(Bijna)Te koop:NES Cheetahmen “The creation” (genummerd/CIB)

Alle games, consoles en merchandise die je graag wilt verkopen of ruilen.

(Bijna)Te koop:NES Cheetahmen “The creation” (genummerd/CIB)

Berichtdoor Jeroen » 16 jan 2019, 22:23

Ik krijg met een week of 2 a 3 een nieuwe (CIB) versie binnen van Cheetahmen “the creation” voor de NES.

Daar ik er dan twee heb, gaat er één weg.
Welk nummer van de twee weg gaat weet ik nog niet, maar beide zijn:

- Genummerd op de achterzijde van de cart d.m.v. een hologramsticker met een nummer wat kan variëren van #501 t/m #1500.

- Achterop de box staat exact zo’n sticker om het een matchende set te laten zijn.

- De cart zit in de welbekende paarse Active Enterprises dustcover/stofhoes

- Er zit een comic bij wat een reprint is van het origineel van begin jaren “90.
(Deze zat origineel bij de “Action 52” CIB)

- En het welbekende stukje piepschuim :wink:

Daar het dus genummerd is en een verzamelaars object, ga ik het NIET los verkopen.

Hier een link naar het geheel: http://www.cheetahmengames.com/Cheetahm ... ation.html

De cart zal rood of groen zijn, daar de transparante alleen voorkomen bij #001 t/m #500.

De genummerde (nieuwe) CIB kost afgerond €120 ($99 + douanekosten + 21% tax)om het hier in NL aan huis/in de bus te krijgen, maar daar hoeft het uiteraard niet voor weg.
De prijs weet ik voor nu nog niet, maar daar worden we het altijd over eens :thumbup1:

Bij interesse hoor ik het graag en zijn er t.z.t. foto’s te krijgen via whatsapp (Uiteraard een nummer uitwisseling via PB vanwege eenieders privacy)

Jeroen