SNES (Super Nintendo) topic

Nostalgie! Alles vanaf de Atari 2600 t/m de Nintendo GameCube.

Re: SNES (Super Nintendo) topic

Berichtdoor Pius » 28 aug 2017, 17:37

Zijn erg cool! Wel jammer dat ze er de tekst "Collector's poster x of 3" zo prominent op hebben gezet trouwens.

"Come back when you can put up a fight."
Pius

Berichtdoor Galious » 28 aug 2017, 18:27

Jammer dat alles tegenwoordig zo uitdrukkelijk op de collectors markt gericht moet zijn. Het zijn toffe posters, dat is toch genoeg :)

Geprinte posters zijn blijkbaar alleen bij PAX West verkrijgbaar volgens deze tweet van Nintendo of America

Download and enjoy these special #SNESClassic-themed #NintendoPower covers, and join our #PAXWest2017 panel to receive physical copies!

nmkl pjkl ftmch
Galious

Berichtdoor Galious » 31 aug 2017, 11:04

Capcom brengt samen met iam8bit een 30th Anniversary Edition cart van Street Fighter II uit voor de SNES.

Afbeelding

nmkl pjkl ftmch
Galious

Berichtdoor Henky-VII » 31 aug 2017, 12:22

Enkel de US zeker? :/

Afbeelding
"Just because you support something, don't be afraid to point out when they're wrong, because at the end of the day, the truth is all that matters."
Henky-VII

Berichtdoor synergy » 31 aug 2017, 12:35

Galious schreef:Capcom brengt samen met iam8bit een 30th Anniversary Edition cart van Street Fighter II uit voor de SNES.

Afbeelding

Er wordt gewaarschuwd deze niet te spelen, want kan in brand vliegen :lol: :lol:

WARNING: Use of this reproduction game cartridge (the “Product”) on the SNES gaming hardware may cause the SNES console to overheat or catch fire. The SNES hardware is deemed a vintage collectible, so please exercise extreme caution when using the Product and make sure there is fire extinguishment equipment nearby.
synergy

Berichtdoor Gozert » 31 aug 2017, 15:47

Ik dacht eerst dat je een grap maakte, maar het is dus echt zo. :lol:
Gozert

Berichtdoor Phille » 31 aug 2017, 15:54

Reproductie professioneel aangepakt, meer niet. Kzou het orgineel altijd verkiezen boven dit.
Phille

Berichtdoor Gozert » 31 aug 2017, 16:09

Overigens, Street Fighter II's 30th Anniversary is pas over 3,5 jaar en pas over een kleine 5(!) jaar voor de SNES versie... What the fuck? :confused1:
Gozert

Berichtdoor Galious » 31 aug 2017, 16:18

synergy schreef:Er wordt gewaarschuwd deze niet te spelen, want kan in brand vliegen :lol: :lol:

WARNING: Use of this reproduction game cartridge (the “Product”) on the SNES gaming hardware may cause the SNES console to overheat or catch fire. The SNES hardware is deemed a vintage collectible, so please exercise extreme caution when using the Product and make sure there is fire extinguishment equipment nearby.

Haha, WTF! En dan wordt het in de marketing gezet als "Brand New Playable SNES Game". Maar vooral niet spelen, want dan vliegt je brand new playable SNES game in de brand :laugh:

Ik snap sowieso niet dat iemand $100 neer zou tellen voor een repro van een van de meest common SNES games, maar het collector's virus doet wel meer vreemde dingen met mensen in deze hobby.

nmkl pjkl ftmch
Galious

Berichtdoor Galious » 31 aug 2017, 16:21

Gozert schreef:Overigens, Street Fighter II's 30th Anniversary is pas over 3,5 jaar en pas over een kleine 5(!) jaar voor de SNES versie... What the fuck? :confused1:

Het is ter gelegenheid van de 30th Anniversary van Street Fighter, de eerste game kwam in 1987 uit.

nmkl pjkl ftmch
Galious

Berichtdoor Gozert » 31 aug 2017, 16:27

Galious schreef:
Gozert schreef:Overigens, Street Fighter II's 30th Anniversary is pas over 3,5 jaar en pas over een kleine 5(!) jaar voor de SNES versie... What the fuck? :confused1:

Het is ter gelegenheid van de 30th Anniversary van Street Fighter, de eerste game kwam in 1987 uit.

Dan zou je zeggen, doe dan wat met die game in plaats van een console port van de opvolger... Desnoods een nieuwe remake voor de moderne platforms die een hoop van de minpunten van het origineel fixt. Street Fighter Origins ofzo. Ik vind het nogal vreemd om een jubileum te vieren met een release van een game waar het jubileum niet eens om draait.
Gozert

Berichtdoor Galious » 31 aug 2017, 16:44

Gozert schreef:Dan zou je zeggen, doe dan wat met die game in plaats van een console port van de opvolger... Desnoods een nieuwe remake voor de moderne platforms die een hoop van de minpunten van het origineel fixt. Street Fighter Origins ofzo. Ik vind het nogal vreemd om een jubileum te vieren met een release van een game waar het jubileum niet eens om draait.

Helemaal mee eens. Dit is gewoon een makkelijke manier om geld uit de zakken te kloppen van wat Street Fighter diehards en collectors.

nmkl pjkl ftmch
Galious

Berichtdoor Superplayer » 31 aug 2017, 21:41

Retro is big business $$$! Vind hier dus nou nix aan, Unholy Night was een iets ander verhaal, maar een flop.
Superplayer

Berichtdoor Tom » 11 sep 2017, 07:44

Bij het spelen van Street Fighter 2 gaat het er zo hard aan toe dat zelfs de cart vlam kan vatten :biggrin:

Afbeelding
Tom
Moderator

Berichtdoor maartenkoster » 15 sep 2017, 16:50

Heb alvast een Signature van gemaakt met mijn naam. :happy:

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Its all about games. Generation to Generation. :drool: :drool:
maartenkoster

Berichtdoor synergy » 16 okt 2017, 18:22

Analogue komt met de Super NT.

https://www.analogue.co/pages/super-nt/

Ziet er echt sexy uit zeg! :wub:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
synergy

Berichtdoor Phille » 16 okt 2017, 18:57

Ziet er idd wel mooi uit en ze beloven geen lag. Ik schrok wel vd prijs eigenlijk, $190 kan al tellen. Beetje reviews afwachten denk ik.
Phille

Berichtdoor synergy » 16 okt 2017, 19:00

Phille schreef:Ziet er idd wel mooi uit en ze beloven geen lag. Ik schrok wel vd prijs eigenlijk, $190 kan al tellen. Beetje reviews afwachten denk ik.

Ik vind 190 dollar nog wel meevallen; bedenk dat de NES versie 450 dollar is/was :laugh:
Ik hoop dat je roms kan patchen in de toekomst via de SD kaart. Dat zou wel heel gaaf zijn mbt translation patches voor Super Famicom games.
synergy

Berichtdoor Phille » 16 okt 2017, 19:02

synergy schreef:
Phille schreef:Ziet er idd wel mooi uit en ze beloven geen lag. Ik schrok wel vd prijs eigenlijk, $190 kan al tellen. Beetje reviews afwachten denk ik.

Ik vind 190 dollar nog wel meevallen; bedenk dat de NES versie 450 dollar is/was
Ik hoop dat je roms kan patchen in de toekomst via de SD kaart. Dat zou wel heel gaaf zijn mbt translation patches voor Super Famicom games.
Oei ja dan valt het wel mee

Ziet er mooi uit maar zoals bij alles ga ik toch reviews afwachten. Dat ze met 8bitdo samen werken is al een serieus pluspunt imo.
Phille

Berichtdoor Gozert » 16 okt 2017, 21:29

Als de Analogue NT een voorbode is, komt het wel goed met dit apparaat. Recensies afwachten kan echter nooit kwaad, natuurlijk. Het blijft een flinke duit.
Gozert

Berichtdoor Galious » 14 nov 2017, 22:44

RetroBit gaat een paar interessante Jaleco en Data East multicarts uitbrengen voor de SNES en NES. Vooral de Joe & Mac: Ultimate Caveman Collection en Jaleco Brawler's Pack zijn leuke compilaties :)

Afbeelding

nmkl pjkl ftmch
Galious

Vorige