Xbox One

Games & systemen van nu en de toekomst (incl. PC en mobile).

Re: Xbox One

Berichtdoor Dynamike » 08 nov 2019, 12:06

Apenheul schreef:Game Pass Ultimate is beter dan PSNow, PSPlus, Xbox Live en Nintendo Online bij elkaar IMO. Bizar goed qua beschikbare content.

Ik geef dit een hartje!

Afbeelding
Dynamike
Beheerder

Berichtdoor Jalf » 08 nov 2019, 12:26

Niet echt een faire vergelijking (met Plus) inderdaad, maar Ultimate is ook een stuk beter dan Plus en Now samen. GPU kost je 12,99 per maand en de PSPlusNow combi zou je 18 euro pm kosten. En dan zit je bij Sony nog steeds met jaren oude games, terwijl ik deze maand met GPU gewoon The Outer Worlds en Dirt Rally 2.0 kan spelen

Ik doe niet aan onderschriften.
Jalf

Berichtdoor kingoftherain » 14 nov 2019, 20:13

Nog iemand die om 21.00 naar de Xbox stream kijkt? Ik gebruik 'm dan wat minder vaak, maar dat betekent dan ook weer niet dat ik niet hoop dat er nog leuke exclusives voor verschijnen.

My life is a chip in your pile. Ante up!
kingoftherain

Berichtdoor Kunstschilder1987 » 14 nov 2019, 20:15

kingoftherain schreef:Nog iemand die om 21.00 naar de Xbox stream kijkt? Ik gebruik 'm dan wat minder vaak, maar dat betekent dan ook weer niet dat ik niet hoop dat er nog leuke exclusives voor verschijnen.

ik kijk nooit live naar de streams. meestal in de dagen erna er even gauw doorheen skippen...

Weet iemand eigenlijk iets van tales of arise? die zou nog deze generatie op ps4 en xb1 komen maar het is heel erg stil en ik vermoed dat het een next gen titel aan het worden is....

If you wanna give God a laugh, tell him your plans.
Linkje naar mijn site/schilderijen
:smile: voor niewsgierige aagjes die het leuk vinden te zien wat ik zoal maak :smile:
Kunstschilder1987

Berichtdoor kingoftherain » 14 nov 2019, 20:56

Kunstschilder1987 schreef:Weet iemand eigenlijk iets van tales of arise? die zou nog deze generatie op ps4 en xb1 komen maar het is heel erg stil en ik vermoed dat het een next gen titel aan het worden is....

Van wat ik er zo gauw over kan vinden is alleen bekend dat-ie ergens volgend jaar moet uitkomen.

kingoftherain

Berichtdoor Apenheul » 14 nov 2019, 21:00

Ik zit er wel klaar voor :)
Apenheul
Beheerder

Berichtdoor Kunstschilder1987 » 14 nov 2019, 21:02

kingoftherain schreef:
Kunstschilder1987 schreef:Weet iemand eigenlijk iets van tales of arise? die zou nog deze generatie op ps4 en xb1 komen maar het is heel erg stil en ik vermoed dat het een next gen titel aan het worden is....

Van wat ik er zo gauw over kan vinden is alleen bekend dat-ie ergens volgend jaar moet uitkomen.

ah thanks. na de e3 trailer niks meer van gehoord... ik hoop echt dat ie niet wordt doorgeschoven, want ik ben iemand die nooit gelijk in nieuwe consoles stapt... dus hopelijk hoeven we hier niet te lang op te wachten.

:smile: voor niewsgierige aagjes die het leuk vinden te zien wat ik zoal maak :smile:
Kunstschilder1987

Berichtdoor kingoftherain » 14 nov 2019, 21:40

Net was er een trailer voor een spel genaamd The Artful Escape. Toen de muziek begon, dacht ik er Jean-Michel Jarre in te horen, maar dat zal wel niet.

Als die plaat begint te spelen bij 0:15, dat is toch echt zo'n Jarre geluid?

Laatst bijgewerkt door kingoftherain op 14 nov 2019, 21:55, in totaal 1 keer bewerkt.

kingoftherain

Berichtdoor kingoftherain » 14 nov 2019, 21:41

Kunstschilder1987 schreef:ah thanks. na de e3 trailer niks meer van gehoord... ik hoop echt dat ie niet wordt doorgeschoven, want ik ben iemand die nooit gelijk in nieuwe consoles stapt... dus hopelijk hoeven we hier niet te lang op te wachten.

Moet nog wel voor deze generatie consoles verschijnen, als 't goed is.

kingoftherain

Berichtdoor Kunstschilder1987 » 16 nov 2019, 01:22

zojuist de show x019 effe terug gekeken. mannen jullie hebben gelijk er komt veel moois aan. Persoonlijk ben ik het meest nieuwsgierig naar cyber shadow, de ninja gaiden kloon van yacht club. en Luna nights sprak me ook erg aan

Kunstschilder1987

Berichtdoor Dynamike » 16 nov 2019, 01:38

Kunstschilder1987 schreef:zojuist de show x019 effe terug gekeken. mannen jullie hebben gelijk er komt veel moois aan. Persoonlijk ben ik het meest nieuwsgierig naar cyber shadow, de ninja gaiden kloon van yacht club. en Luna nights sprak me ook erg aan

Ja, het was best een goede show. Met plezier zitten kijken. Goed tempo ook en Age of Empires 4, daar heb ik toch verdompt veel zin an!

Afbeelding
Dynamike
Beheerder

Berichtdoor Kunstschilder1987 » 16 nov 2019, 20:19

Dynamike schreef:
Kunstschilder1987 schreef:zojuist de show x019 effe terug gekeken. mannen jullie hebben gelijk er komt veel moois aan. Persoonlijk ben ik het meest nieuwsgierig naar cyber shadow, de ninja gaiden kloon van yacht club. en Luna nights sprak me ook erg aan

Ja, het was best een goede show. Met plezier zitten kijken. Goed tempo ook en Age of Empires 4, daar heb ik toch verdompt veel zin an!

Ik wordt wel altijd ziek van dat gejuich haha. Maar dat heb ik ook bij sport of muziek evenementen altijd gehad.
Mijn pc is helaas niet echt goed (ik keek voor de xb1) dus voor mij zit age of empires er niet in vermoed ik. Maar idd dat die ook rond de middeleeuwen afspeelt klinkt erg goed.

Kunstschilder1987

Vorige