PlayStation 4

Games & systemen van nu en de toekomst (incl. PC en mobile).

Re: PlayStation 4

Berichtdoor Galious » 03 jan 2019, 16:14

Galious schreef:De PS Plus line-up van januari 2019:

- Steep (PS4)
- Portal Knights (PS4)
- Zone of the Enders HD Collection (PS3)
- Amplitude (PS3)
- Fallen Legion: Flames of Rebellion (PS Vita & PS4)
- Super Mutant Alien Assault (PS Vita)

De PS Plus games zijn vanaf vandaag te downloaden. Maar vreemd genoeg is alleen de HD Edition van de eerste Zone of the Enders voor PS3 gratis in plaats van de Collection met beide delen. EDIT: Dit is inmiddels gefixt door Sony.

PS4 bezitters kunnen trouwens ook Amplitude gratis downloaden voor hun systeem. Dan moet je eerst de PS3 versie voor nop "kopen" en daarna in de PS Store zoeken naar de PS4 versie, die is dan ook gratis.

nmkl pjkl ftmch
Galious
Moderator

Berichtdoor toejam » 03 jan 2019, 20:45

Galious schreef:PS4 bezitters kunnen trouwens ook Amplitude gratis downloaden voor hun systeem. Dan moet je eerst de PS3 versie voor nop "kopen" en daarna in de PS Store zoeken naar de PS4 versie, die is dan ook gratis.

I smell a loophole :D

Yo, homeboy gimme five!
toejam

Berichtdoor arjen1981 » 04 jan 2019, 09:51

Tof! Fijn dat ZOE 2 toch ook nog is gefixed. Dat is wel verre van de betere van de twee. Ken je de serie niet dan kun je ook prima met die beginnen. Echt wel een aanrader.

Vreemd dat Amplitude op de PS4 geen VR game is.
arjen1981

Berichtdoor Galious » 11 jan 2019, 13:21

Het bleef een tijd angstvallig stil rond de PS4 versie, maar eindelijk is er een release date! Op 22 maart komt de SNK 40th Anniversary Collection naar de PS4 :)

nmkl pjkl ftmch
Galious
Moderator

Berichtdoor arjen1981 » 11 jan 2019, 16:41

Ik begrijp ook dat er voor de switch nog behoorlijk wat titels zijn bij gekomen na de initiële release. Dit blijft interessant maar vind ik 40 euro nog steeds wel aan de prijzige kant.
arjen1981

Berichtdoor Galious » 11 jan 2019, 18:16

Dat klopt, ja. Er zijn na de initiële Switch release nog 11 titels bijgekomen als downloads, waarmee het totaal op 24 titels komt (eigenlijk nog iets meer, omdat van sommige titels zowel de arcade als de console versies te spelen zijn). De PS4 versie zal in elk geval de complete collectie bevatten. Maar het beste nieuws is misschien wel dat er toch een fysieke versie voor de PS4 verschijnt van deze SNK Collection! Dat zou eerst alleen voor de Switch het geval zijn.

nmkl pjkl ftmch
Galious
Moderator

Berichtdoor arjen1981 » 12 jan 2019, 16:32

Galious schreef:Dat klopt, ja. Er zijn na de initiële Switch release nog 11 titels bijgekomen als downloads, waarmee het totaal op 24 titels komt (eigenlijk nog iets meer, omdat van sommige titels zowel de arcade als de console versies te spelen zijn). De PS4 versie zal in elk geval de complete collectie bevatten. Maar het beste nieuws is misschien wel dat er toch een fysieke versie voor de PS4 verschijnt van deze SNK Collection! Dat zou eerst alleen voor de Switch het geval zijn.

Dat is inderdaad mooi nieuws en 24 titels is niet mis. Een andere die mij maar blijft achtervolgen is Capcom Belt Action Collection . Ik blijf alleen die 40+ euro nog steeds wel aan de hoge kant vinden.
arjen1981

Berichtdoor Apenheul » 12 jan 2019, 16:36

40 Euro is wel prijzig maar het schijnt wel een hele degelijke collectie te zijn, ik heb zelf niet zoveel met die generatie SNK spellen vandaar dat ik deze collectie niet heb maar ik heb wel een stream gekeken waarin ze langs alle titels liepen en de filters uitprobeerden.
Apenheul
Beheerder

Berichtdoor Galious » 12 jan 2019, 16:46

arjen1981 schreef:Dat is inderdaad mooi nieuws en 24 titels is niet mis. Een andere die mij maar blijft achtervolgen is Capcom Belt Action Collection . Ik blijf alleen die 40+ euro nog steeds wel aan de hoge kant vinden.

Ik heb precies hetzelfde met die Capcom Belt Action Collection. Voor 7 games vind ik die prijs echt veel te hoog, vooral omdat ik 4 van die 7 titels al kan spelen op andere Capcom Collections. Maar ik ben en blijf een sucker voor arcade compilations en beat 'em ups, dus hij blijft verleidend... Ik hoop maar die nog een keer in prijs zakt.

De SNK Collection ga ik waarschijnlijk wel gewoon day one kopen. Los kosten veel van die games 2,50 als PS Minis op de PS3/PSP, dus dan vind ik 40 euro voor 24+ games wel een prima deal, helemaal met die uitgebreide SNK Museum Mode. Het is in elk geval een collectie waar veel liefde in is gestopt :)

nmkl pjkl ftmch
Galious
Moderator

Berichtdoor Theo79 » 12 jan 2019, 19:57

Galious schreef:
arjen1981 schreef:Dat is inderdaad mooi nieuws en 24 titels is niet mis. Een andere die mij maar blijft achtervolgen is Capcom Belt Action Collection . Ik blijf alleen die 40+ euro nog steeds wel aan de hoge kant vinden.

Ik heb precies hetzelfde met die Capcom Belt Action Collection. Voor 7 games vind ik die prijs echt veel te hoog, vooral omdat ik 4 van die 7 titels al kan spelen op andere Capcom Collections. Maar ik ben en blijf een sucker voor arcade compilations en beat 'em ups, dus hij blijft verleidend... Ik hoop maar die nog een keer in prijs zakt.

De SNK Collection ga ik waarschijnlijk wel gewoon day one kopen. Los kosten veel van die games 2,50 als PS Minis op de PS3/PSP, dus dan vind ik 40 euro voor 24+ games wel een prima deal, helemaal met die uitgebreide SNK Museum Mode. Het is in elk geval een collectie waar veel liefde in is gestopt :)

Weet je toevallig ook of die snk collection fysiek uitkomt op de ps4?
Theo79

Berichtdoor Galious » 12 jan 2019, 20:25

Yep, de SNK Collection krijgt een fysieke release op de PS4!

nmkl pjkl ftmch
Galious
Moderator

Berichtdoor Theo79 » 12 jan 2019, 22:28

Galious schreef:Yep, de SNK Collection krijgt een fysieke release op de PS4!

Dat is goed nieuws. Zonder twijfel ga ik die dan ook kopen.
Theo79

Vorige