LTGreenBean schreef:dat is een lange zin
was er nog geen SNES topic!? holy shit![]()
maar ja ik snap wel wat je bedoelt.
de SNES versies van mario 2 en 3 zijn echt anders dan de originele. wat je zegt voelt zweverig aan.
ik kon er ook niet mee overweg.
oh man, SNES ...... <3 zoveel liefde
Galious schreef:Ik heb daar echt geen problemen mee, maar misschien is het wel te lang geleden dat ik de originele NES versies van SMB2 en 3 heb gespeeld.
Maar ze hebben nu eenmaal (ook in All-Stars) iets andere jumping physics dan Super Mario World, die op dat gebied (en menig ander) wel zo'n beetje Super Mario perfection is.
Pius schreef:Verder verbaas ik me er extreem over dat er geen SNES topic was
WorldWaker schreef:Pius schreef:Verder verbaas ik me er extreem over dat er geen SNES topic was
Omdat iedereen ervan uitging dat het er is, heeft niemand gecheckt of het er ook echt is
Gurtus schreef:Oke als jullie 5 games moeten noemen onder de 20 euro die leuk zijn om te spelen
en probeer een beetje the usual suspects te vermijden dus de iets minder bekende games
Pius schreef:Over controls gesproken: Ik kan games als Starwing en Pilotwings die gebruik maken van een 3D-perspectief op de SNES nauwelijks tot niet besturen met een D-pad. Ligt dat aan mij of hebben meer mensen daar last van?
Gurtus schreef:Oke als jullie 5 games moeten noemen onder de 20 euro die leuk zijn om te spelen
en probeer een beetje the usual suspects te vermijden dus de iets minder bekende games
Pius schreef:Over controls gesproken: Ik kan games als Starwing en Pilotwings die gebruik maken van een 3D-perspectief op de SNES nauwelijks tot niet besturen met een D-pad. Ligt dat aan mij of hebben meer mensen daar last van?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten