goede conditie PS1 met parallelle poort

Berichtdoor gamegeschiedenis » 13 jun 2018, 13:11

Ik ben op zoek naar een originele PS1 met een paralel port. Dat laatste is echt een vereiste, aangezien ik die PS1 wil gaan uitrusten met een PS-IO die in bestelling staat. De PS-IO is soort flash cartridge die in die poort gestoken kan worden en waarmee games vanaf een SD kaart geladen kunnen worden. Aangezien alle lensjes en discs ooit zullen stoppen met werken, en ik wel op originele hardware wil spelen wil ik dit gaan doen.

Doos, kabels hoef ik niet te hebben maar dus wel op zoek naar een PS1 met de benodigde poort die in goede conditie is of misschien zelfs opgeknapt om nog jaren mee te kunnen gaan.

gamegeschiedenis

Re: Gezocht: goede conditie PS1 met parallelle poort

Berichtdoor SuperFruitig » 13 jun 2018, 14:13

Volgens mij heb ik die liggen. Ik zal vanavond voor je kijken. Check ook mn topic even. viewtopic.php?f=16&t=5260
SuperFruitig
Koningsdag Koning 2018

Berichtdoor SuperFruitig » 16 jun 2018, 22:47

Ik heb er 2 liggen. 1 met stroomkabel welke geen discs meer leest (voor jouw situatie dus prima eigenlijk) en een werkende compleet met kabels en controller. De kapotte is 2 euro, de werkende 20. Laat maar weten! Meer info in mn topic.
SuperFruitig
Koningsdag Koning 2018

Berichtdoor gamegeschiedenis » 19 jun 2018, 12:49

Zou je iets meer kunnen vertellen over de goed werkende unit? Is die veel gebruikt of weinig gebruikt? Heb je een foto van de achterkant?

gamegeschiedenis

Berichtdoor SuperFruitig » 19 jun 2018, 13:46

gamegeschiedenis schreef:Zou je iets meer kunnen vertellen over de goed werkende unit? Is die veel gebruikt of weinig gebruikt? Heb je een foto van de achterkant?

Kan vanavond of morgen wel even een foto schieten. Ik weet niet hoeveel draaiuren die heeft, verder werkt hij prima en heb ik hem schoongemaakt. Hij is niet verkleurd en ziet er goed uit nog.
SuperFruitig
Koningsdag Koning 2018