PS2 wanted list - Update 3-9

Alle games, consoles en merchandise waar iemand jou blij mee kan maken.

Re: PS2 wanted list - Update 21-7

Berichtdoor Galious » 21 jul 2019, 22:59

Die variant van de Rayman 10th Anniversary pack kende ik nog niet. Maar zoals altijd met Rayman(n): beter laat dan nooit :)

Ik vind de demo disks ook altijd wel tof om te zien, al was het maar voor de coole exclusieve artwork die ze vaak hebben. Ik kwam zelf deze lijst van PS2 demo's tegen, misschien dat je daar wat aan hebt:
https://wiki.pcsx2.net/Complete_List_of ... Tool_Discs

nmkl pjkl ftmch
Galious
Moderator

Berichtdoor toejam » 22 jul 2019, 08:24

Galious schreef:Die variant van de Rayman 10th Anniversary pack kende ik nog niet. Maar zoals altijd met Rayman(n): beter laat dan nooit :)

Ik vind de demo disks ook altijd wel tof om te zien, al was het maar voor de coole exclusieve artwork die ze vaak hebben. Ik kwam zelf deze lijst van PS2 demo's tegen, misschien dat je daar wat aan hebt:
https://wiki.pcsx2.net/Complete_List_of ... Tool_Discs

Thanks :) En sommige demodisks hebben ook exclusieve content al weet ik niet of ik de behoefte heb om dat uit te gaan zoeken :tongue1:

Bedankt voor de link, ik weet niet zeker of ik deze al een keer doorgeploegd had. Complete is die in elk geval helaas ook niet aangezien de Buzz demo op bovenstaande foto er niet in staat.

Het zou wel makkelijk zijn als Sony gewoon een Excel-sheetje online zou zetten met alle serial numbers vanaf 50000 t/m 55676, waar die ooit voor aangemaakt is en wat de status is. Ik weet inmiddels dat er ook stapels geannuleerde games tussen zitten in verschillende stadia van ontwikkeling.

Yo, homeboy gimme five!
toejam

Berichtdoor toejam » 24 jul 2019, 10:31

Compleet random, zal hem ook in de OP toevoegen. Mocht iemand ooit een compleet velletje stickers van Dog's Life overhebben, ik heb inmiddels mijn 50ste exemplaar in handen maar die ontbreekt nog steeds :)

Afbeelding

Yo, homeboy gimme five!
toejam

Berichtdoor toejam » 28 jul 2019, 08:44

Afbeelding

In de hitte rustig aan gedaan maar toch nog wat kunnen toevoegen. Beta Bloc en Veggietales zijn Zuid Europese exclusives, ik heb ze uit Italië gehaald nadat ik een verkoper vond die op de 1 of andere manier wel goedkoop kon verzenden. En wat bleek, ze waren een dag later al hier.

Ik was ook nog in Duitsland, Essen om precies te zijn en daar kwam ik langs een geinig electronicawinkeltje waar je buiten je product kan laten scannen en meteen ziet wat je er voor gaat krijgen. Er stond genoeg aan N64, PS1 en ander spul maar alles is daar Duits uiteraard en het was nogal overpriced. Toch deze twee Duitse PS2 games uit de bakken weten te pikken voor een euro per stuk.

En tenslotte heb ik Caveman Rock uit Australië geïmporteerd. Op die manier had ik voor een tientje een Engelse versie in huis wat hier in Europa helaas niet gaat lukken, zelfs niet voor een Italiaanse. Maar wat blijkt, ik zag op de achterkant een soort omgekeerde Puzzle Bobble en hoewel Phoenix er niet om bekend staat hebben ze dit keer nog wel een aardige game weten te produceren ook. Ik denk dat deze zeker in de top 5 staat. Maar ik heb nogal wat Phoenix-titels over in de lijst, dus juich nog maar even niet te vroeg :)

Yo, homeboy gimme five!
toejam

Re: PS2 wanted list - Update 28-7

Berichtdoor Theo79 » 31 jul 2019, 15:39

Nou even aan je Duits werken en dan zijn die Duitse spellen ook geen probleem meer. Leuke aanwinsten in ieder geval weer.
Theo79

Berichtdoor Galious » 31 jul 2019, 15:53

Ik wist niet dat Beta Bloc ook op de PS2 was verschenen. Ik heb heb zelf de PSP versie. Heb 'm nog niet gespeeld, maar lijkt me wel een geinige mix van RPG en Breakout, ook niet iets wat je vaak tegenkomt :)

Veggietales lijkt me ook best te pruimen, zeker als je die voor een appel en een ei(?) kunt oppikken!

nmkl pjkl ftmch
Galious
Moderator

Berichtdoor toejam » 31 jul 2019, 19:48

Theo79 schreef:Nou even aan je Duits werken en dan zijn die Duitse spellen ook geen probleem meer. Leuke aanwinsten in ieder geval weer.

Arbeiten an mein Deutsch? Bist du Krank du Vollidiot?!!
Galious schreef:Ik wist niet dat Beta Bloc ook op de PS2 was verschenen. Ik heb heb zelf de PSP versie. Heb 'm nog niet gespeeld, maar lijkt me wel een geinige mix van RPG en Breakout, ook niet iets wat je vaak tegenkomt :)

Veggietales lijkt me ook best te pruimen, zeker als je die voor een appel en een ei(?) kunt oppikken!

Beta Bloc is weer zo'n bijzondere die overal op de PSP is uitgekomen maar voor de PS2 alleen in Zuid Europa. Zal vast iets met distributierechten te maken hebben gehad. Wat mij van de PSP-versie vooral is bijgebleven is dat Arkanoid op de Commodore 64 meer balgevoel had dan deze game :)

Yo, homeboy gimme five!
toejam

Berichtdoor toejam » 04 aug 2019, 11:47

Afbeelding

Met de PS2 op zijn laatste benen vond Sony het interessant om eens te kijken wat er in India aan talent zat. Er is nog een redelijke serie met Indiase exclusives verschenen in 2009/2010 en dit zijn voor mij de eerste twee. Hanuman Boy Warrior (toevallig ook de eerste die verschenen is) en Desi Adda Games of India

Ook nog weer wat mazzel gehad bij de kringloop en Bass Strike, MTX Mototrax en NHL 2K6 opgepikt. Uit een lotje Off Road getrokken voor de collectie en last but not least via onze Mike lid geworden van een Facebook-groep waar voornamelijk Britten zitten en echte hardcore verzamelaars. Via dat kanaal Ribbit King aangeschaft voor een prijs die bij de guitige koppies van de cover past.

Yo, homeboy gimme five!
toejam

Re: PS2 wanted list - Update 4-8

Berichtdoor toejam » 11 aug 2019, 09:30

Afbeelding

Leuke deal kunnen maken op de twee games van 505. Energy Airforce Aim Strike is zo'n titel die ik al een aantal keer dacht te hebben maar telkens bleek het het eerste deel. En met Armored Core Last Raven heb ik die serie ook compleet. Armored Core is alleen voor de introfilmpjes al de moeite waard over het algemeen :)

Dat kan ik dan weer niet zeggen van Cinderella wat zelfs voor Phoenix-begrippen tragisch is. Het lijkt wel of ze het oude Garfield-motto hebben aangehouden: if at first you can't succeed, lower your standards.

En als afsluiter twee demo discs die hier nooit uitgekomen zijn. Ben daar niet specifiek naar op zoek maar als ik ze tegen kom in een lotje of ergens bij kan krijgen laat ik ze ook niet liggen. Voor wie het interessant vindt, er zijn uiteindelijk 101 PlayStation Magazine demo discs verschenen waar we er hier 80 van hebben gekregen. Onze eerste was nummer 7 en dan zou je denken dat een maandelijks magazine vanaf dat moment gewoon bij blijft maar niet is minder waar. Dit is een goede resource

Yo, homeboy gimme five!
toejam

Re: PS2 wanted list - Update 11-8

Berichtdoor Galious » 11 aug 2019, 14:42

Allememaggies! Die cover van Cinderella is weer een echt meesterwerkje in de Not-Disney reeks van Phoenix :)
Energy Airforce had ik nog nooit van gehoord, maar ziet eruit als weer een toffe titel uit de 505 stal.

Weer een paar mooie om af te kunnen strepen in elk geval.

nmkl pjkl ftmch
Galious
Moderator

Re: PS2 wanted list - Update 11-8

Berichtdoor toejam » 03 sep 2019, 15:41

Afbeelding

Het wordt steeds lastiger maar gelukkig is er ook nog wel wat laaghangend fruit in de lijst.

Gaelic Games Football 2 is de laatste Ierse exclusive. Waarschijnlijk heiligschennis om het rugby te noemen maar doe het toch :)

Fairly Odd Parents lijkt een nogal verplichte populaire animatieserie-tie-in als ik de generieke 3d wereld en hoeveelheid collectibles bekijk.

Rise to Honour is zo'n stukje laaghangend fruit waarvan ik dacht dat ik hem wel zou hebben. Dit lijkt me wel een aardige game al zijn de reviews niet super positief verder.

Skyscraper is een vrij late game voor de PS2 en naar mijn idee een port omdat ze toch een wii versie hadden gemaakt. Als FPS is het niet helemaal geslaagd en als Die Hard de inspiratie was hebben ze het verkeerde personage gemaakt.

Golden Age of Racing is wel een leuke. Met klassieke auto's en bijbehorende rijeigenschappen scheuren over minder bekende circuits. Verwacht uiteraard geen Gran Turismo :)

En KO King is zo Phoenix als het maar kan.

Yo, homeboy gimme five!
toejam

Re: PS2 wanted list - Update 3-9

Berichtdoor Theo79 » 04 sep 2019, 22:16

Die game met Jet Li zou ik ook nog wel leuk vinden voor de heb.
Theo79

Re: PS2 wanted list - Update 3-9

Berichtdoor Galious » 08 sep 2019, 13:15

Rise to Honour ben ik eigenlijk ook best wel benieuwd naar. Ik was die compleet vergeten, maar is als beat 'em up / martial arts film liefhebber misschien toch wel de moeite waard om alsnog eens op te pikken.

nmkl pjkl ftmch
Galious
Moderator

Vorige