Signeersessie Charles Martinet

Interessante advertenties, discussies en alles over verzamelen.

Signeersessie Charles Martinet

Berichtdoor Lrnz » 09 sep 2018, 12:16

Wat zouden jullie laten signeren door Charles Martinet moest je de kans krijgen? Ik heb een beetje inspiratie nodig :D
Lrnz

Re: Signeersessie Charles Martinet

Berichtdoor KillingRaptor » 09 sep 2018, 12:22

Been there already. Ik heb mijn slipcase cover van Super Mario 3D World laten signeren door hem, die die je exclusief bij Mediamarkt kreeg. Deze dus:

Afbeelding

KillingRaptor

Berichtdoor OldSchool » 09 sep 2018, 12:25

De allereerste game die van zijn stem heeft voorzien. Maar dat idee heb jij misschien ook gezien je oproep voor een Super Mario 64. Als je consoles buiten beschouwing laat, is Mario FUNdamentals voor de Mac zijn échte debuut als Mario.

OldSchool

Berichtdoor Shmupz » 09 sep 2018, 12:28

Hah. Je gaat naar Facts dus? ;-) Ik ga ook. Charles Martinet was niet m'n hoofd doel, maar wil hem wel zien! :-) (We hebben een photoshoot met David Tennant cadeau gedaan aan iemand die grote fan is).

Maar volgensmij is die man heel tof! :-) Ik zou denk ik iets doen waarbij je een herinnering o.i.d. hebt aan Mario! :-) Je eerste Mario game bijv.
En wil je het met of zonder naam? Want als je het met je naam doet, raad ik je aan die op een papiertje te schrijven, just to be sure! :-p :-)

Je kan ook voor de photoshoot met hem gaan! :-p Daar zijn ook tickets voor te koop! :-) En ik zou ook ff aanschuiven bij z'n panel! :-)
Shmupz

Berichtdoor Lrnz » 09 sep 2018, 12:30

Shmupz schreef:Hah. Je gaat naar Facts dus? ;-) Ik ga ook. Charles Martinet was niet m'n hoofd doel, maar wil hem wel zien! :-) (We hebben een photoshoot met David Tennant cadeau gedaan aan iemand die grote fan is).

Maar volgensmij is die man heel tof! :-) Ik zou denk ik iets doen waarbij je een herinnering o.i.d. hebt aan Mario! :-) Je eerste Mario game bijv.
En wil je het met of zonder naam? Want als je het met je naam doet, raad ik je aan die op een papiertje te schrijven, just to be sure! :-p :-)

Je kan ook voor de photoshoot met hem gaan! :-p Daar zijn ook tickets voor te koop! :-) En ik zou ook ff aanschuiven bij z'n panel! :-)

Ik ben een ervaren rot wat comic cons ens facts betreft :P Ik ga ook elke editie van Facts 2 dagen, ik werk er één dag bij een stand en één dag bezoek ik zelf :P
Lrnz

Berichtdoor Shmupz » 09 sep 2018, 14:13

Cool! :-D Veel plezier!! :-)

Ga je ook in cosplay outfit dan? :-)
Shmupz

Berichtdoor Galious » 09 sep 2018, 14:23

Ik heb nog wel een Mario pet liggen voor de cosplayers :tongue1:

nmkl pjkl ftmch
Galious
Moderator

Berichtdoor Zach » 09 sep 2018, 14:30

Ik zou Super Mario 64 boxart of achterop de super Mario 64 cartridge een handtekening zetten.
Of wellicht een n64 Console pak Super Mario 64 edition. Hangt een beetje af van de kleuren of een zwarte handtekening uberhaupt goed te zien in.

Je merkt het al, ik ben een groot Super Mario 64 fan, dus ik zou vooral daar iets mee doen.
Zach

Berichtdoor MrSirius » 18 sep 2018, 18:44

KillingRaptor schreef:Been there already. Ik heb mijn slipcase cover van Super Mario 3D World laten signeren door hem, die die je exclusief bij Mediamarkt kreeg. Deze dus:

Afbeelding
Volgens mij is dat trouwens een echt zeldzaam ding. Ik zou iedereen adviseren die te houden.

Afbeelding
Kain is deified. The Clans tell tales of Him. Few know the truth. He was mortal once, as were we all.
MrSirius
Beheerder

Berichtdoor Pius » 18 sep 2018, 19:57

MrSirius schreef:
KillingRaptor schreef:Been there already. Ik heb mijn slipcase cover van Super Mario 3D World laten signeren door hem, die die je exclusief bij Mediamarkt kreeg. Deze dus:

Afbeelding
Volgens mij is dat trouwens een echt zeldzaam ding. Ik zou iedereen adviseren die te houden.

Wat Steef zegt klopt inderdaad. Ik had hem zelf niet en heb hem een jaar of 3 geleden actief opgezocht (en gekocht). Was toen al moeilijk te vinden, maar deze sleeve gaat inmiddels voor meer weg dan de game zelf.

"Come back when you can put up a fight."
Pius

Berichtdoor Shmupz » 20 sep 2018, 10:25

Daar heb ik er toen twee van gekocht bij Game Mania.. Want ze gingen voor de normale prijs (Ik geloof 15 - 20 euro toen). :-p Als ik me niet vergis heb ik die tweede toch naar jou gedaan, Pius? :w00t:
Shmupz

Berichtdoor Pius » 21 sep 2018, 00:30

Shmupz schreef:Daar heb ik er toen twee van gekocht bij Game Mania.. Want ze gingen voor de normale prijs (Ik geloof 15 - 20 euro toen). :-p Als ik me niet vergis heb ik die tweede toch naar jou gedaan, Pius? :w00t:

Jaaaa dat klopt helemaal. Ik had er zo lang naar gezocht dat ik alweer was vergeten dat jij ze geregeld had haha. Denk niet dat we ze ooit nog voor die prijs gaan vinden :)

"Come back when you can put up a fight."
Pius

Berichtdoor toejam » 21 sep 2018, 08:28

Ik heb die sleeve ook, als ik niet kan slapen aai ik Mario altijd even over zijn buikje tot ik rustig word. En als die begint te piepen heb ik per ongeluk een cavia uit de kooi er naast te pakken

Yo, homeboy gimme five!
toejam

Berichtdoor Shmupz » 21 sep 2018, 12:42

@Pius

Haha, nee. Dat denk ik ook niet. :-p
Shmupz