Welke games speel je momenteel?

Games & systemen van nu en de toekomst (incl. PC en mobile).

Re: Welke games speel je momenteel?

Berichtdoor Galious » 05 apr 2019, 13:38

Nothing but Sekiro, baby! De teller staat inmiddels op ruim 30 uur en ik denk dat ik het einde van mijn eerste playthrough nader wat de main story betreft, maar ik heb daarnaast nog zoveel te doen dat ik er voorlopig nog lang niet klaar mee ben. En daarna duik ik waarschijnlijk meteen in New Game+ :)

Afbeelding

nmkl pjkl ftmch
Galious
Moderator

Berichtdoor Xenafan1985 » 06 apr 2019, 18:09

Een aantal games door elkaar aan het spelen. Waarvan de meeste voor het eerst:

Dead or Alive 6 - PS4

Erg tof deel in de serie. Arcade zitten spelen met verschillende karakters en ook weer een stuk in de story mode gespeeld. Zelfs nog even online gegaan en ik moet zeggen dat ging best goed!

Kingdom Hearts VR Experience - PSVR

Een gratis 'beleving' die te downloaden is in de PlayStation store. Erg tof om een keer te zien, vooral het strandlevel. Er schijnen nog meer levels te komen, dus ik ben benieuwd.

Squishies - PSVR

Een aardige puzzelgame die goed gebruik maakt van de PSVR en de move controllers. Je bekijkt het level van bovenaf en moet de squishies met je move controllers naar de uitgang blazen. Leuke game, zeker voor de 25 euro die de game kost.

Arizona Sunshine - PSVR

Nu ik mijn VR-set toch aangesloten had was het een mooi moment om deze zombie shooter te proberen. Ik ben nog niet heel ver, maar de controls werken goed en het speelt soepel. Ook maakt de game geen snelle of gekke bewegingen dus misselijk wordt je er ook niet van.

Gal Gun 2 - Switch

Tja wat moet ik over deze game zeggen. Je bent een student die door een engel wordt gevraagd om demonen te stoppen die de meisjes van je school hebben overgenomen. Je doet dit door op ze te schieten met een soort waterpistool en o ja ze zijn allemaal verliefd op je. Een typische Japanse game die stiekem best vermakelijk is.

All-Star Fruit Racing - Switch

De Switch heeft met Mario Kart natuurlijk al de beste kartracer, maar All-Star Fruit Racing is een best leuk alternatief als je even geen zin hebt in Mario Kart. Alles draait om fruit in deze game en dit is erg leuk gedaan. Er zit een uitgebreide career mode in waar ik mij op dit moment mee bezig houdt.

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
Afbeelding

Using Tapatalk
Xenafan1985

Berichtdoor Ok Impala! » 08 apr 2019, 11:24

Bijna door Neutopia II heen! Dungeon 6 zorgde er bijna voor dat ik de game neerlegde. Mijn hemel... die dungeon had dus meer dan 90 kamers! En dan ook nog helemaal volgepropt met goedkope vallen en "chambers of dead". De laatste dungeon van Zelda 1 was er echt helemaal niets bij! Dungeon 7 was dan weer een makkie, ben nu bij de laatste dungeon aanbeland. Dirth gaat boeten voor al zijn slechte gedrag! :cool:
Ok Impala!

Berichtdoor Ok Impala! » 09 apr 2019, 13:15

Na Neutopia II op zoek gegaan naar meer retro Zelda (NES) clones. Ik ga nu Crusader of Centy (NTSC) / Soleil (PAL) voor de Sega Megadrive maar eens proberen!

Afbeelding
Ok Impala!

Berichtdoor Jalf » 10 apr 2019, 09:20

Golden Axe Warrior (Sega Master System) en 3d dot game heroes (PS3) al gespeeld?

Ik ben zelf bezig met Pixejunk Monsters 2 op de Switch. Ik was compleet verslaafd aan deel 1 op de PSVita en deze is minstens zo tof. Alleeeeeen dieeeee laaaaadddtttiiiijjjdddeeeennn.. Vreselijk. Als je het spel hebt opgestart kun je nog even poepen, een kop koffie zetten en vaatwasser uitruimen en dan nog is ie niet klaar... Lego City op de Wii U lacht hier om.

Ik doe niet aan onderschriften.
Jalf

Berichtdoor Ok Impala! » 12 apr 2019, 09:33

Jalf schreef:Golden Axe Warrior (Sega Master System) en 3d dot game heroes (PS3) al gespeeld?

Ik ben zelf bezig met Pixejunk Monsters 2 op de Switch. Ik was compleet verslaafd aan deel 1 op de PSVita en deze is minstens zo tof. Alleeeeeen dieeeee laaaaadddtttiiiijjjdddeeeennn.. Vreselijk. Als je het spel hebt opgestart kun je nog even poepen, een kop koffie zetten en vaatwasser uitruimen en dan nog is ie niet klaar... Lego City op de Wii U lacht hier om.

Nee, beiden nog niet gespeeld. Golden Axe Warrior kan ik nog proberen, maar 3D dot heroes helaas niet (heb geen PS3 :()
Ok Impala!

Berichtdoor Galious » 12 apr 2019, 18:51

@Ok Impala!
Adventure Time: The Secret of the Nameless Kingdom is ook nog wel een hele leuke Zelda: A Link to the Past kloon. Die is o.a. uitgekomen op de PS3, Xbox 360 en 3DS :)

Afbeelding

nmkl pjkl ftmch
Galious
Moderator

Berichtdoor Theo79 » 12 apr 2019, 20:11

@Galious die Adventure Time: The Secret of the Nameless Kingdom lijkt mij ook wel een cool spel. Ik mag dan normaal gesproken wel van de fighting games zijn maar The legend of Zelda a link to the past is 1 van de beste spellen die ik ooit gespeeld heb. Is dit spel moeilijker of makkelijker dan de Zelda games?
Theo79

Berichtdoor Galious » 12 apr 2019, 20:33

Hij is wat makkelijker dan de Zelda games, vond ik. Er zijn niet zoveel dungeons en de overworld is niet zo heel groot, maar er valt genoeg te exploren en fun te beleven. Ik kan hem iedere ALttP fan aanbevelen :)

nmkl pjkl ftmch
Galious
Moderator

Berichtdoor Theo79 » 12 apr 2019, 21:17

Oke dat is er dan eentje waar ik maar even naar op zoek moet. Zoals ik al zei vond ik Zelda op de snes erg tof maar soms ook wel erg moeilijk. Een game die er veel van weg heeft en net wat makker is zou ik wel graag een keer willen ervaren.
Theo79

Berichtdoor Fing3r » 12 apr 2019, 23:32

Theo79 schreef:Oke dat is er dan eentje waar ik maar even naar op zoek moet. Zoals ik al zei vond ik Zelda op de snes erg tof maar soms ook wel erg moeilijk. Een game die er veel van weg heeft en net wat makker is zou ik wel graag een keer willen ervaren.

Vindt je A link to the Past moeilijk? Is in mijn optiek toch wel één van de makkelijkere games in de serie.

Afbeelding
Fing3r

Berichtdoor SpitseBaas » 13 apr 2019, 07:27

Galious schreef:@Ok Impala!
Adventure Time: The Secret of the Nameless Kingdom is ook nog wel een hele leuke Zelda: A Link to the Past kloon. Die is o.a. uitgekomen op de PS3, Xbox 360 en 3DS :)

Afbeelding
Nice, die maar eens proberen! :)

Verstuurd vanaf mijn RNE-L21 met Tapatalk

SpitseBaas

Berichtdoor Theo79 » 13 apr 2019, 08:02

Fing3r schreef:
Theo79 schreef:Oke dat is er dan eentje waar ik maar even naar op zoek moet. Zoals ik al zei vond ik Zelda op de snes erg tof maar soms ook wel erg moeilijk. Een game die er veel van weg heeft en net wat makker is zou ik wel graag een keer willen ervaren.

Vindt je A link to the Past moeilijk? Is in mijn optiek toch wel één van de makkelijkere games in de serie.
Ja ik vind dat soort games best moeilijk maar wel leuk. Ik heb hem vroeger ooit eens uitgespeeld maar heb dat de afgelopen paar jaar nog een paar keer geprobeerd maar wou me niet meer lukken.

Ik heb voor een tijdje geleden ook a link between worlds gespeeld, die volgens velen zelfs nog makkelijker schijnt te zijn maar ook daar kwam ik uiteindelijk vast te zitten.

Zelfde heb ik ook met Secret of mana, die heb ik maanden geleden gekocht voor de Playstation 4. Daar ben ik heel dapper en vol goede moed aan begonnen maar uiteindelijk kom ik vast te zitten en geef ik de moed alweer gauw op.

Leuke spellen maar ik wou dat ik er iets beter in was.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9301I met Tapatalk
Theo79

Berichtdoor Fing3r » 13 apr 2019, 09:09

Ieder zijn eigen ding natuurlijk :D , jij veegt vast de vloer met mij aan in beat m ups :p

Afbeelding
Fing3r

Berichtdoor Theo79 » 13 apr 2019, 09:13

Fing3r schreef:Ieder zijn eigen ding natuurlijk :D , jij veegt vast de vloer met mij aan in beat m ups :p
Haha dat ligt er maar net aan hoe goed of slecht jij daar in bent. Ik kan redelijk Street fighteren maar er zijn ook spelers die vele malen beter zijn dan mij.

Theo79

Berichtdoor SpitseBaas » 13 apr 2019, 09:17

Theo79 schreef:Vindt je A link to the Past moeilijk? Is
Zelfde heb ik ook met Secret of mana, (...)
Leuke spellen maar ik wou dat ik er iets beter in was.

Notuing to it, but to do it!

SpitseBaas

Berichtdoor Liittle-J » 13 apr 2019, 11:02

Mortal Kombat vs. DC Universe; Rayman: Legends; Rocket League. En ook maar eens kijken of ik de Platinum van "Detroit: Become Human" kan bemachtigen.
Liittle-J

Berichtdoor Ok Impala! » 14 apr 2019, 10:05

Galious schreef:@Ok Impala!

Afbeelding

Thanks! Aan zo'n titel zou ik nou echt nooit zelf aan gedacht hebben. Staat nu op de radar! :smile:
Ok Impala!

Berichtdoor Shantomio » 15 apr 2019, 07:59

Xenafan1985 schreef:Een aantal games door elkaar aan het spelen.

Squishies - PSVR

Een aardige puzzelgame die goed gebruik maakt van de PSVR en de move controllers. Je bekijkt het level van bovenaf en moet de squishies met je move controllers naar de uitgang blazen. Leuke game, zeker voor de 25 euro die de game kost.

Afbeelding

Arizona heb ik me ook echt heel erg mee vermaakt. De DLC was een beetje mager helaas.

Hoe zijn de costum levels in Squishies?
Is dat tof? Heb je zelf ook al levels gemaakt?

Ik ben momenteel bezig met Falcon Age. Die is heel tof maar lower paced.Naar mijn idee, als je een beetje van exploreren en een leuk verhaallijntje houdt, zeker de 20 euro waar.

****Vooral veel (PS)VR maar een platte game gaat er ook prima in.****
Shantomio

Berichtdoor Xenafan1985 » 15 apr 2019, 19:43

Shantomio schreef:
Xenafan1985 schreef:Een aantal games door elkaar aan het spelen.

Squishies - PSVR

Afbeelding

Arizona heb ik me ook echt heel erg mee vermaakt. De DLC was een beetje mager helaas.

Hoe zijn de costum levels in Squishies?
Is dat tof? Heb je zelf ook al levels gemaakt?

Ik ben momenteel bezig met Falcon Age. Die is heel tof maar lower paced.Naar mijn idee, als je een beetje van exploreren en een leuk verhaallijntje houdt, zeker de 20 euro waar.
O dan moet ik die ook maar even proberen dan :). Ik heb alleen nog maar story gedaan dus nog geen custom levels gespeeld of gemaakt. Kan ik helaas dus nog niks over zeggen.

Using Tapatalk
Xenafan1985

Berichtdoor Joey » 16 apr 2019, 12:24

Bezig met Xenoblade Chronicles 2. Het is nog even wennen aan de mechanics, maar het verhaal is tot nu toe leuk en weet me genoeg te boeien.
Joey
Moderator

Berichtdoor SpitseBaas » 16 apr 2019, 12:33

Joey schreef:Bezig met Xenoblade Chronicles 2. Het is nog even wennen aan de mechanics, maar het verhaal is tot nu toe leuk en weet me genoeg te boeien.
Leek me een interessante gameserie. Deel 1 ook gespeeld (ik niet)?

SpitseBaas

Berichtdoor Joey » 16 apr 2019, 12:42

SpitseBaas schreef:
Joey schreef:Bezig met Xenoblade Chronicles 2. Het is nog even wennen aan de mechanics, maar het verhaal is tot nu toe leuk en weet me genoeg te boeien.
Leek me een interessante gameserie. Deel 1 ook gespeeld (ik niet)?

Nee niet gespeeld ook! Hoeft ook niet voor het verhaal gelukkig. :-)
Joey
Moderator

Berichtdoor Apenheul » 16 apr 2019, 12:56

Joey schreef:Nee niet gespeeld ook! Hoeft ook niet voor het verhaal gelukkig. :-)

Het verhaal kan prima standalone beleefd worden maar het einde heeft heel direct betrekking op de originele Xenoblade Chronicles.
Apenheul
Beheerder

Berichtdoor Fing3r » 16 apr 2019, 23:42

Aan Darksouls Remastered begonnen op de Switch, na een poosje ploeteren kom ik erachter dat ik ook nog een andere kant op kon gaan :wallbash:

Wordt ineens een stuk makkelijker :D

Afbeelding
Fing3r

VorigeVolgende