Worldwaker's opruiming

Alle games, consoles en merchandise die je graag wilt verkopen of ruilen.

Re: Worldwaker's opruiming: o.a. mijn hele SNES collectie!!!

Berichtdoor VASH SAN » 06 maart 2018, 19:27

sparky schreef:
WorldWaker schreef:Ik heb een heel stel games verkocht aan zwaardgast voor een mooie prijs. De beginpost is aangepast. Er staan nog een aantal mensen in de wachtrij van mijn PM box. Die zal ik allemaal zo snel mogelijk afwerken. Verder kan iedereen nog steeds reageren natuurlijk.

Binnenkort terug te vinden op marktplaats waarschijnlijk :biggrin:

Dat zou wel schandalig zijn.
VASH SAN

Berichtdoor WorldWaker » 06 maart 2018, 21:14

VASH SAN schreef:
sparky schreef:
WorldWaker schreef:Ik heb een heel stel games verkocht aan zwaardgast voor een mooie prijs. De beginpost is aangepast. Er staan nog een aantal mensen in de wachtrij van mijn PM box. Die zal ik allemaal zo snel mogelijk afwerken. Verder kan iedereen nog steeds reageren natuurlijk.

Dat zou wel schandalig zijn.

Dat verwacht ik niet hoor. Volgens mij is het een liefhebber. Maar mocht het wel zo zijn, is dat ook zijn goed recht natuurlijk. Ze zijn vanaf nu zijn eigendom en hij mag en kan ermee doen wat hij wil.

Afbeelding

"Is this really about who gets the magic sword or is everyone just a little on edge because they’re hungry?"
WorldWaker

Berichtdoor WorldWaker » 16 maart 2018, 17:03

Up

Ik heb het erg druk gehad en daarom nog niet op iedere reactie en/of PM gereageerd. Voor diegene die nog in de wacht staan, ik zal nog steeds alles afhandelen vanaf de eerste reactie beginnend en zo verder.

Afbeelding

"Is this really about who gets the magic sword or is everyone just a little on edge because they’re hungry?"
WorldWaker

Berichtdoor jaapman » 23 maart 2018, 10:42

WorldWaker schreef:
sparky schreef:

Dat verwacht ik niet hoor. Volgens mij is het een liefhebber. Maar mocht het wel zo zijn, is dat ook zijn goed recht natuurlijk. Ze zijn vanaf nu zijn eigendom en hij mag en kan ermee doen wat hij wil.

Toffe liefhebber :laugh:

https://www.marktplaats.nl/verkopers/20 ... rentPage=2

https://www.marktplaats.nl/a/spelcomput ... ousPage=lr
jaapman

Berichtdoor OldSchool » 23 maart 2018, 11:30

Broedermoord :)

OldSchool

Berichtdoor VASH SAN » 23 maart 2018, 12:44

Ja dat lijkt er dus gewoon niet op, schandalig.

Vooral met deze zin uit de eerste post in het achterhoofd

Ik bied eerst alles hier aan, voordat ik overstap naar Marktplaats, gameshops etc., omdat ik weet dat het hier goed terecht komt.
VASH SAN

Berichtdoor Farokh » 23 maart 2018, 13:21

Ja, deze verkoper doet het wel voor de eurootjes is mijn ervaring.
Farokh

Berichtdoor sparky » 23 maart 2018, 14:43

sparky

Berichtdoor zwaardgast » 23 maart 2018, 16:48

sparky schreef:

Mijn glazen bol doet het nog perfect zie ik!

Klopt zeker dat ik wel wat dubbele items verkoop dat de houdt de hobby wat betaalbaar.

Ging mij met name om een aantal games uit de set met name kirby die komt niet heel vaak voor ik wou hem graag hebben en bij aankoop van meer tegelijk maak je meer kans en kan je hem goedkoper krijgen

Ik heb een aardige collectie opgebouwd dat is hoe ik verzamel mijn collectie had ik al een gepost in het collectie forum hier. Als ik het voor de euro's zou doen zou er heel wat meer op marktplaats staan waarbij ik dus alles zou verkopen zelfs als ik het niet zou hebben. Heel veel items in topstaat die niet op de markt staan

viewtopic.php?f=13&t=4741

Laatst bijgewerkt door zwaardgast op 23 maart 2018, 17:18, in totaal 2 keer bewerkt.
zwaardgast

Berichtdoor VASH SAN » 23 maart 2018, 17:06

zwaardgast schreef:
sparky schreef:

Mijn glazen bol doet het nog perfect zie ik!

Klopt zeker dat ik wel wat items verkoop dat de houdt de hobby wat betaalbaar.

Ging mij met name om een aantal games uit de set met name kirby die komt niet heel vaak voor.

Ik heb een aardige collectie opgebouwd dat is hoe ik verzamel mijn collectie had ik al een gepost in het collectie forum hier. Als ik het voor de euro's zou doen zou er heel wat meer op marktplaats staan waarbij ik dus alles zou verkopen zelfs als ik het niet zou hebben.

https://www.button-bashers.nl/viewtopic.php?f=13&t=4741

Dan had je toch gewoon die games kunnen kopen, ze waren waarschijnlijk wel redelijk zacht geprijsd.
Dan was voor de andere liefhebbers hier de hobby ook betaalbaar gebleven.
VASH SAN

Berichtdoor zwaardgast » 23 maart 2018, 17:13

@vashnash

kirby was nog 75 exclusief pakket post verzendkosten opzich vrij mooi maar toch vrij veel om maar een voorbeeld te noemen. maar gezien andere items wat lager waren kon ik hem goedkoper krijgen ik snap het opzich wel dat mensen hier wat op tegen kunnen zijn maar anders zou ik onder andere kirby niet snel aan de collectie willen toevoegen.

Ik wou hem graag hebben met een aantal andere items maar ik had er persoonlijk niet een hoog bedrag voor over maar in een set als dit kom je goedkoop uit oftwel een kans om hem toch aan de collectie toe te voegen. Als dat een fout is voor velen dan moet ik mij daar maar bij neerleggen.
zwaardgast

Berichtdoor jaapman » 23 maart 2018, 17:29

Ik bied eerst alles hier aan, voordat ik overstap naar Marktplaats, gameshops etc., omdat ik weet dat het hier goed terecht komt. Ik hoop dat ik veel mensen gelukkig kan maken (of die ene die alles wil hebben :tongue1:)

zwaardgast schreef:@vashnash

kirby was nog 75 exclusief pakket post verzendkosten opzich vrij mooi maar toch vrij veel om maar een voorbeeld te noemen. maar gezien andere items wat lager waren kon ik hem goedkoper krijgen ik snap het opzich wel dat mensen hier wat op tegen kunnen zijn maar anders zou ik onder andere kirby niet snel aan de collectie willen toevoegen.

Ik wou hem graag hebben met een aantal andere items maar ik had er persoonlijk niet een hoog bedrag voor over maar in een set als dit kom je goedkoop uit oftwel een kans om hem toch aan de collectie toe te voegen. Als dat een fout is voor velen dan moet ik mij daar maar bij neerleggen.

Wel top dat jij het heft in eigen handen neemt en het dan maar zelf op marktplaats zet. Wat een held ben je toch! :beg:
Je kan ook gewoon toegeven dat je gedrag achterbaks en egoïstisch is. :confused1:
jaapman

Berichtdoor Galious » 23 maart 2018, 17:42

Laten we het on topic houden, mensen, en iemand aanvallen is helemaal nergens voor nodig. De verkoper is tevreden met de transactie en wat de koper vervolgens met de aankopen doet, is helemaal zijn of haar eigen zaak.

nmkl pjkl ftmch
Galious
Moderator

Berichtdoor WorldWaker » 16 apr 2018, 14:50

Bij deze wil ik even aangeven dat ALLE boxed snes games inmiddels verkocht zijn. Ondanks dat nu misschien de grootste aantrekkingskracht van dit verkooptopic verdwenen is, wil ik jullie er op wijzen dat er nog steeds een aantal geweldige items te koop staan. Dus blijf vooral spullen van me kopen :evil2:

Er is wel een kans dat ik de overige spullen ook op Marktplaats ga aanbieden. Daarnaast zullen er ook nog wel wat nieuwe spullen bijkomen.

Afbeelding

WorldWaker

Re: Worldwaker's opruiming

Berichtdoor Lrnz » 16 apr 2018, 21:34

Zou je me kunnen appen of pm'en wat er net over is van GB/GBA games CIB?
Lrnz

Vorige