Xbox One

Alle games, consoles en merchandise waar iemand jou blij mee kan maken.

Xbox One

Berichtdoor Tom » 25 okt 2018, 11:35

Op zoek naar: xbox one!

Jazeker de console komt er weer en speciaal voor Red Dead 2

Ik heb er een gevonden op Marktplaats, een Xbox One S 1TB met één controller. Nog geen 10 dagen geleden gekocht dus vrij nieuw voor 175,- Euri.

Of een nieuwe via bol.com een Xbox One S 1TB met twee controllers voor 244,-

Keuzestress! En dan de vraag hier of jullie er misschien nog eentje hebben, of anders advies welke keus ik het beste kan maken :)

Afbeelding
Tom
Moderator

Re: Xbox One

Berichtdoor Tom » 25 okt 2018, 11:53

Keus gemaakt!

Bij die One S van 244,- was nu een actie met gratis Red Dead 2. Keus gemaakt :)

Afbeelding
Tom
Moderator

Berichtdoor Pius » 25 okt 2018, 12:08

Tom schreef:Keus gemaakt!

Bij die One S van 244,- was nu een actie met gratis Red Dead 2. Keus gemaakt :)

Ik twijfel ook erg om er een aan te schaffen, dus ik ben benieuwd hoe hij jou bevalt Tom :)

"Come back when you can put up a fight."
Pius

Berichtdoor Marth Daul » 25 okt 2018, 12:16

Ben een echte xbox fan, heb er hier voor me direct 3 staan, 2 X360 en één Xone. De controller is gewoon de beste, zelfs nintendo maakt hem na, en de games spelen minstens even goed als op een ps4.
Persoonlijk heb ik er nog een extra voordeel bij, omdat de verkopen iets minder goed zijn, kan ik de games nieuw steeds voor een veel lagere prijs kopen dan de ps4 versie ...

Van een Xbox one zal je zeker geen spijt hebben !

Laatst bijgewerkt door Marth Daul op 25 okt 2018, 13:05, in totaal 1 keer bewerkt.

May the Force be Cute :cool:
Marth Daul

Berichtdoor Tom » 25 okt 2018, 12:31

Bedankt jongens!

Ik heb er eentje gehad maar dat was de eerste versie. Ik verwacht van de S wel een mooi comoact design dat ook handig is om een mee te nemen.

Hrt zal de Switch zeker niet gaan vervangen aangezien dat toch wel dé console voor mij is :)

Nog mooie tips welke games goed zijn om te gaan halen?

Afbeelding
Tom
Moderator

Berichtdoor Marth Daul » 25 okt 2018, 13:07

Zou je zeker Sunset Overdrive aanbevelen, die smijten ze overal tegen je hoofd voor een euro of vijf.
Was totaal niet mijn soort van game maar na een paar uurtjes werd ik echt in de game gezogen, heb er uren en uren fun aan beleefd en ik ga er nog even tegen aan nadat ik hopelijk Doom kan uitspelen.

May the Force be Cute :cool:
Marth Daul

Berichtdoor Apenheul » 25 okt 2018, 13:11

Forza Horizon 4!! Ik ben nooit echt een racer fan geweest maar FH4 vind ik erg gaaf, ik rijdt voornamelijk off road door de Engelse landschappen heen zonder echt races te doen. De rumble-implementatie voegt ook erg veel toe.
Apenheul
Beheerder

Berichtdoor Dynamike » 25 okt 2018, 15:33

Netjes, Tom! Ondanks dat die van mij al weer op zolder staat en ik er dus nooit mee speel, is het wel een mooi apparaat met Microsoft's platform er omheen. Ik heb nog steeds mijn Day One Edition, maar dat was ook ongeveer de periode waarmee ik er mee gespeeld heb :D

Afbeelding
Dynamike
Beheerder

Berichtdoor synergy » 25 okt 2018, 17:49

Ik zou graag Cuphead en Ori and the Blind Forest willen spelen, die mis ik echt op de PS4.
synergy
Winnaar Gameroom Award 2018

Berichtdoor Galious » 25 okt 2018, 18:30

synergy schreef:Ik zou graag Cuphead en Ori and the Blind Forest willen spelen, die mis ik echt op de PS4.

#Metoo, plus Rare Replay.

nmkl pjkl ftmch
Galious
Moderator

Berichtdoor LesserMagic » 25 okt 2018, 18:37

synergy schreef:Ik zou graag Cuphead en Ori and the Blind Forest willen spelen, die mis ik echt op de PS4.

Anders op de PC?
LesserMagic

Berichtdoor synergy » 25 okt 2018, 18:38

LesserMagic schreef:

Anders op de PC?

Ik heb geen PC. :laugh:
synergy

Berichtdoor Tom » 25 okt 2018, 19:04

Mooie games jongens!

Ik ga starten met Red Dead 2 en ik zie wel waar het zal eindigen :)
Tot nu toe is mijn planning alleen deze game te gaan spelen aangezien ik al niet zo veel tijd doorbreng met het spelen van games en de Switch natuurlijk ideaal is en wel speciaal ontwikkeld lijkt voor mensen die niet vaak voor de tv zitten en kunnen gamen.

Ik ben benieuwd! Ik heb in ieder geval al mooie prijsjes gezien voor tweedehands xbox one games dus dat komt wel goed :)

Die Rare collectie is wel een mooie. Conker!

Afbeelding
Tom
Moderator

Berichtdoor Vaktix » 25 okt 2018, 19:46

synergy schreef:
LesserMagic schreef:

Anders op de PC?

Ik heb geen PC. :laugh:

Zonde, beide games zijn echt fantastisch. Misschien eens gewoon een brakke pc met een enigzins werkende videokaart aanschaffen, daarmee kan je de meeste 2d spellen wel runnen :evil2:

Space? SPAAACE!
Vaktix

Berichtdoor synergy » 25 okt 2018, 19:50

Vaktix schreef:Zonde, beide games zijn echt fantastisch. Misschien eens gewoon een brakke pc met een enigzins werkende videokaart aanschaffen, daarmee kan je de meeste 2d spellen wel runnen :evil2:

Zou ook kunnen, of een keer toch een Xbox kopen voor de exclusives.
synergy

Berichtdoor stefh » 25 okt 2018, 23:53

Sunset Overdrive kan ik idd ook adviseren, bij launch poosje gespeeld. Ook Forza Horizon games zijn bizar. Bijna fotorealistisch cruisen!! Verder al mijn games nog in de seal...
GoW4, Halo 5, Forza's, etc.

Ryse son of rome is toch ook een leuke exclusive.

Super Lucky's Tale is momenteel nieuw 11 euro of zo

Quantum Break vind ik ook indrukwekkend, maar moet je ding zijn.

Cuphead is ongelooflijk en verder kijk ik uit naar The Last Night, maar hoop stiekem dat die alsnog zijn weg naar Switch vindt...
stefh

Berichtdoor Carl2 » 26 okt 2018, 08:19

Mooie aankoop Tom! Ik heb zelf een aantal weken terug een Xbox One S gekocht voor €245 met FIFA 19. Dat spel heb ik hetzelfde weekend alweer verkocht voor €45.

De meeste aanraders heb ik al voorbij zien komen. Ik heb vorige week Ryse: Son of Rome uitspeeld, die is erg tof. Als je al een PS4 hebt zou ik me voor de Xbox One gewoon richten op de exclusives.
Carl2
Koningsdag Koning 2018

Berichtdoor MHZ » 27 okt 2018, 01:45

Recore Definitive Edition. Microsoft only.
MHZ

Berichtdoor Tom » 08 nov 2018, 19:06

En...de Xbox One is weer weg.

Ik kon er niet goed genoeg gebruik van maken. Voor de tv gamen zit er voor mij niet echt meer in helaas. Het kost gewoon veel tijd.

Het is wat ik dacht: Switch all the way!
Al brengen ze games uit die een jaar of zeven oud zijn, prima voor mij :) Portable is zo'n sterke factor gebleken, als ik spreek voor mezelf, dat grafisch niet zo belangrijk is.

Afbeelding
Tom
Moderator

Berichtdoor Pius » 13 nov 2018, 15:26

Tom schreef:En...de Xbox One is weer weg.

Ik kon er niet goed genoeg gebruik van maken. Voor de tv gamen zit er voor mij niet echt meer in helaas. Het kost gewoon veel tijd.

Het is wat ik dacht: Switch all the way!
Al brengen ze games uit die een jaar of zeven oud zijn, prima voor mij :) Portable is zo'n sterke factor gebleken, als ik spreek voor mezelf, dat grafisch niet zo belangrijk is.

Haha, dit is ook de reden waarom ik er geen aan heb geschaft. Als ik zie hoeveel ik op de PS4 speel (nooit dus) dan denk ik dat de Xbox hier ook weinig zin heeft.

"Come back when you can put up a fight."
Pius

Berichtdoor Joey » 14 nov 2018, 13:29

Het kost toch maar 10 seconden extra tijd om je tv aan te zetten? Of game je niet thuis?
Joey
Moderator

Berichtdoor Jalf » 14 nov 2018, 15:24

Tom schreef:En...de Xbox One is weer weg..

Haha, het waren twee mooie weken :D

Ik zit zelf een beetje in dubio. Ik heb begin dit jaar een 4K TV gekocht en aangezien het 4K TV aanbod nog wat te wensen over laat en mijn Switch en launch-PS4 ook geen 4k output of 4k BluRay hebben wil ik eigenlijk wel een Xbox One X halen voor de nieuwe Forza, RDR2 en de exclusives die ik de afgelopen jaren heb gemist (Cuphead, Ori, Sea of Thieves, Gears 4). Ik vind het ding alleen nog te prijzig. Hoe groot achten jullie de kans dat er rond Black Friday een prijsdaling van het ding komt? Ze kleven nu nog rond de €500 euro en dat vind ik zo ver in een generatie echt te veel.

Ik doe niet aan onderschriften.
Jalf

Berichtdoor Vaktix » 14 nov 2018, 15:49

Jalf schreef:
Tom schreef:En...de Xbox One is weer weg..

Haha, het waren twee mooie weken :D

Ik zit zelf een beetje in dubio. Ik heb begin dit jaar een 4K TV gekocht en aangezien het 4K TV aanbod nog wat te wensen over laat en mijn Switch en launch-PS4 ook geen 4k output of 4k BluRay hebben wil ik eigenlijk wel een Xbox One X halen voor de nieuwe Forza, RDR2 en de exclusives die ik de afgelopen jaren heb gemist (Cuphead, Ori, Sea of Thieves, Gears 4). Ik vind het ding alleen nog te prijzig. Hoe groot achten jullie de kans dat er rond Black Friday een prijsdaling van het ding komt? Ze kleven nu nog rond de €500 euro en dat vind ik zo ver in een generatie echt te veel.

Ik verwacht het wel. In vorige jaren zijn er op elke console wel goede deals geweest. De One X is alweer een jaar oud, dus er zullen daar ook wel wat goede aanbiedingen of bundels voor zijn.

Space? SPAAACE!
Vaktix

Berichtdoor Tom » 14 nov 2018, 19:46

@Jalf

Haha zeg dat! Maar het is beter zo nu met alleen de Switch voor me :)

Ik vind de One X dan wel prijzig voor rond de 500,- aangezien de One S met twee controllers én Red Dead 2 voor 244,- incl. verzending te koop was.

De One X geeft tot nu toe alleen iets beter beeld maar het heeft wel de prijs alsof het een nieuwe generatie consoles is. Jij alleen kan de afweging maken, maar als je graag de Xbox One games wil spelen van de afgelopen jaren dan vraag ik mij af in hoeverre je plezier haalt uit de One X. Misschien dat het wel invloed heeft op de games die nog gaan komen?

Afbeelding
Tom
Moderator

Berichtdoor Apenheul » 14 nov 2018, 20:02

Ik heb thuis de normale Xbox One en op het werk de Xbox One X. Er zit wel bijna een generatie verschil tussen de twee qua kracht maar onderaan de streep kun je alle games gewoon prima op beide systemen spelen. Wie op het gebied van beeldkwaliteit echt het beste van het beste in console gaming wil maakt met de X wel een goede aankoop IMO.
Apenheul
Beheerder